معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک توسط مهدی پرکاری برای بالا بردن سطح آمادگی شما در امتحانات پایان ترم و نهایی تألیف شده است. این کتاب درسنامه‌ی خلاصه و کامل و سوالات متنوع تألیفی و امتحانی را در اختیار شما می‌گذارد تا با سرعت بالا به مرور تمامی مطالب درسی بپردازید و نقاط ضعفتان را برطرف کنید.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای اینکه بهترین نمره را در امتحانات پایان سال درس عربی 2 به دست بیاورید، باید اطلاعات دقیقی از این درس و سؤالات امتحانی آن داشته باشید. کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک پرسش‌های متنوع و هدفمندی را برای شما تألیف و گردآوری کرده است که تمامی نکات موجود در امتحانات پایان ترم درس عربی پایه یازدهم را برای شما مرور می‌کند. این کتاب به رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک اختصاص دارد.

درسنامه‌های کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک درس به درس طبقه‌بندی شده است و به صورت خلاصه و در قالب جداول و نکات مهم، تمامی مطالب لازم برای یادگیری درس عربی پایه‌ی یازدهم را به شما می‌آموزد. این کتاب همانند دیگر کتاب‌های مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه، آزمون پایان درس و آزمون‌های جامع دارد. تنها تفاوت ساختار این کتاب، بخش «مروری برای شب امتحان» است که یک خلاصه‌ی مفید و کوتاه برای یک مرور سریع و شب امتحانی در اختیار شما می‌گذارد و باعث می‌شود مطالب درس عربی بهتر ملکه‌ی ذهنتان شود.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده است و ساختار کلی آن‌ها شامل بخش‌های زیر می‌شود:

درسنامه: بخش درسنامه موضوع درس‌ها را به طور خلاصه اما کامل توضیح می‌دهند و با مثال‌ها و نکات مهم به شما در مرور و جمع‌بندی کلی یاری می‌رسانند. این بخش با بیانی ساده و شیوا و رویکرد امتحانی نوشته شده است و با استفاده از آن می‌توانید به مطالب آموخته شده از کتاب درسی، جهت بدهید.

سوالات امتحانی یا موضوعی: بخش سوالات امتحانی ماهیت تمرینی دارد و ترکیبی از سوالات تألیفی و امتحانات سال‌های اخیر است. این بخش تنوع سوالات برآمده از مطالب دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این بخش مطالب آموخته شده را تکرار می‌کنید و عمق می‌بخشید.

آزمون‌های پایان فصل: در پایان هر فصل یا هر درس، یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که تمامی مطالب فصل مربوطه را یکجا برای شما مرور و جمع‌بندی می‌کند. این بخش نقاط ضعف شما را مشخص می‌کند، انواع سوالات امتحانی را به شما نشان می‌دهد و با بارم‌بندی دقیقی سطح آمادگی شما را بالا می‌برد.

آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: در پایان کتاب‌ها، چند نوبت آزمون جامع برای هر دو نوبت اول و دوم آورده شده است که یک ارزیابی کلی از آموخته‌هایتان انجام می‌دهد و شما را با الگوی آزمون‌های پایانی و نهایی آشنا می‌کند تا با تسلط کامل در جلسات امتحانات حاضر شوید.

پاسخ‌های تشریحی: برای هر آزمون در کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیقی تألیف شده است که شیوه‌ی پاسخگویی مدنظر مصححان را به شما نشان می‌دهد.

کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب منبع مناسبی برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک به‌شمار می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

الدَّرسُ الأول: مِنْ آیَاتِ الْأَخْلاقِ + اسْمُ التَّفضِیلِ وَاسْمُ الْمَکَانِ
الدَّرسُ الثَّانی: فِی مَحْضَرِ الْمُعَلِّمِ + أَسْلُوبُ الشَّرطِ وَ أَدَواتُهُ
الدَّرسُ الثالث: عَجائِبُ الْأَشْجَارِ + الْمَعْرِفَةُ وَ النَّکِرَةُ
الدرس الرابع: آداب الْکَلامِ + الْجُملَةُ بَعْدَ النَّکِرَةِ
الدَّرسُ الْخَامِسُ: الْکَذِبُ مِفتاح لِکُلِّ شَرٍّ + تَرْجَمَةُ الْفِعْلِ الْمُضارِعِ (۱)
الدَّرسُ السّادِسُ: آنه ماری شیمِل + تَرْجَمَةُ الْفِعْلِ الْمُضارِعِ (۲)
الدَّرسُ السَّابِعُ: تَأْثیرُ اللُّغَةِ الْفَارِسِیَّةِ عَلَى اللُّغَةِ الْعَرَبِیَّةِ + مَعَانِى الْأَفعالِ النَّاقِصَةِ
مرور برای شب امتحان
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-740-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.