معرفی و دانلود کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی

عکس جلد کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی

نادر کردی در کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی، توصیه می‌گند تا برای برخورداری از بازار مناسب گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها و دسترس‌پذیری به یک گردشگری‌ بدون تبعیض برای همه افراد با نیازهای خاص به برنامه‌ریزی، مدیریت و بازاریابی نیاز هست.

امروز اهمیت جایگاه «گردشگری قابل دسترس» و مهیا کردن امکان «سفر برای همه» برای کشورهای جهان مشخص و ثابت شده است تا جایی‌ که سازمان جهانی گردشگری، شعار روز گردشگری در سال 2016 را «گردشگری برای همه» نام‌گذاری کرد، پس ما نیز تا دیر نشده است باید برای برخورداری از این بازار و ایجاد زیرساخت‌ها و دسترس ‌پذیری گردشگری‌ بدون تبعیض برای همه افراد با نیازهای خاص به برنامه‌ریزی، مدیریت و بازاریابی بپردازیم. 

ایران کشوری است که با افزایش سن جمعیت روبه‌رو است و از طرفی جزء کشورهای نخست در آمار تصادفات است. متأسفانه بسیاری از معلولیت‌ها ناشی از افزایش سن (سالمندی) و تصادفات است. در نتیجه هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، جانبازان ما نیز به این آمارها اضافه می‌شوند. در کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه می‌خوانیم که اکنون با توجه به اینکه سیاست گردشگری کشور ما، گردشگری تاریخی و فرهنگی است، پس از لحاظ افزایش سن جمعیت جهان و در نتیجه افزایش سن گردشگران داخلی و گردشگران ورودی (خارجی)، نوع تقاضای گردشگری هم تغییر می‌کند به عنوان مثال بدین صورت که تقاضای گردشگری تفریحی و ساحلی به سمت تقاضای گردشگری فرهنگی و تاریخی می‌رود. 

همه این‌ها لزوم و اهمیت توجه به گردشگری قابل دسترس برای (همه) افراد با نیازهای خاص و مناسب سازی زیرساخت‌های صنعت گردشگری (اقامتگاه، جاذبه و حمل و نقل) را اثبات می‌کند. از دید بازاریابی گردشگری در کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه، این بخش از بازار گردشگری را می‌توان به عنوان گوشه بازار به حساب آورد چرا که نادیده گرفته شده است پس بنگاه‌های گردشگری می‌توانند سهم بازار خوبی به دست آورده و از مزیت رقابتی برخوردار شوند اما این زمانی ممکن است که خدمات و کالاهای خود را طبق تقاضای این افراد مناسب سازی کنند برای نشان دادن اهمیت و جذابیت این بخش از بازار خوب است که به ویژگی‌های گردشگران دارای معلولیت توجه کنیم. 

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تعاریف، تنوع و تفاوت نیازها و مدل‌های معلولیت در گردشگری
فصل دوم: چکلیست ارزیابی واحدهای اقامتی
فصل سوم: مطالعات موردی
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات315
زبانفارسی
شابک976-600-8794-12-7
موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی

برای دریافت کتاب گردشگری قابل دسترس برای همه با تاکید بر گردشگران دارای معلولیت جسمی و حرکتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.