معرفی و دانلود کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم نوشته‌ی محسن فصیحی، کتابی برای دانش‌‌آموزان سال نهم دوره‌ی اول متوسطه است. این سری کتاب‌ها به جمع‌بندی نکات و ارائه‌ی نمونه‌سؤال برای آمادگی در امتحانات نهایی کمک می‌کنند. در این کتاب درسنامه‌ها، نکات کلیدی، سؤالات و آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌های تشریحی و دو نوبت آزمون جامع برای موفقیت در امتحانات برای دانش‌آموزان طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم

درس پیام‌های آسمان یا همان دینی از درس‌های عمومی دوره‌ی متوسطه اول است که جزو درس‌های مهم و حفظی در امتحانات نهایی محسوب می‌شود. کتاب‌ پیام‌های آسمان روی مفاهیم دینی اسلامی تمرکز دارد و سعی می‌کند موارد مرتبط با دین و شریعت را به دانش‌آموزان آموزش دهد. یکی از بخش‌های مهم این کتاب آیات و احادیثی است که در موردشان صحبت شده و در امتحانات از آن‌ها انواع و اقسام سوالات طرح می‌شود. در کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان محسن فصیحی در درسنامه‌ی هر درس متن و ترجمه‌ی آیات و روایات مهم کتاب درسی را آورده و با ذکر نکات مهم و کلیدی هر آیه، فهمیدن مفهوم آن‌ها و سپس حفظ کردنشان را برای خوانندگان آسان کرده است. از این آیات معمولا به صورت مفهومی سوال داده می‌شود که نمونه‌ی آن‌ها را می‌توانید در این کتاب کمک آموزشی مشاهده کنید.

از دیگر نکات مثبت این درسنامه‌ها ارائه‌ی انواع نمودار، جدول و خلاصه مطلب است که به حفظ کردن جزئی‌ترین نکات و بخش‌های هر درس کمک می‌کند. بعد از هر درسنامه‌ می‌توانید برای محک زدن میزان یادگیری خود به آزمون‌هایی که شبیه‌سازی‌ شده از آزمون‌های نهایی هستند رجوع کنید. در این آزمون‌ها انواع سوالات تستی، تشریحی، مفهومی و … گنجانده‌ شده است تا دانش‌آموزان بتوانند با همه نوع سوال امتحانی آشنا شده و خودشان را برای آن‌ها شرکت آزمون‌های اصلی آماده کنند.

برای دوره و مرور سریع نکات اصلی و مهم قبل از امتحان پیام‌های آسمان می‌توانید از پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها استفاده کنید. با خواندن آن‌ها علاوه‌بر اینکه می‌توانید نقاط ضعف و اشکالات خود را کشف کنید، همچنین مهم‌ترین نکات هر درس را می‌توانید سریعا مرور کنید.

در آخر دو نوبت آزمون جامع برای این درس طراحی شده که توصیه می‌شود قبل از آزمون‌های نوبت اول دی ماه و نوبت دوم خرداد ماه آن‌ها را حل کنید. با حل کردن و سپس خواندن پاسخنامه‌های تشریحی هر آزمون می‌توانید هر ترم آموزشی را برای خود جمع‌بندی کرده و از موفقیت در امتحان مطمئن باشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سوالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم برای دانش‌آموزان متوسطه اول در پایه نهم که به دنبال کسب نمره‌ی بالا در درس پیام‌های آسمان هستند مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات66
زبانفارسی
شابک978-600-337601-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.