معرفی و دانلود کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم، اثری آموزشی برای مرور سریع و کامل مطالب درسی مطالعات اجتماعی دوره‌ی اول متوسطه است. مطالعه‌ی این کتاب، خواننده را برای پاسخ به انواع پرسش‌های آموزشی و امتحانی آماده می‌کند. حسین آذر حزین، خلاصه‌ای از مطالب درسی کتاب مطالعات اجتماعی هفتم را با لحنی ساده و خوش‌فهم در این اثر توضیح داده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم، نوشته‌ی حسین آذر حزین، با این هدف تدوین شده تا پاسخگوی نیاز دانش‌آموزانی باشد که به دنبال منابع کمک آموزشی برای کسب بهترین نمره در آزمون‌های دوره‌ی متوسطه می‌گردند. در کتاب پیش رو با طیف گسترده‌ای از پرسش‌های امتحانی روبه‌رو هستیم. نویسنده، نکته‌‌های مهم کتاب مطالعات اجتماعی هفتم دوره‌ی ‌اول متوسطه را در این اثر جمع‌آوری کرده است. مطالب کتاب حاضر داری چهار بخش مهم است. بخش نخست این اثر به درسنامه‌ای از درس‌های کتاب مطالعات اجتماعی هفتم دوره‌ی اول متوسطه اختصاص دارد. نویسنده‌ در این اثر برای انتقال ساده و سریع مفاهیم کتاب به خواننده، از نمودارهای آموزشی کمک گرفته است. مطالبِ بخش درسنامه، دسته‌بندی‌ شده تا خواننده به‌راحتی به مطالعه‌ی مفاهیم درسیِ دلخواه مشغول شود. در پایان هر درسنامه، آزمونِ فصل قرار دارد. دانش‌آموزان با مطالعه‌ی این آزمون، دیدگاه کلی درباره‌ی پرسش‌های امتحانی پیدا می‌کنند. نویسنده در کنار طرح پرسش‌های مهم و کلیدی، پاسخ‌هایی تشریحی را برای این سوال‌ها در بخش پاسخنامه‌ی کتاب مطرح کرده است.

نویسنده‌ی این اثر برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سبک‌و‌سیاق سوالات آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم دوره‌ی اول متوسطه، بخشی از مطالب را به طرح آزمون‌های جامع اختصاص داده است. کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم، نقش مشاور شب امتحان را برای خواننده ایفا می‌کند. در این کتاب، شیوه‌ی ارزشیابی مستمرِ دبیران نیز به دانش‌آموز توضیح داده می‌شود. قسمتی از این کتاب نیز به توضیح روش بارم‌بندی اختصاص دارد. نویسنده در این کتاب از روش‌های مختلفی برای طرح پرسش کمک گرفته تا مفاهیم آموزشی، راحت‌تر در ذهن دانش‌آموزان نقش ببندد. در این زمینه می‌توان به پرسش‌های تشریحی، چهارگزینه‌ای، جای خالی و درست و نادرستِ کتاب اشاره کرد. شیوه‌ی طراحی پرسش‌ها و آموزش‌های کتاب، این اثر را به منبعی کامل و جامع برای فراگیری مفهوم‌های آموزشیِ کتاب مطالعات اجتماعی هفتم دوره‌ی ‌اول متوسطه تبدیل کرده است.

انتشارات گل واژه، چاپ و نشر کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم را بر عهده گرفته است.

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزانی که به دنبال کسب نمره‌های درخشان در آزمون‌های مقطع اول متوسطه هستند، مخاطب این کتاب به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-337-607-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.