معرفی و دانلود کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول

عکس جلد کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول

کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول نوشته‌ی مهدی داعی، راهنمایی است که هر فرد با کمک آن می‌تواند سفری به درون خود انجام داده و آگاهانه با منبع عشق الهی ارتباط بگیرد؛به طوری که جریانی از هدایت عشق، شفا و آرامش معنوی را وارد زندگی خود نماید.

هر کدام از ما انسان‌ها، امتدادی از انرژی زندگی یا همان روح خداوند هستیم که در ادامه سفر تکامل آگاهی خود، برای مدتی کوتاه وارد این کالبد جسمانی در دنیای فیزیکی شده‌ایم. در این دنیا، روح هر کدام از ما با انسان‌های دیگر ملاقات نموده و یک سری چالش‌ها و رویدادهای خاصی را تجربه می‌کنیم که برای تکامل آگاهی و افزایش فرکانس ارتعاشی‌مان به آن‌ها نیازمند هستیم.

مدت اقامت در این دنیا بسیار گران بهاست و این یک توقف کوتاه و گذرا در این سفر بی‌نهایت است که باید قدرش را به درستی دانست و آگاهانه از هر لحظۀ آن استفاده کرد.

عشق بی‌قید و شرط، قوی‌ترین نیروی عالم است و همچون "کیمیا" می‌تواند هر ناهماهنگی را شفا دهد. منبع این نیروی شفابخش خداوند است که تنها خوبی ما را می‌خواهد. در این مجموعه چگونگی ارتباط عاشقانه با خداوند را فرا می‌گیریم.

این کتاب اولین جلد از مجموعه پنج جلدی کیمیای عشق الهی است که در آن نویسنده اولین قدم را در سفر روحانی به سمت خدا با رویکردی کاملا جدید بر می‌دارد. کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول (The Alchemy of God's Love) با نامه‌ای ملودرام و نمایشی‌ از خدا خطاب به انسان آغاز می‌شود که در آن خداوند نکات بسیار مهمی را به یاد انسان می‌آورد؛ نکاتی که فراموشی آن‌ها منجر به از یاد بردن خداوند در این دنیا شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول:

- بزرگترین چالش زندگی، کشف این است که چه هستید و بزرگترین کشف نیز این است که بفهمید بزرگترین معجزه‌ی هستی می‌باشید. (تاچی پالمیه ری)
- افرادی که دروغ‌های شیطان را باور می‌کنند اسیر غم و اندوه گشته و آن‌هایی که صداقت و حقیقت خدا را باور کنند از هر غمی آزاد می‌شوند. (راندی اَلکورن)
- بهترین راه برای نشان دادن قدردانی به خداوند این است که همه چیز را حتی مسائل را با لذت و شادی بپذیریم. (مادر ترزا)
- تأثیری که بر روی دیگران می‌گذارید‌‌‌، با ارزش‌ترین دارایی‌تان است. (جیم کری)

در بخشی از کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول می‌خوانیم:

ای محبوب من
با من حرف بزن...
صدای گریه‌ات را می‌شنوم که از تاریکی و از میان ابرها می‌گذرد و همچون شعاع خورشید به قلبم می‌رسد و عاجزانه از من کمک می‌خواهد.
صدای نالۀ آن خرگوش صحرایی که در دامی افتاده، ناله آن جوجه گنجشکی که وحشت زده از آشیانش پایین افتاده، فریاد کودکی که نومیدانه در دریاچه دست وپا می‌زند، آه آن کودک سیاه پوستی که از شدت گرسنگی، پوست بر استخوانش سنگینی می‌کند، نجوای مردی که به خاطر بی‌پولی و تنگدستی، شبانگاه شرمنده خانواده‌اش سر بر بالین می‌گذارد و سوز دل آن بیماری که دکترها جوابش کرده‌اند.

همه را می‌شنوم و از شنیدن این ناله‌های غم زده دلتنگ می‌شوم.

عزیزم بدان، صدای کمک تو را هم می‌شنوم، می‌دانم دردت چیست، آرام باش و بدان که من با تو هستم. شاید فکر می‌کنی از تو دورم اما بدان عاشق تو هستم و پیوسته در آغوش من، ایمن هستی. وقتی گریه می‌کنی من نیز با تو گریه می‌کنم! می‌خواهم کمکت کنم و از درد و رنج، رهایت سازم چون عاشق تو هستم و دوست دارم همیشه شاد باشی و بخندی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-932441-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول

نسرین اصفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
زیباترین کتابی که تاکنون توانسته من و دل و روحم را با خدایی که نمی‌شناسیم واقعا چقدر مهربان و خیر مطلق است، پیوند دهد. این کتاب است! که تاکنون نه دیده و نه شنیده‌ام و هیچ نویسنده و عارف اسلامی هم حتی اینگونه ساده و سلیس و روان و لطیف خداوند را برایمان معرفی و شرح نداده. فقط ما را از عذاب و با طمع و ترسانده‌اند بهشت ترس از جهنم قصد دارند ما را به خدا دعوت کنند. احسنت بر این قلم توانا و این روح حقیقت طلب اقای مهدی داعی. روحم خداوند را به گونه‌ای دیگر شناخت و پی برد
سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۷/۲
باسلام کتابی بینظیر که مخاطب با باز کردن و شروع به مطالعه دلش نمیاد لحظه‌ای درنگ کنه تا نکنه وقت کم بیاره راه‌های خوب در مورد چگونگی ارتباط با جان جانان و پیشبرد اهداف تعیین و تعریف شده کتابی در سه جلد که خودم مشتاق شدم دوباره هرسه جلد این مجموع کتاب رو بخاطر تنوع خوب نگارشش بازخونی کنم تا سطح تعریف شده در یاد گیری این کتاب خوب رو در خودم بالا ببرم
Fatemeh
۱۴۰۲/۱/۱۲
سلام. انشای کتاب ساده و روان است. برخی از قسمتها تلنگری برای من بود که شاید برای بهتر زیستن کمک کننده باشد. ولی همچنان سردرگم هستم. فعلا جلد اول رو که خوندم به سوالاتم پاسخ داده نشده....
انسیه رجبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
این کتاب به آدم درک و تصویر درستی از خود و خدا و هستی به آدم میده و اینکه همه روند و اتفاقات تو زندگیمون در واقع برنامه‌ای هست واسه بیداری و شناخت خود واقعی مان و رهایی از شرطی شدگی‌های ذهن.
فاطمه مشایخ
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
سلام...
بسیار عالی عالی. قطعا بهترین کتابی بود ک تابحال خوندم وتاثیر زیادی هم من و هم همسرم داشته... انشالله استارتی باشه براتمام خوانندگان ک بشه خود واقعیمونو پیدا کنیم... درود بر نویسنده‌ی اون...
مجید وجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتاب زیبا و مطالب ارزشمند برای کسانی که به دنبال پیشرفت معنوی هستند کسانیکه اهل دل هستند و مطالب عرفانی و جملات زیبا را دوست دارند از خواندن این کتاب لذت میبرند
سیده سهیلا موسوی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بی نظیر خدا حفظ کنه نویسنده محترم این کتاب و تشکر میکنم از کتابراه من به مطالعه خیلی علاقه دارم و خیلی کتاب میخونم این بهترین کتابیه که تاحالا خوندم
امیر محمد مهرابادی
۱۴۰۰/۳/۲۸
این کتاب بسیار عالی بود، باعث شد تا بتونم بیشتر به این فکر کنم که:
چرا من؟
چرا جهان؟
چرا اسلام؟
ونتیجه خوبی از این کتاب گرفتم.
علیرضا دانایی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب در خور توجه است و عالیست باید کتاب‌های این مولف را در خور توجه بدونید و بارها بخونید بسیار عالیست هر سه جلد آن عالیست
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۱/۸
زمانی به دادم رسیدی که بسیار ناامید بودم که رهایم کردی بسیار ممنون از کتابراه و نویسنده کتاب، توفیق روزافزون
مهوش عسکری
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
این کتاب محشر بود، فوق العاده بود،،،، چقدر خدا رو زیبا بیان میکنه این کتاب
حمید سرابادانی
۱۴۰۲/۱۲/۴
بسیار عالی، با نثری روان و قابل فهم و بسیار دلنشین.
رویا بشیری
۱۴۰۱/۳/۱۹
کتاب فوق العاده ایه و حس خوبی در من ایجاد کرده
زهرا بابا یی
۱۴۰۲/۳/۲۳
بسیار به انسان آرامش میدهد. خدا بامن است
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول

برای دریافت کتاب کیمیای عشق الهی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.