معرفی و دانلود کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم نوشته‌ی محسن فصیحی، این درس عمومی را به شکل خلاصه و فشرده توضیح می‌دهد و نکات کاربردی و مهم آن را مرور می‌کند. این کتاب کمک‌آموزشی نمونه‌سؤالاتی طبقه‌بندی‌شده و پاسخ‌نامه‌هایی تشریحی دارد و در انتهای آن آزمون‌هایی جامع قرار گرفته که به دانش‌آموز کمک می‌کند برای امتحانات نهایی پایان‌ترم اول و دوم خود آمادگی پیدا کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم

دوره‌ی متوسطه‌ی اول در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان مقطع مهمی به‌حساب می‌آید. در این مرحله آن‌ها وارد مسیر جدیدی از زندگی خود می‌شوند. اما تغییر سبک و سیاق درس‌ها، بیشتر شدن حجم مطالب و جدی‌تر شدن موضوعات گاهی ممکن است باعث شود آن‌ها دچار افت تحصیلی شوند و نمره‌های خوبی نگیرند. یکی از راه‌های جبران این مشکل، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. در این دسته از کتاب‌ها، گلبرگ انتشارات گل واژه مجموعه‌ای کاربردی محسوب می‌شود. کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان پایه هفتم نوشته‌ی محسن فصیحی، یکی از کتاب‌های همین مجموعه است که بر روی درس پیام‌های آسمانی متمرکز است و می‌کوشد به دانش‌آموز کمک این درس را بهتر یاد بگیرد. این راهنما از چند بخش تشکیل‌شده که مهم‌ترین آن درس‌نامه است. به این معنا که هر سرفصل کتاب پیام‌های آسمانی را به شکلی مختصر و مفید بازگو کرده و نکات طلایی و امتحانی آن را استخراج می‌کند. به این صورت دانش‌آموز خیلی سریع می‌تواند هر درس را دوره کند و اصلی‌ترین مفاهیم آن را درک نماید.

پیام‌های آسمان ازجمله دروس مهم مقطع متوسطه اول محسوب می‌شود. این درس به مباحث دینی و قرآنی اختصاص دارد و مبانی و اصول اسلام را به دانش‌آموز می‌آموزد. خداشناسی، ایمان، معاد، استعانت از خدا ازجمله مباحثی هستند که این کتاب به آن‌ها می پردازد و آن‌ها را تشریح می‌کند. این کتاب مبنای درس پیام‌های آسمانی مقاطع بعدی نیز به شمار می‌رود، به همین دلیل اگر دانش‌آموزی نتواند مفاهیم آن را به‌درستی یاد بگیرد، ممکن است در سال‌های بالاتر نیز دچار مشکل شود. ازآنجایی‌که این درس عمومی به‌حساب می‌آید، برای حفظ کردن مطالب زیاد آن باید از تکنیک‌های خاصی استفاده کرد. محسن فصیحی در کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان پایه هفتم، به همین تکنیک‌ها و راهبردها اشاره می‌کند و شیوه‌ی مرور سریع این درس را آموزش می‌دهد. ویژگی دیگر کتاب این است که در پایان هر درس، چند نمونه سؤال نیز ارائه‌شده تا دانش‌آموز بتواند آموخته‌های خود را محک بزند. پاسخنامه‌ها هم حالت تشریحی دارند که به او کمک می‌کند دلیل اشتباهاتش را درک کند و آن‌ها را اصلاح نماید. در پایان کتاب نیز چند آزمون جامع گنجانده‌ شده تا دانش‌آموزان برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آمادگی بهتری کسب کنند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه، قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم است و به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-588-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.