معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی، نوشته‌ی کاظم شریعت، منبعی کمک‌آموزشی است که تلاش می‌کند تا نکات کلیدی و مهم کتاب علوم را برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم تبیین کند و در کنار توضیح دروس، نمونه‌هایی از تمرینات، نمونه‌سوال‌ها و آزمون‌های جامع را نیز در اختیار آنان قرار دهد تا هم به تعمیق یادگیری آن‌ها کمک کند و هم ابزاری برای محک زدن دانش‌آموزان باشد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی نوشته‌ی کاظم شریعت منبع جامع کمک‌آموزشی است که هم دروس کتاب را توضیح داده و هم نمونه‌سوالاتی را برای هر درس ارائه کرده است.

درس علوم به عنوان یکی از دروس مهم که در پایه‌های متوالی پیوستگی نیز دارد، غالباً اهمیت ویژه‌ای را در دیدگاه معلمان و والدین به خود جلب می‌کند. یکی از شیوه‌هایی که می‌تواند به یادگیری بهتر دانش‌آموزان در این درس کمک کند، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی حاوی درسنامه و نمونه‌سوال است. کتاب حاضر با توجه به جامعیت، در عین اختصار، می‌تواند یکی از منابع خوب و مفید کمک‌آموزشی در این درس باشد.

کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی در چهار بخش درسنامه، آزمون فصل، پاسخنامه و آزمون‌های جامع ترتیب داده شده است. در بخش درسنامه، دانش‌آموز با مباحث مهم و نکات کلیدی هر فصل درس علوم آشنا می‌شود. درسنامه‌ها در این کتاب، حکم خلاصه‌نویسی دروس کتاب درسی را دارند. نویسنده برای بهتر فهمیده شدن مطالب از نمودارها، جدول‌ها و شکل‌ها نیز بهره گرفته است. پس از درسنامه‌ی هر درس، نمونه‌سوالات امتحانی مربوط به آن درس آورده شده است. این سوالات در شکل‌های متفاوتی از جمله چهارگزینه‌ای، جاخالی، صحیح و غلط، تشریحی و... طراحی شده‌اند. پاسخ به سوالات امتحانی هر درس به دانش‌آموز کمک می‌کند تا میزان یادگیری خود را بسنجد و اطلاعات دریافت‌شده را در ذهنش تعمیق کند. ضمن اینکه با مدل سوالات نیز آشنا خواهد شد. در پایان کتاب، چند دوره آزمون جامع نوبت اول و دوم در اختیار دانش‌آموز قرار داده شده که او را با فضای سوالات امتحانات جامع آشنا می‌کند و برای مرور شب امتحان بسیار مناسب است. پاسخ‌نامه‌ی نمونه‌سوالات و آزمون‌ها نیز در این کتاب به دانش‌آموز ارائه شده است.

کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی نوشته‌ی کاظم شریعت، به همت انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این منبع کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-337-636-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم تجربی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.