معرفی و دانلود کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

عکس جلد کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

پیدا کردن جایی که به آن تعلق دارید، آسان نیست. به‌خصوص وقتی شما گرگی در یک کتاب داستان باشید! تیئری روبرشت در کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد، داستان حیوانی سرگردان را به تصویر می‌کشد که از یک کتاب داستان خارج شده و حال نمی‌داند دوباره چطور به آن‌جا بازگردد.

درباره‌ی کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد:

در این داستان فانتزی، کتابی از روی قفسه‌های کتابخانه اتاق زویی به بیرون می‌افتد و گرگ درون آن به زمین پرت می‌شود. گرگ داستان ما همه‌ی تلاشش را می‌کند تا دوباره سر جایش برگردد، اما گربه‌ی گرسنه‌ای هست که خیال‌های دیگری در سر دارد.

حالا این گرگ با سفر از این کتاب داستان به کتابی دیگر می‌کوشد تا هم کتاب قصه‌ی خود را پیدا کند و هم غذای گربه‌ی گرسنه نشود! او با رفتن به درون کتاب‌های مختلف، قصه‌های گوناگون را امتحان می‌کند که هر یک به دلایل بامزه و متفاوت درد گرگ قصه را برطرف نمی‌کنند یا شخصیت‌های دیگر کتاب‌ها او را از داستانشان بیرون می‌اندازند، گرگ حسابی می‌ترسد تا اینکه به یک‌باره وارد داستان شنل قرمزی می‌شود و همان جا باقی می‌ماند!

کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد (The Wolf Who Fell Out of a Book) برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان فانتزی و جذاب کودکان 3 تا 7 ساله را بسیار سرگرم خواهد کرد.

با تیئری روبرشت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در سال 1960 در شهر بروکسل کشور بلژیک متولد شد. او که به کار تصویرگری و نویسندگی آثار طنز و کودک مشغول است، داستان‌هایش را به زبان فرانسوی یا گاهی به زبان فلامان به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. تیئری روبرشت (Thierry Robberecht) کتاب‌های بسیاری برای جوانان و کودکان نوشته است. او با وجود تصادف وحشتناکی که در سال 2011 پشت سر گذاشت، همچنان به نوشتن داستان ادامه می‌دهد.

در بخشی از کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد می‌خوانیم:

این کتاب، کتاب شاهزاده‌خانم‌ها بود و گرگ دقیقاً وارد صفحه‌ای از داستان شد که پادشاه یک مهمانی بزرگ توی قصر گرفته بود.

یکی از خدمتکارهای قصر گفت: «آقای گرگ خیلی ببخشید، ولی شما نمی‌توانید توی این داستان بمانید. مگر اینکه لباستان را عوض کنید و پیراهن مخصوص جشن و پایکوبی بپوشید.»

گرگ جواب داد: «لباس مخصوص جشن؟! آن وقت اگر گرگ‌های دیگر من را ببینند، با خودشان چه فکری می‌کنند؟»

این شد که خدمتکارهای قصر گرگ را از داستان انداختند بیرون. اما از بخت بد گرگ، گربه هنوز آن بیرون منتظر نشسته بود. برای همین گرگ سعی کرد برود توی دومین کتاب قصه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد
نویسنده
مترجمدینا کلباسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462-165-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

برای دریافت کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.