معرفی و دانلود کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی،‌ بشتابید! اعظم صحرایی در کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌سؤالات درس جغرافیا 3 را در اختیارتان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

اثری که پیش روی شماست، کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی نام دارد. همان‌طور که از عنوان اثر حاضر برمی‌آید، این کتاب ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ (در ادامه به توضیح ویژگی‌های این مجموعه پرداخته‌ایم) توسط انتشارات گل‌واژه به انتشار رسیده است. این کتاب ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر کتاب‌های کمک‌درسی درس جغرافیا 3 متمایز می‌سازد:

یکم: کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی هر درس را در قالب یک‌ درس‌نامه به شکلی جامع و کامل، خلاصه کرده است.

دوم: بارم‌بندی هر درس کتاب جغرافیا به شکل کامل مشخص شده. این مسأله از این نظر حائز اهمیت است که اگر زمان کافی برای مطالعه نداشته باشید، می‌توانید درسی را مطالعه کنید که در امتحان از نمره‌ی بیشتری برخوردار است و احتمال دارد پرسش‌ها از آن انتخاب شده باشند.

سوم: کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی نمونه‌سؤالات متنوعی را در بر می‌گیرد. از سؤالات تشریحی گرفته تا سؤالات جای خالی و چهارگزینه‌ای.

چهارم: برای هر سؤال، پاسخی تشریحی تألیف شده است که در صورت تمایل می‌توانید از طریق آن‌ها به تحلیل آزمون خود بپردازید.

گفتنی است کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را اعظم صحرایی نوشته و انتشارات گل‌واژه آن را به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ انتشارات گل واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

اعظم صحرایی کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را برای دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی به رشته‌ی تحریر درآورده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: جغرافیای سکونتگاه‌ها
درس 1: شهرها و روستاها
درس 2: مدیریت شهر و روستا
فصل 2: جغرافیای حمل و نقل
درس 3: ویژگی‌ها و انواع شیوه‌های حمل و نقل
درس 4: مدیریت حمل و نقل
فصل 3: مخاطرات طبیعی
درس 5: انواع و ویژگی‌های مخاطرات طبیعی
درس 6: مدیریت مخاطرات طبیعی
فنون و مهارت‌های جغرافیایی 1 و 2 و 3
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-730-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ جغرافیا (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.