معرفی و دانلود کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

حسین آذرحزین در کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی نمونه‌سؤالات درس جامعه‌شناسی 3 را برای‌تان گردآوری کرده است. با مطالعه‌ی کتاب نامبرده، به هیچ کتاب کمک‌آموزشی دیگری نیاز ندارید! این کتاب از هر اثر دیگری بی‌نیازتان می‌کند و در رسیدن به موفقیت تحصیلی به شما یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

دیگر نگران امتحانات درس جامعه شناسی (3) نباشید. کتابی که پیش روی شماست، با نام گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی، تألیف حسین آذرحزین یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی موجود برای یادگیری و مرور درس جامعه‌شناسی است. جامعه‌شناسی (3) ده درس را در بر می‌گیرد که شما در این کتاب و در وهله‌ی اول، با درس‌نامه‌ی هر درس مواجه می‌شوید. مطالعه‌ی این درس‌نامه‌ها بهترین روش برای مرور کلی دروس است. بعد از آن، پرسش‌ها و نمونه‌سؤالات مرتبط با آن درس وجود دارد. این نمونه‌سؤالات، انواع پرسش‌ها را اعم‌از -جای‌ خالی، چهارگزینه‌ای و تشریحی- شامل می‌شود.

یکی از نکات مثبت کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی ارائه‌ی پاسخ‌های تشریحی برای سؤالات هر درس است. به این شکل که ابتدا درس‌نامه را مطالعه می‌کنید، سپس به نمونه‌سؤالات پاسخ می‌دهید و بعد از آن، می‌توانید از طریق پاسخ‌نامه‌ی تشریحی ارائه‌شده، به تحلیل آزمون‌تان بپردازید.

همان‌طور که از عنوان کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی برمی‌آید، کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی نوشته‌ی حسین آذرحزین ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است.

  • گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ ریاضی و آمار (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ دین و زندگی (3) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی
  • و ... .

کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

حسین آذرحزین کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را برای دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی انسانی نوشته است.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: ذخیره دانشی
درس 2: علوم اجتماعی
درس 3: نظم اجتماعی
درس 4: کنش اجتماعی
درس 5: معنای زندگی
درس 6: قدرت اجتماعی
درس 7: نابرابری اجتماعی
درس 8: سیاست هویت
درس 9: پیشینه علوم اجتماعی در جهان اسلام
درس 10: افق علوم اجتماعی در جهان اسلام
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-337-722-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ جامعه شناسی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.