معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی

کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی توسط گروه نویسندگان انتشارات خیلی سبز به تألیف درآمده و شامل درسنامه‌های خلاصه و جامع، پاسخ تمامی پرسش‌های کتاب درسی علوم تجربی پایه هشتم، نمونه سوالات تألیفی درس به درس و پایان ترم به همراه ریز بارم‌بندی و پاسخ‌های دقیق به این سوالات است که مرور این درس را برای شما سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند و در عین حال هیچ مطلبی را از قلم نمی‌اندازد.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی

کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی حاصل همکاری گروهی مهرناز صادقی، ریحانه شعبان زاده، سمیه بابابیگی، لیلا صالح پور و نیلوفر مکاری اصل است که ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام انتشارات خیلی سبز در اختیار دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته. این کتاب درسنامه‌ی آموزشی خلاصه و دقیق، پاسخ به پرسش‌های کتاب، سوالات امتحانی و آزمون‌های تألیفی نوبت اول و دوم به همراه جدول بارم‌بندی این آزمون‌ها و پاسخنامه‌ی دقیقشان را در برمی گیرد.

درسنامه‌ی کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی شامل دو بخش است. بخش اول مفاهیم و فرمول‌های مهم کل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و بخش دوم به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده است. این بخش مطالب هر درس را در قالب جداول و نمودارهای خلاصه و دقیق گردآوری کرده تا مرور درس‌ها برایتان آسان‌تر باشد. پاسخ به پرسش‌های کتاب از جمله بخش‌های فعالیت، گفت‌وگو، سوال متن، «خود را بیازمایید»، «فکر کنید»، «آزمایش کنید» و «اطلاعات جمع‌آوری کنید» نیز با ذکر صفحه‌ی هر کدام آمده است. همچنین در پایان هر درس نمونه سوالاتی طراحی شده تا آموخته‌هایتان را مرور و ارزیابی کنید. پاسخنامه‌ی این سوالات به همراه ریز بارم هر پاسخ نیز در ادامه آمده که شما را با طریقه‌ی پاسخگویی آشنا می‌کند.

در پایان کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی جدول بارم‌بندی امتحانات نوبت اول و دوم در اختیار شما قرار می‌گیرد. این جدول الگوی تصحیح این امتحانات را به شما نشان می‌دهد و میزان اهمیت هر درس را مشخص می‌کند. دو آزمون شبیه‌سازی شده از نمونه سوالات دو نیم ترم نیز آورده شده است تا ارزیابی نهایی را بر آموخته‌هایتان انجام بدهید و با مطالعه‌ی پاسخنامه‌ی آن‌ها پی به اشتباهات احتمالی‌تان ببرید.

کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش آموزان پایه هشتم مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

مفاهیم مهم
فرمول‌های مهم
فصل 1: مخلوط و جداسازی مواد
فصل 2: تغییرهای شیمیایی در ...
فصل 3: از درون اتم چه خبر
فصل 4: تنظیم عصبی
فصل 5: حس و حرکت
فصل 6: تنظیم هورمونی
فصل 7: الفبای زیست فناوری
فصل 8: تولیدمثل در جانداران
فصل 9: الکتریسیته
فصل 10: مغناطیس
فصل 11: کانی‌ها
فصل 12: سنگ‌ها
فصل 13: هوازدگی
فصل 14: نور و ویژگی‌های آن
فصل 15: شکست نور
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.