معرفی و دانلود کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!

عکس جلد کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!

کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده! نوشته‌ی زکرا اوهارا، داستان دو حیوان خانگی شبیه به هم را به تصویر می‌کشد که بر حسب اتفاق با یکدیگر جابه‌جا می‌شوند و ماجراهای هیجان‌انگیزی برایشان رخ می‌دهد.

درباره کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!

دو گربه به نام‌های نیبله و رالف در یک ساختمان زندگی می‌کنند. آن دو از صبح تا شب، پای تلفن مشغول صحبت کردن با هم هستند. یک روز هر کدام از آن‌ها راهی را کشف می‌کنند تا بتوانند از نزدیک با یکدیگر ملاقات داشته باشند. اما وقتی نیبله به دیدن رالف می‌رود او را در خانه پیدا نمی‌کند، چرا که رالف نیز به منزل او رفته است.

این اتفاق باعث می‌شود تا آن‌ها در آپارتمان‌های یکدیگر ساکن شوند و با صاحبان اشتباهی خود زندگی کنند. به دلیل شباهت بیش از حد نیبله و رالف به یکدیگر در روز نخست کسی متوجه این جابه‌جایی نمی‌شود، اما آن‌ها تفاوت‌های زیادی با هم دارند. به عنوان مثال، نیبله عاشق چیپس است و رالف به گوش دادن موسیقی علاقه دارد.

به همین دلیل صاحبان نیبله و رالف کم‌کم متوجه تغییر رفتارهای گربه‌هایشان می‌شوند و به این نتیجه می‌رسند که شاید کسی جای آن‌ها را با یک گربه‌ی تقلبی عوض کرده است!

کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده! (Science detectives) مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های تخیلی و سرگرم کننده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!
نویسنده
مترجمآزاده شاکر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-560-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده!

برای دریافت کتاب گربه‌ی گمشده، پیدا شده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.