معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه
قیمت:
۷,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه، نوشته‌ی محمدجواد نوری و مریم نظری، یک منبع آموزشی تکمیلی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند جمع‌بندی مناسبی از درس هندسه داشته باشند.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه

درسنامه‌های کامل، به همراه مثال‌ها و نکات آموزشی ارائه شده برای دانش‌آموزان از مزایای کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه است و وجود پاسخنامه‌ی تشریحی تمرین‌های کتاب درسی آن را به یک اثر کامل تبدیل کرده است. در انتهای هر فصل، نمونه سوالات امتحانی مربوط به آن فصل برای دانش‌آموزان بیان شده که کمک می‌کند جمع‌بندی دقیقی از نکات مهم هر درس داشته باشند.

جدول بارم‌بندی درس هندسه در امتحان نهایی، به همراه نمونه سوالات امتحان جامعی قرار دارد که دانش‌آموزان براساس آن می‌توانند میزان اهمیت مباحث را بشناسند و برنامه‌ریزی مناسبی را جهت مرور درسی داشته باشند. مطالعه‌ی کتاب کمک درسی هندسه خیلی سبز شما را از مطالعه‌ی کتاب درسی و رجوع به دیگر منابع بی‌نیاز می‌کند.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه، حاصل تلاش محمدجواد نوری و مریم نظری است که از سوی انتشارات خیلی سبز ارائه شده است.

کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته ریاضی و کنکوری‌هایی که به منبع کاملی برای جمع‌بندی درس هندسه 3 نیاز دارند، می‌توانند از این کتاب آموزشی استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ماتریس و کاربردها
درس 1: ماتریس و اعمال روی ...
درس 2: وارون ماتریس و دترمینان
آزمون فصل اول
فصل 2: آشنایی با مقاطع مخروطی
درس 1: آشنایی با مقاطع مخروطی
درس 2: دایره
درس 3: بیضی و سهمی
آزمون فصل دوم
فصل 3: بردارها
درس 1: معرفی فضای R3
درس 2: ضرب داخلی و ضرب
آزمون فصل سوم
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-622-230-510-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم ریاضی - هندسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.