معرفی و دانلود کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی تألیف نرگس جهانبانی مقدم، مریم سقا باشی و معصومه غریبی، این درس مهم پایه‌ی ششم را مرور می‌کند و می‌کوشد مهم‌ترین نکات و مطالب آن را به دانش‌آموزان یادآوری کند. این راهنمای کمک‌آموزشی علاوه بر ارائه‌ی نمونه سؤال از هر بخش و پاسخنامه‌ی تشریحی، چندین آزمون جامع را هم در برمی‌گیرد که به دانش‌آموز این امکان را می‌دهد تا برای امتحانات پایانی نوبت اول و دوم آماده شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

در سال‌های اخیر کتاب‌های کمک‌آموزشی به یکی از منابع ضروری برای همه‌ی دانش‌آموزان تبدیل ‌شده‌اند. متنوع‌تر شدن مطالب درسی از یک‌سو و بالا رفتن اهمیت معدل در مقاطع تحصیلی از سوی دیگر، مهم‌ترین دلایل این اتفاق بوده‌اند. برای کمک به دروس اصلی، مجموعه‌های زیادی وجود دارند؛ اما یکی از کاربردی‌ترین‌ها، مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل واژه است. ویژگی اصلی این مجموعه این است که خیلی مختصر و مفید به مطالب کتاب‌های درسی می‌پردازد و آن‌ها را دوره می‌کند. کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی تألیف نرگس جهانبانی مقدم، مریم سقا باشی و معصومه غریبی، که در قالب همین سری منتشر شده، روی یکی از دروس مهم و تأثیرگذار مقطع ششم ابتدایی متمرکز شده و آن را تشریح می‌کند. این کتاب متشکل از درس‌نامه‌ی مختصری است که در آن نکات اصلی کتاب مطالعات اجتماعی گردآوری شده و توضیح داده می‌شود. برای هر بخش نیز نمونه سؤالاتی طراحی شده تا دانش‌آموز مطالب آن قسمت را به‌خوبی درک کند.

درس مطالعات اجتماعی با هدف آشنایی دانش‌آموز با کاربردی‌ترین مسائل اجتماعی تدوین شده. در واقع قرار است ضرورت‌های زندگی جمعی به کودک و نوجوان آموخته شود. او در این درس مفاهیمی مثل آداب دوستی، عدالت، تصمیم‌گیری و از این قبیل را فرامی‌گیرد و آن‌ها را تمرین می‌کند. به همین خاطر بسیاری معتقدند این درس را باید خیلی جدی گرفت و به‌درستی تدریس کرد. اما به خاطر پیچیدگی بعضی از مفاهیم مطرح‌شده در کتاب امکان دارد برخی از دانش‌آموزان نتوانند خیلی خوب با این درس ارتباط برقرار کنند. از طرف دیگر، فشردگی سال تحصیلی هم ممکن است به این شرایط دامن بزند و بعضی از بچه‌ها را نسبت به آن دلسرد کند. بااین‌وجود، این درس نقش مهمی را در معدل ایفا می‌کند و دانش‌آموز باید آن را با نمره‌ی خوبی پشت سر بگذارد. مخصوصاً در پایه‌ی ششم این موضوع خیلی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. در همین راستا، کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی تألیف نرگس جهانبانی مقدم، مریم سقا باشی و معصومه غریبی نکات طلایی و استراتژی‌های مطالعاتی این درس را توضیح و آموزش می‌دهد. نکته‌ی ویژه‌ی کتاب این است که در پایان آن آزمون‌های آمادگی جامعی گنجانده شده تا دانش‌آموز برای امتحانات نهایی کاملاً مهیا شود. این امتحانات شبیه‌سازی مناسبی از امتحان‌های پایان‌ترم اول و دوم خواهند بود.

کتاب پیش رو به همت و تلاش نشر گل‌واژه، چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این منبع کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ی ششم توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: دوستی
درس دوم: آداب دوستی
درس سوم: تصمیم‌گیری چیست؟
درس چهارم:‌ چگونه تصمیم بگیریم؟
درس پنجم: عوامل موثر در کشاورزی
درس ششم: محصولات کشاورزی از تولید به مصرف
درس هفتم: طلای سیاه
درس هشتم: انرژی را بهتر مصرف کنیم
درس نهم: پیشرفت‌های علمی مسلمانان
درس دهم: چه عواملی موجب گسترش علوم و فنون در دوره‌ی اسلامی شد؟
درس یازدهم: اصفهان، نصف جهان
درس دوازدهم: چرا فرهنگ و هنر در دوره‌ی صفویه شکوفا شد؟
درس سیزدهم: برنامه‌ی روزانه‌ی متعادل
درس چهاردهم: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت
درس پانزدهم: انواع لباس
درس شانزدهم: لباس از تولید تا مصرف
درس هفدهم: ویژگی‌های دریاهای ایران
درس هجدهم: دریا،‌ نعمت خداوندی
درس نوزدهم: همسایگان ما
درس بیستم: استعمار چیست؟
درس بیست‌ویکم:‌ مبارزه‌ی مردم ایران با استعمار
درس بیست‌ودوم: خرمشهر در چنگال دشمن
درس بیست‌وسوم: خرمشهر در دامان میهن
پاسخنامه
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-337-757-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.