معرفی و دانلود کتاب پیک آدینه چهارم دبستان

عکس جلد کتاب پیک آدینه چهارم دبستان
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیک آدینه چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیک آدینه چهارم دبستان

کتاب پیک آدینه چهارم دبستان، نوشته‌ی یدالله اکرمی و زهرا شایسته یک مجموعه تمرین کاربردی از دروس فارسی، ریاضی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمانی است که به دانش‌آموزان این پایه کمک می‌کند با تمرین و تکرار کافی، یادگیری خود را بهبود ببخشند.

درباره‌ی کتاب پیک آدینه چهارم دبستان

مجموعه کتاب‌های پیک آدینه با هدف ارائه‌ی یک برنامه‌ی درسی منسجم و مرور نکات آموزشی دروس پایه‌های مختلف تدوین شده‌اند. این کتاب‌ها مورد تایید آموزش و پرورش هستند و جزو آثار کمک‌درسی‌ای محسوب می‌شوند که در کتاب‌نامه‌ی رشد معرفی شده و به عنوان منبعی قابل اعتماد برای تمرین هفتگی پیشنهاد می‌گردد. کتاب پیک آدینه چهارم دبستان، نوشته‌ی یدالله اکرمی و زهرا شایسته، به دانش‌آموزان این پایه کمک می‌کند در دروس خود عملکرد مناسب‌تری داشته باشند و با انجام آزمون ارزیابی پایان کتاب، تسلط خود را بر مباحث مختلف محک بزنند. همچنین پاسخ‌نامه‌ی کتاب آموزگاران و والدین را در روند یادگیری دانش‌آموزان یاری خواهد داد.

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به پرسش‌های همسو با اهداف آموزشی، رعایت بودجه‌بندی هفتگی، ماهانه و نیم‌سال و تناسب کیفیت و حجم سوالات اشاره کرد. ویرایش جدید کتاب پیک آدینه چهارم دبستان از سوی نشر پویش اندیشه خوارزمی که در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی فعالیت مستمری دارد، منتشر شده است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب پیک آدینه اول دبستان

والدین گرامی لطفا قبل از خرید کتاب، نسخه نمونه که شامل بخشی از محتوای کتاب هست را به صورت رایگان دریافت کنید تا با نوع محتوای این کتاب آشنا شوید.

برای استفاده از این کتاب الکترونیک، در هنگام اجرای کتاب در موبایل، تبلت و یا رایانه خود، یک دفتر و مداد در اختیار کودک خود قرار دهید. سوالات را برای فرزند خود بخوانید و تصاویر را به او نشان دهید. سپس از او بخواهید که پاسخ را در برگه ثبت کند.

کتاب پیک آدینه چهارم دبستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب کمک‌آموزشی علاوه‌بر دانش‌آموزان، به آموزگاران و والدینی که مایل‌اند در یادگیری آنها سهیم باشند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیک آدینه چهارم دبستان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-98011-5-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیک آدینه چهارم دبستان

hadizarei
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب خوبیه ولی جواب نداره
ابوالقاسم فخرانی
۱۴۰۲/۸/۲۲
کتاب مفید و خوبی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پیک آدینه چهارم دبستان

برای دریافت کتاب پیک آدینه چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.