معرفی و دانلود کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی: راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی

عکس جلد کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی: راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی: راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی

فردریک کی. مارتین، کارشناس سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، در کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی، به شما آموزش می‌دهد که چگونه از اصول سرمایه‌گذاری ارزشی برای تجزیه، تحلیل و انتخاب شرکت‌هایی که سهام روبه‌رشد دارند استفاده کنید؛ درست مانند کاری که بنجامین گراهام (از معروف‌ترین فعالان بورس در سال‌های دهه‌ی 60 میلادی) هنگام خرید GEICO انجام داد.

درباره‌ی کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی

کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی (Benjamin Graham and the Power of Growth Stocks) یک راهنمای عملی و پیشرفته برای سرمایه‌گذاران و مدیرانی است که می‌خواهند بهترین سهام در حال رشد را بیابند، یک استراتژی مستحکم ایجاد کنند و معاملاتی با حداکثر سودآوری و ریسک محدود انجام دهند. فردریک کی. مارتین (Frederick K. Martin) با بیانی ساده، مطالعات و مشاهدات دقیق در بازارهای واقعی و فرمول‌های عمل‌گرایانه، گام‌به‌گام با شما همراه می‌شود و به شما نشان می‌دهد که فلسفه‌ی تجارت بنجامین گراهام چرا موفق است. همان‌طور که در بخشی از کتاب ذکر می‌کند: «برای داشتن یک سرمایه‌گذاری واقعی، باید یک حاشیه‌ی ایمنی واقعی وجود داشته باشد. و یک حاشیه‌ی ایمنی واقعی، حاشیه‌ای است که با ارقام، با استدلال‌های منطقی و متقاعدکننده، و با ارجاع به مجموعه‌ای از تجربیات واقعی ایجاد می‌شود».

معرفی و دانلود کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی

در کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی خواهید آموخت که:

  • چگونه پول خود را از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و کارگزاران بی‌نیاز کنید.
  • برای هر شرکتی که برای پورتفولیوی خود در نظر گرفته‌اید، یک پیش‌بینی هفت‌ساله‌ی معقول انجام دهید.
  • ارزش آتی شرکت را در چهار مرحله‌ به آسانی برآورد کنید.
  • با یک استراتژی خرید و حفظ سهام، از سود بردن خود در بلندمدت اطمینان حاصل کنید.

فردریک کی. مارتین در کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی به شما می‌گوید که «اولین و اصلی‌ترین دشمن یک سرمایه‌گذار احتمالاً خودش است». یکی از ویژگی‌های بازارهای سهام این است که همه می‌توانند در آن‌ها برنده باشند. درست مانند اقیانوسی که با یک موج بلند همه‌ی قایق‌ها را بالا می‌برد، ممکن است در یک بازه‌ی زمانی کوتاه‌مدت عده‌ی زیادی موفق به نظر برسند. اما سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند به موفقیت مستمر، پایدار و بلندمدت در بازارها برسند، نباید فریب خورده و باید با هوشیاری، رویکردهای مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی در نُه فصل تحت عناوین «بنجامین گراهام و سیر تکاملی سرمایه‌گذاری ارزشی»، «عامل ارزش در مقابل عامل رشد»، «فرمول ارزش‌گذاری گراهام»، «قدرت تصمیم خرید»، «ایجاد یک حاشیه‌ی اطمینان برای سهام رشدی»، «ویژگی‌های شرکت رشدی فوق‌العاده»، «داخل سنگر»، «افراد معدود، افراد مغرور» و «بیشترین بهره را از این کتاب بردن» نوشته است و در اختیار علاقه‌مندان به بازارهای سهام و سرمایه‌گذاری قرار داده است.

کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی را فرهاد جوانمردی کاشانی با همکاری دکتر اکبر افتخاری به فارسی ترجمه کرده‌ است و انتشارات بورس آن را منتشر وروانه‌ی بازار کتاب کرده.

در نکوداشت‌ کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی

  • یکی از بهترین کتاب‌ها در مورد ارزش‌گذاری سهام، به‌طور خاص برای سهام رشد. به کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری حرفه‌ای باشند یا علاقه به تجزیه و تحلیل بازارهای سهام دارند، توصیه می‌کنم که حتماً این کتاب را بخوانند. (Amazon Reviews)

کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به تمامی علاقه‌مندان و فعالین حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، بورس و سهام پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی: راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی می‌خوانیم

گراهام به‌عنوان سرمایه‌گذار رشدی

توصیف گراهام به‌عنوان سرمایه‌گذار رشدی، بسیار امری غیرطبیعی و حتی در تناقض با تئوری‌های سرمایه‌گذاری ارزشی به نظر می‌رسد. دو ساختار و راهبرد که گراهام در نظر گرفت کاملاً مخالف هستند. سرمایه‌گذاری ارزشی روی پرداخت قیمت کمتر برای دارایی‌های جاری یا سود جاری، به‌منظور کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در برابر آینده‌ی نامطمئن متمرکز است، در حالی که در سرمایه‌گذاری رشدی، سرمایه‌گذار قیمتی بیشتر از دارایی‌های جاری یا سود جاری شرکت در انتظار رشد آتی شرکت که باعث رشد قیمت سهام می‌شود، پرداخت می‌کند.

برای دفاع از مدل گراهام ما باید فهمی ارتقایافته نسبت به فهم سنتی سرمایه‌گذاری رشدی و ارزشی داشته باشیم. یک واژه‌ی خیلی ساده مثلاً «ارزش» بیانگر روش خرید و نه روش سرمایه‌گذاری است. همچنین رابطه‌ی بین دو عبارت رشد و ارزش نیز غیرمفهوم می‌باشد. با توجه به کارهایی که گراهام و بافت در این زمینه انجام دادند می‌توان گفت که «ارزش» به یک عنصر و عامل حیاتی در فرایند سرمایه‌گذاری رشدی تبدیل شده است. برای اطمینان از تعریفی که در نظر گرفته‌ایم، باید کارهای گراهام و وارن بافت و نظریات آن‌ها را از نظر خلاقیت و پیشرفت، بازبینی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
فصل اول: بنجامین گراهام و سیر تکاملی سرمایه‌گذاری ارزشی
فصل دوم: عامل ارزش در مقابل عامل رشد
فصل سوم: فرمول ارزش‌گذاری گراهام
فصل چهارم: قدرت تصمیم خرید
فصل پنجم: ایجاد یک حاشیه‌ی اطمینان برای سهام رشدی
فصل ششم: ویژگی‌های شرکت رشدی فوق‌العاده
فصل هفتم: داخل سنگر
فصل هشتم: افراد معدود، افراد مغرور
فصل نهم: بیشترین بهره را از این کتاب بردن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گراهام و قدرت سهام رشدی: راهبردهای فراموش شده سرمایه گذاری در سهام رشدی
نویسنده
مترجمفرهاد جوانمردی کاشانی، اکبر افتخاری
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات319
زبانفارسی
شابک978-622-6868-41-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی

برای دریافت کتاب گراهام و قدرت سهام رشدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.