معرفی و دانلود کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز

عکس جلد کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز

کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز، تألیف مسعود بیگدلی، یک مجموعه‌‌‌ی راهبردی آزمون‌محور است که میزان دقت، تمرکز و سرعت شما را در پاسخ به سوالات هوش افزایش می‌دهد. درحقیقت با خواندن این اثر که هوش سرعتی شما را بالا می‌برد، برای کسب موفقیت در آزمون‌ تیزهوشان آماده می‌شوید.

درباره‌ی کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز

در مسابقات اتومبیل‌رانی، نیترو کلیدی است که راننده در هر سرعتی که باشد، با فشردن آن سرعت خیره‌کننده‌ای می‌گیرد. تیم تألیف انتشارات پویش اندیشه خوارزمی، نام این مجموعه‌کتاب‌ها را نیترو گذاشته‌اند؛ چراکه قرار است با خواندشان سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید. برای مطالعه‌ی کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز دستور العمل‌هایی وجود دارد که رعایت آن می‌تواند به موفقیت بیشتر شما بینجامد.

بهتر است ابتدا در شرایطی شبیه به یک آزمون واقعی قرار بگیرید، سپس تمامی سوالات را طبق زمان‌بندی پاسخ دهید و بعد از پایان آزمون پاسخ‌هایتان را مرور کنید تا با رفع نواقص احتمالی خود و مرور پاسخنامه به تسلط کافی در مباحث مختلف دست یابید.

این کتاب دارای 1600 سوال کاملاً تالیفی است و تنها کتاب هوش سرعتی ایران محسوب می‌شود. بنابراین می‌تواند منبعی ارزشمند در جهت پیشرفت تحصیلی شما باشد. کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز نوشته‌ی مسعود بیگدلی است که انتشارات پویش اندیشه خوارزمی آن را در اختیار عموم علاقمندان قرار داده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای دانش‌آموزان تمامی گروه‌های سنی خصوصاً پایه ششم دبستان که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 33 آزمون دقت و تمرکز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-9904-69-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز

متین غفاری
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتاب خیلی خوبی است و برای تمرین سوالات دقت و تمرکز تیزهوشان خیلی به درد می‌خورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز

برای دریافت کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.