معرفی و دانلود کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم

عکس جلد کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم
قیمت:
۴۹۵۰۰ 34650 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم

کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم ماجرای تعطیلاتی است که ساکارینا و خانواده‌اش در ساحل می‌گذرانند. اسا لیند در این اثر دوستی یک دختربچه و گرگی از جنس شن را به تصویر می‌کشد که اوقات فراغتشان را با هم می‌گذرانند و درباره‌ی مسائل مختلفی مثل اهمیت بخشش و مهربانی و چیستی عشق گفتگو می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم

ذهن ساکارینا همیشه پر از سوالاتی است که تنهایی نمی‌تواند به آن‌ها جواب بدهد. خوشبختانه او گرگ ماسه‌ای را کنار خودش دارد، یک موجود باستانی اما سرزنده که از بحث‌های دشوار لذت می‌برد و خوب می‌داند به پرسش‌های عمیق دخترک چطور جواب دهد! کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم (Mera Sandvargen) نوشته‌ی اسا لیند فصلی جدید از دوستی زیبای آن‌هاست، مجموعه‌ای از ملاقات‌های ساحلیِ سرگرم‌کننده با چاشنی فلسفه!

این اثر از پانزده داستان تشکیل شده و ساکارینا در هر قسمت با موضوعی جدید به ملاقات گرگ ماسه‌ای می‌رود. این دوست خردمند که با اخلاق دختربچه‌ها آشناست، می‌داند چطور با رفیق کم‌سن‌وسالش رفتار کند. او بدون پرحرفی یا نصیحت همواره پاسخی که ساکارینا نیاز دارد را در اختیارش می‌گذارد اما دیدارهای این دو همیشه شبیه جلسات فلسفی نیست! آن‌ها گاهی هم‌بازی می‌شوند و از موج‌های گرم دریا لذت می‌برند چون ساکارینا قبل از هر چیز یک کودک است و به بازی نیاز دارد.

برگ برنده‌ی داستان صوتی گرگ ماسه‌ای که توسط نامدار ناصرقصری به فارسی ترجمه شده، آشنایی نویسنده با دنیای کودکانه است. او بدون اعمال فشار بر مخاطبان کوچکش راه مدیریت احساسات و تجربه‌های مختلف را مقابل آن‌ها قرار می‌دهد. اسا لیند بر زبان کودکان مسلط است و پیچیده‌ترین سوالات ساکارینا را به‌گونه‌ای جواب می‌دهد که انگار در حال توصیف آب‌وهواست، نه مشغول توضیح ماهیت عشق!

در پایان باید گفت کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم توسط انتشارات پریان چاپ شده و نشر صوتی واوخوان تهیه‌ی نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته. ماجراهای ساکارینا و دوست عاقلش انتخابی مناسب برای داستان‌های قبل از خواب کودکان هستند و تجربه‌ای به‌یادماندنی برای آن‌ها خلق می‌کنند.

کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی حاضر مناسب کودکان 8 تا 12 ساله‌ای است که به داستان‌های تخیلی علاقمندند.

با اسا لیند بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان و نوجوانان در سال 1958 در سوئد متولد شد و اکنون در استکهلم، پایتخت این کشور زندگی می‌کند. او قبلاً به‌عنوان روزنامه‌نگار مشغول به کار بود و برای مدتی هم در یک رستوران کار می‌کرد. اما حالا اسا لیند (Åsa Lind) یک نویسنده‌ی تمام‌وقت است. او در سال 2003 لوح افتخار نیلز هولگرسون را دریافت کرد و در سال 2014 نیز موفق به کسب جایزه‌ی کولا-گولا شد. همچنین لیند یکی از اعضای آکادمی کتاب کودک سوئد است.

در بخشی از کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم می‌شنویم

وقتی ساکارینا به ساحل رسید توپ روی ماسه‌ها بود. درست جلوی دماغ گرگ ماسه‌ای. او سرش را به چنگال تیز و نرمش تکیه داده بود و موج‌های آبی دریا در چشم‌هایش پلک می‌زدند. ساکارینا گفت: «فوتبال بازی کنیم؟»

گرگ ماسه‌ای گفت: «نمی‌شود.»

چشم‌های ساکارینا از تعجب گرد شدند. کنار توپ زانو زد و گفت: «ای وای، ‌ نه! سوراخ شده؟ ترکیده؟»

گرگ ماسه‌ای گفت: «نه، ولی سرش کمی شلوغ است.»

ساکارینا تازه متوجه شد. روی توپ دو پروانه کوچک آبی رنگ، خیلی نزدیک به هم نشسته و بال‌هایشان را باز و بسته می‌کردند. انگار داشتند آرام می‌رقصیدند. گرگ ماسه‌ای گفت: ‌«امروز روز عشق و محبتشان است.»

ساکارینا گفت: «ولی توپ مال من است. نمی‌توانند بروند یک جای دیگر عشق و عاشقی کنند؟» گرگ ماسه‌ای جواب نداد. فقط به پروانه‌ها نگاه می‌کرد و لبخند مرموزی می‌زد. ساکارینا در ماسه‌ها یک قلب کشید. بعد دوباره پاکش کرد و گفت....

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
کیک شکلاتی
7 دقیقه
بال‌های محبت
8 دقیقه
حیوان خانگی
8 دقیقه
کتابی با صفحه‌های سفید
9 دقیقه
جیبی که مال خودم باشد
7 دقیقه
یک لحظه کوتاه
7 دقیقه
بس کن
7 دقیقه
چه پشه‌هایی!
9 دقیقه
در واقعیت
8 دقیقه
تمرین فکردانی!
8 دقیقه
آتش کوچولو
8 دقیقه
ساکارینا و مرگ
8 دقیقه
گمشده در مه
7 دقیقه
دوست یا دشمن
8 دقیقه
برگ‌‌های پاییزی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم
نویسنده
مترجمنامدار ناصرقصری
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۴۹۵۰۰ 34650 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم

ساناز امینیان
۱۴۰۲/۵/۲۱
این کتاب واقعا جالب و رویایی است چه برای کودکان چه بزرگسالان
Mkj
۱۴۰۲/۶/۱۵
مثل جلد اولش جذاب و دلنشین و سرگرم کننده.
مهدیه حسینی
۱۴۰۲/۷/۲۷
واقعا خوب دلنشین و رویایی بود
فیروزه هاشمی
۱۴۰۲/۷/۱۵
یک کتاب صوتی فوق العاده جذاب و شنیدنی
اکرم سلیمی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب خوب و سرگرم کننده ایی بود
Nyd Nyd
۱۴۰۲/۹/۱۶
کتاب شیرین و ساده.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم

برای دریافت کتاب صوتی گرگ ماسه‌ای: تابستان دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.