معرفی و دانلود کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی

عکس جلد کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی
قیمت:
4600 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی، تألیف مهدیه موسی زاده و طیبه فتاحی، یک اثر کمک‌آموزشی برای تقویت مهارت نوشتن و تسلط بر واژگان و شیوه‌ی املایی کلمات زبان فارسی است. این اثر نکات مهم و کلیه‌ی مطالب کتاب درسی و پاسخ فعالیت‌ها و تمارین آن را دربرمی‌گیرد.

درباره‌ی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی

یادگیری صحیح نگارش فارسی در زندگی روزمره‌ی ما کاربردهای فراوانی دارد؛ از نوشتن یک تقاضای مکتوب معمولی تا نامه‌های اداری و در سطوح بالاتر یا فعالیت‌های پژوهشی و ادبی. به‌علاوه مهارت نوشتن اولین قدم برای ورود به دنیای رازآمیز نویسندگی است. با پرورش این مهارت‌ها در وجودمان می‌توانیم خود را برای کسب موقعیت‌های شغلی موثر در آینده آماده کنیم و در کنار آن با استفاده از چاشنی خلاقیت و پرورش قوه‌ی خیالمان استعداد نویسندگی خود را نیز بسنجیم.

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی، نوشته‌ی مهدیه موسی زاده و طیبه فتاحی، با هدف آشنایی هرچه بیشتر شما با این درس تألیف شده و شامل مباحثی چون تمرکز بر املای کلمات، درک متن، واژه‌آموزی، دانش زبانی و ... می‌شود و به شما کمک می‌کند مهارت نوشتن خود را بیش از پیش تقویت کنید. ضمناً می‌توانید با خواندن پاسخ‌ تمرین‌های این کتاب و مقایسه‌ی آن با متن‌های خود، میزان مهارتتان را در این درس محک بزنید.

این کتاب با همکاری مهدیه موسی زاده و طیبه فتاحی نوشته شده و به‌همت انتشارات خیلی سبز که در زمینه‌ی کتاب‌های درسی فعالیت مستمر و حرفه‌ای دارد، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم ابتدایی که مایل‌اند زبان فارسی را بهتر یاد بگیرند و در نگارش متن‌های موضوعی و املای واژگان مهارت پیدا کنند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

ستایش خدا
فصل 1: آفرینش
فصل 2: دانایی و هوشیاری
فصل 3: ایران من
فصل 4: فرهنگ بومی
فصل 5: نام‌آوران
فصل 6: راه زندگی
فصل 7: علم و عمل
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-622-230-513-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی

سامره ملکی
۱۴۰۲/۲/۱۷
با داشتن این کتاب نیازی به کتاب درسی نیست
فهیمه صابری
۱۴۰۲/۸/۱۳
کامل و عالی بود ممنونم از زحمات شما
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی

برای دریافت کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - نگارش فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.