معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی نوشته‌ی سارا ملانسکی، ماجرای فانتزی خواهر و برادری را به تصویر می‌کشد که به وسیله‌ی یک آینه‌ی جادویی به دنیای سفید برفی قدم گذاشته و پایانی غیرمنتظره اما جالب را برای این داستان کلاسیک و دوست داشتنی رقم می‌زنند. این کتاب اولین جلد از مجموعه‌ای پرفروش در نیویورک تایمز محسوب می‌شود.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی چیست؟

برای اولین بار که جونا و ایبی آینه‌ی جادویی را در دست می‌گیرند، به داستان سفید برفی (Fairest of All) وارد شده و خود را در کنار کلبه‌ای در یک جنگل پر از درخت می‌بینند. آن‌ها بعد از اینکه به کلبه نزدیک شدند، سفید برفی و هفت کوتوله را دیدند و متوجه شدند که به شکلی جادویی از این قصه‌ی قدیمی سر در آورده‌اند. جونا که از قصه‌ی سیب سمی جادوگر در داستان سفید برفی آگاه بود، می‌خواست کاری کند تا سفید برفی مسموم نشود، اما دردسرها و ماجراهایی غیرقابل پیش‌بینی انتظار جونا و دیبی را می‌کشید... به نظر شما این قصه پایان خوشی دارد؟

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی مناسب چه کسانی است؟

این داستان فانتزی و جالب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم کننده و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی می‌خوانیم:

روی پله‌ی آخر می‌ایستم و به دور و بر زیرزمین نگاهی می‌اندازم. آینه‌ی عجیب‌وغریبِ زیرزمین هنوز هم بزرگ و غیرعادی است و کاملاً سالم به‌نظر می‌رسد. می‌گویم: «حتی یک ترک هم برنداشته. همین الان برمی‌گردیم توی اتاق و می‌خوابیم.»

جونا می‌گوید: «من نگفتم ترک برداشته! گفتم هیس‌هیس می‌کنه. صدا می‌ده.»
به آینه نزدیک می‌شود، آن‌قدر نزدیک که نفسش روی آینه بخار می‌کند. ادامه می‌دهد: «شاید وقتی از زیرزمین رفتم، دیگه هیس‌هیس نکرده.»

من همان‌جایی که هستم، می‌ایستم و به تک‌تک اجزای این آینه‌ی عتیقه، که صاحبان قبلی خانه جا گذاشته‌اند، نگاه می‌کنم. تقریباً دو برابر من است. شیشه‌ی تمیز و صافی دارد. قابش سنگی است و روی آن نقش‌های برجسته‌ی جادوگرانی است که بال و چوب‌دستی دارند. نمی‌دانم چرا صاحبان قبلی آن را باخودشان نبرده‌اند...خیلی عجیب‌وغریب است و با پیچ به دیوار چسبیده.

توی آینه خودم را می‌بینم. موهای فرفریِ قهوه‌ای رنگم که تا شانه‌ام می‌رسد؛ لباس‌راحتی سبزرنگم و دمپایی‌های راه‌راهم. اما چیز عجیبی درون آینه هست. رویم را برمی‌گردانم. درست نمی‌دانم چیست؛ اما هرچه هست، غیرمعمولی است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: این یک شوخی نیست!
فصل یک: سر آغاز
فصل دو: وقتی برادرم نمی گذارد بخوابم
فصل سه: آینه ی مرموز
فصل چهار: یک عالمه درخت
فصل پنج: قایم باشک
فصل شش: سیب سمّی
فصل هفت: سلام سفید!
فصل هشت: ما واقعاً از امیت ویل خارج شده ایم!
فصل نه: و داستان این طوری پیش می رود...
فصل ده:‌ ای بابا!
فصل یازده: همه شیرینی دوست دارند
فصل دوازده: آینه ها را امتحان می کنیم
فصل سیزده: بالش سمّی
فصل چهارده: آمد، آمد، رفت!
فصل پانزده: خانه ی سفید
فصل شانزده: همین؟!
فصل هفده: فرود می آیم!
فصل هجده: نجات دو نفر
فصل نوزده: سخت است! واقعاً سخت است!
فصل بیست: بدو!
فصل بیست و یک: وقتی که هنوز روی آب شناوریم...
فصل بیست و دو: پیش به سوی گابریل، گابریل
فصل بیست و سه: شاید داستان ها تغییر می کنند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-8347-84-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی

S
۱۴۰۲/۳/۲۶
فکر کنم لازم نباشه بگم عالی بود
ایبی و خانواده‌اش چند روزی‌است به این شهر آمده‌اند ولی ایبی اصلا از این شهر خوشش نمی‌آید یک شب برادر ایبی جونا او را از خواب بیدار می‌کند و می‌گوید وقتی به آینه داخل زیرزمین ضربه میزند فس فس میکند ایبی با جونا به زیرزمین میرود و وقتی جونا ضربه اول را به آینه فس فس
میکند وقتی برای بار دوم ضربه میزند آینه بنفش میشود وقتی برای بار سوم ضربه میزند آینه تصویر آن‌ها را می‌چرخاند و می‌کشد داخل خودش بعد آن‌ها در جنگل زمین می‌خورند و بعد از چند ساعت راه رفتن به پیرزنی میرسند که دارد از آن جا رد میشود از آن جا که آن‌ها گم شده بودند به دنبال او رفتند تا به خونه‌ای رسیدند پیرزن آن جا توقف کرد و سیبی را از داخل سبدش برداشت و شروع کرد به وسوسه کردن دختری که در خانه بود
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۶/۲۳
واقعا داستان عالیی بود من خیلی دوست داشتم داستان کتاب در مورد دختری به نام ایبی هست که به شب برادرش بیدارش می‌کنه و میگه آینه داره صدا می‌ده و بنفش شده اونها با هم به زیرزمین میرن تا آینه رو بررسی کنن اما آینه اون‌ها رو می‌بلعه و اون‌ها رو به افسانه‌ی سفید برفی و هفت کوتوله می‌بره و اون‌ها اتفاقی و از مسموم شدن سفید برفی جلوگیری می‌کنند حالا تصمیم گرفته پایان خوش سفید برفی رو برگردوم ولی به مشکل می‌خورد و نمی‌تواندپیشنهاد میکنم حتما بخونید پشیمون نمیشین
Farnoosh 12
۱۴۰۲/۹/۴
داستان قشنگی بود جالبه که داستان هارو عوض کردن و از روایت یک دختر و برادر کوچیکش که یه آینه جادویی داخل زیر زمین خونشون دارن و با ان به دنیای قصه‌ها سفر میکنند
Avisa Gholami
۱۴۰۰/۷/۲۱
خیلی کتاب خوبی بود و ماجراجویی بود توصیه میکنم 👌🏻👌🏻👌🏻
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۳/۲۳
این کتاب عالیه من خیلی دوستش دارم
پرنیان قنبری
۱۴۰۱/۱۲/۴
این کتاب خیلی عالیست من این کتاب رو خیلی دوست دارم به نظرم تجربش کنید.
فاطمه مالک
۱۴۰۱/۱/۱
حتما حتما بخونید خیلی با حاله
Raeen Sefidkar
۱۴۰۰/۸/۲۰
خیلی ممنون بابت این کتاب
ترنم امیری
۱۴۰۰/۶/۱۴
فوق العاده بود ممنون از کتابراه
ترنم شاهبازی
۱۴۰۱/۲/۶
خیلی خوب تخیلی باحالی بود
مهدیه حق شناس
۱۴۰۱/۲/۴
عالی بود
فوق العاده
زهرا فدایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عالی بود پیشنهاد میکنم✨🌸
رستا رحیمی
۱۴۰۰/۸/۱۲
من عاشق این کتابام یعنی مجموعهش
محیا محمدی فر
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتاب خیلی قشنگی بود حتما بخونید
شنیان مشهوری
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
عالی بود خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 1: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.