معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته
قیمت:
۹,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته، نوشته‌ی مریم نظری و محمدجواد نوری، از کتاب‌های کمک آموزشی در زمینه‌ی یادگیری درس ریاضیات گسسته است. این اثر شامل دو بخش درسنامه و حل تمرین است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند خود را برای امتحان و آزمون‌های پایان ترم آماده کنند.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته

در هر فصل از کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته، ابتدا درسنامه‌ی کاملی ارائه شده و در ادامه، نمونه سوالات و تمرین‌های کتاب و همچنین پاسخنامه‌ی تشریحی آن‌ها قرار گرفته‌اند. مؤلفان، ضمن حل تمرین‌ها، به یادآوری نکات مهم و اشتباهات متداول دانش‌آموزان نیز پرداخته‌اند. مخاطبان این کتاب کمک آموزشی می‌توانند در ابتدا هر یک از درسنامه‌ها را همراه با نکات مهم آن مطالعه کرده و سپس دانش خود را به‌کمک آزمون‌ها بسنجند.

جدول بارم‌بندی درس ریاضیات گسسته درج شده در انتهای کتاب، به دانش‌آموزان کمک می‌کند برنامه‌ریزی دقیقی را برای جمع‌بندی کتاب درسی ریاضیات گسسته، بر اساس میزان اهمیت هر درس داشته باشند. نمونه سوالات امتحانی نیز در پایان این کتاب قرار گرفته‌اند که به تثبیت یادگیری کمک زیادی می‌کنند.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته، تألیف مریم نظری و محمدجواد نوری است که انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به تمام دانش‌آموزان مقطع دوازدهم ریاضی و کنکوری‌هایی که مایل هستند در امتحانات و آزمون‌های تستی درس ریاضیات گسسته بالاترین نمره و درصدها را کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با نظریه اعداد
درس 1: استدلال ریاضی
درس 2: بخش پذیری در اعداد
درس 3: هم‌نهشتی در اعداد
آزمون فصل اول
فصل 2: گراف و مدل‌سازی
درس 1: معرفی گراف
درس 2: مدل‌سازی با گراف
آزمون فصل دوم
فصل 3: ترکیبیات (شمارش)
درس 1: مباحثی در ترکیبیات
درس 2: روش‌هایی برای شمارش
آزمون فصل سوم
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-230-510-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - ریاضیات گسسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.