معرفی و دانلود کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم

عکس جلد کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم

کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم به قلم امین یزدی زاده، مجموعه آزمون‌های تیزهوشان را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. این کتاب در سه بخش آزمون‌ها را به تفکیک مباحث ذکر کرده و به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی مختصر و مفید، به تقویت هوش کلامی شما کمک می‌کند. اثر پیش رو برای کسب آمادگی شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان شما را همراهی می‌کند.

درباره‌ی کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم

کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم را امین یزدی زاده به تألیف رسانده است. این کتاب با بهره‌گیری از سؤالات آزمون‌های هوش سال‌های اخیر، 1500 تست ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم و نهم را طراحی و گردآوری کرده که جدیدترین رویکردها را نسبت به مبحث هوش با شما در میان می‌گذارد. پاسخنامه‌ی تشریحی این تست‌ها با نکات آموزشی و گنجینه‌ی واژگان کتاب‌های درسی این دو پایه تدوین شده است که با استفاده از آن بر تمامی نکات ضروری برای کسب موفقیت در آزمون‌های هوش مسلط می‌شوید.

ساختار کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم شامل سه بخش است. بخش اول به تفکیک مباحث، 36 آزمون اختصاصی را ارائه می‌کند که تمامی زوایای لازم را از مبحث مورد نظر به شما نشان می‌دهد. بخش دوم به درک مطلب می‌پردازد و برای تسلط بر این مبحث 5 آزمون کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد. بخش سوم به آزمون‌های جامع هوش کلامی اختصاص دارد و پنج آزمون شبیه‌سازی‌شده‌ی تیزهوشان را به همراه چهار آزمون برگزیده‌ی کشوری سال‌های اخیر آورده و به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی، نکات تستی را آموزش می‌دهد.

کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم را انتشارات پویش اندیشه خوارزمی ذیل مجموعه کتاب های نیترو به انتشار رسانده و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم و متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان، مخاطبان این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

آزمون‌های اختصاصی
درک مطلب
آزمون‌های جامع
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-600-9904-81-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم

برای دریافت کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه هشتم و نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.