معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها نوشته‌ی اعظم صحرایی اثری جامع است که به دانش‌آموزان یازدهم کلیه‌ی رشته‌های تحصیلی کمک می‌کند درس‌های مختلف کتاب انسان و محیط زیست را کامل یاد بگیرند، مرور کنند و در نهایت، در انواع آزمون‌های جامع و آزمون‌ نهایی بهترین نتیجه‌ی ممکن را کسب کنند. این کتاب از درسنامه، آزمون پایان هر درس، پاسخ‌های تشریحی و دو نوبت آزمون جامع تشکیل شده است که می‌تواند یادگیری شما را تضمین کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب انسان و محیط زیست، یکی از دروس عمومی در متوسطه‌ی دوم است که تمامی رشته‌های تحصیلی موظف به یادگیری آن هستند. در این کتاب علاوه‌ بر ارائه‌ی اطلاعات لازم در حوزه‌های مختلفِ محیط زیست مانند آب، خاک، هوا، انرژی، تنوع زیستی و بستر گردشگری مسئولانه، پیشنهادهایی در رابطه با نحوه‌ی حفاظت از محیط‌ زیست ارائه می‌شود. هدف از آموزش این درس به دانش‌آموزان، آگاهی‌رسانی در حوزه‌های محیط زیستی است تا در نهایت، شهروندانی آگاه، دلسوز و آینده‌نگر شوند که با آگاهی و به صورت داوطلبانه برای حفظ محیط زیست می‌کوشند.

از آنجایی که تمامی مطالب این کتاب حفظی هستند، یادگیری آن می‌تواند برای برخی از دانش‌آموزان چالش‌برانگیز محسوب شود. اما نشر گل‌واژه به همراه اعظم صحرایی، کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم را دقیقاً با اصولی طراحی کرده‌اند تا بتواند به دانش‌آموزان متوسطه دوم برای موفقیت در آزمون نهایی این درس عمومی کمک کنند.

در بخش اول برای هر درس درسنامه‌ای طراحی شده که با بیانی ساده به صورت مختصر، اما کامل هر درس این کتاب را برای شما توضیح می‌دهد. از آنجایی که این درسنامه‌ها با رویکرد امتحان نهایی نوشته شده‌اند، شما می‌توانید با مروری سریع مهم‌ترین نکات را از آن‌ها استخراج کرده، متوجه ضعف‌ها و مشکلاتتان بشوید و در ادامه‌ی برای رفع آن‌ها از آزمون‌های بخش بعدی استفاده کنید. در این درسنامه‌ها از انواع نمودار، جدول و تعریف مختصر و مفید استفاده شده تا بتوانید مطالب حفظی دشوار را کامل درک کنید و سپس آن‌ها را به خاطر بسپارید.

بعد از هر درسنامه‌، آزمون‌هایی کوچک طراحی شده تا بتوانید با پاسخ دادن به آن‌ها از یادگیری کامل مطالب هر درس اطمینان حاصل کنید. در این آزمون‌ها روی مهم‌ترین نکات در هر درس تمرکز شده و به دلیل متنوع بودن آن‌ها شما می‌توانید با انواع و اقسام سؤالات امتحانات و نحوه‌ی بارم‌بندی آن‌ها آشنا شوید. پاسخ‌های تشریحی که این آزمون‌ها دارند به شما در روند یادگیری کمک کرده و باعث می‌شود که بتوانید اشکلات خود را کامل رفع کنید و مطالبی که برایتان دشوار بوده را بار دیگر مرور کنید.

در نهایت، برای آمادگی در آزمون‌های پایان ترم بعد از خواندن درسنامه‌ها می‌توانید دو نوبت آزمون جامع که در این کتاب طراحی شده‌اند را حل کنید و خودتان را قبل از امتحان محک بزنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها برای دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم در پایه‌ی یازدهم همه‌ی رشته‌های تحصیلی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: آب، سرچشمه زندگی
درس 2: خاک، بستر زندگی
درس 3: هوا، نفس زندگی
درس 4: انرژی، حرکت، زندگی
درس 5: زباله، فاجعه محیط زیست
درس 6: تنوع زیستی، تابلوی زیبای آفرینش
درس 7: محیط زیست، بستر گردشگری مسئولانه
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-600-337-742-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ انسان و محیط زیست یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.