معرفی و دانلود کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش

عکس جلد کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش
قیمت:
۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش، نوشته‌ی ندا زندی و هتاو مرادی یک مجموعه‌ی آموزش‌محور به همراه درسنامه‌های کارآمد و مفید است که شما را با صفر تا صد مطالب این درس آشنا می‌کند. همچنین می‌توانید با داشتن پاسخ‌های پیشنهادی آن به تمارین کتاب، نکات درسی مهم را به‌نحو عمیق‌تری بیاموزید.

درباره‌ی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش

شکل‌گیری تفکر انتقادی و روحیه‌ی پرسشگری در کودکان اهمیت زیادی در پرورش قوه‌ی تفکر و نحوه‌ی مواجهه‌ی آن‌ها با مسائل مختلف محیط پیرامونشان دارد. درس تفکر و پژوهش این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که نسبت به موضوعات مختلف بیندیشند و بتوانند تجزیه و تحلیل مناسبی از محیط خود ارائه دهند.

در کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش که طبق آخرین تغییرات کتاب درسی تدوین شده، می‌توانید فصل به فصل مطالب کتاب درسی را با بیانی جذاب و ساده بیاموزید و خیال خود را از بابت داشتن پاسخ پیشنهادی بخش‌های «سؤال متنی»، «کار فردی»، «کار گروهی» و... راحت کنید. البته پیشنهاد می‌شود حتماً پیش از مراجعه به پاسخ‌ها، حدس‌های خود را یادداشت کنید تا بتوانید یادگیری مؤثرتری داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب وجود نمونه سؤالات امتحانی به‌همراه پاسخ تشریحی آن است که به شما کمک می‌کند جمع‌بندی مناسبی برای آزمون‌های پایان هر نیمسال داشته باشید. کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش نوشته‌ی ندا زندی و هتاو مرادی است که انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده و در دسترس علاقمندان قرار داده است.

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان پایه‌ی ششم است که در صدد یادگیری عمیق‌تر درس تفکر و پژوهش هستند.

فهرست مطالب کتاب

واژه‌های تصادفی
فصل 1: انتخاب و تصمیم‌گیری
فصل 2: پروژه‌ی پژوهشی
فصل 3: نظام‌مندی
فصل 4: هویت و ارزش
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-230-515-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش

حسینی
۱۴۰۲/۹/۱۹
درس نامه خوبی داره و برای بچه‌ها قابل فهم هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش

برای دریافت کتاب گام به گام ششم ابتدایی - تفکر و پژوهش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.