معرفی و دانلود کتاب گنجشک کوچولوی تنها

عکس جلد کتاب گنجشک کوچولوی تنها
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنجشک کوچولوی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنجشک کوچولوی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنجشک کوچولوی تنها

کتاب گنجشک کوچولوی تنها نوشته‌ی ارغوان مقیمیان به ماجرای گنجشک کوچولویی می‌پردازد که هیچ دوستی ندارد و در جست‌وجوی یک دوست خوب به سراغ پرندگان دیگر می‌رود.

موضوع کتاب گنجشک کوچولوی تنها چیست؟

روزی روزگاری گنجشک تنهایی بود که از دیدن سایر پرندگان که دسته دسته به این سو و آن سو می‌رفتند، غصه می‌خورد. او تصمیم می‌گیرد که برای خود دوستی پیدا کند، اما شرطی برای دوستی می‌گذارد که هیچ کدام از پرندگان حاضر به پذیرش آن نیستند.

کتاب گنجشک کوچولوی تنها مناسب چه کسانی است:

این کتاب برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است؛ چرا که به آن‌ها آیین دوست‌یابی را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب گنجشک کوچولوی تنها می‌خوانیم:

بهار بود و درختان همه شکوفه زده بودند. پرندگان شاد، از این شاخه به آن شاخه می‌پریدند و با هم بازی می‌کردند. پرستوها پر انرژی در آسمان از این سو به آن سو پرواز می‌کردند. اما گنجشک کوچولو، تنها و غمگین روی شاخه درختی، در لانه‌اش نشسته بود و بازی پرندگان را تماشا می‌کرد. همانطور که به آسمان نگاه می‌کرد آرزو کرد،‌ ای کاش او هم مانند پرندگان دیگر دوستی داشت و با او بازی می‌کرد.

در همین موقع یک پرستو آمد و کنار او نشست گنجشک کوچولوخوشحال شد. به او سلام کرد و پرسید: با من دوست می‌شوی؟ پرستو نگاهی به گنجشک کوچولو کرد و بعد از جواب سلام گفت: «بله؛ دوست می‌شوم.» گنجشک کوچولو گفت: «اما من برای دوستی یک شرط دارم!... » پرستو گفت: من دوستی که برایم شرط بگذارد نمی‌خواهم.» پر زد و رفت. گنجشک کوچولو ناراحت شد. از آن جا پرواز کرد و روی درختان چرخی زد. چشمش به یک کبوتر افتاد، که در لانه‌اش روی شاخه یک درخت چنار سرسبز نشسته بود. گنجشک کوچولو رفت و کنار او نشست. به کبوتر سلام کرد و پرسید: «آیا با من دوست می‌شوی؟.» کبوتر گفت: «سلام، بله که دوست می‌شوم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنجشک کوچولوی تنها
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات9
زبانفارسی
شابک978-622-96155-2-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنجشک کوچولوی تنها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گنجشک کوچولوی تنها

برای دریافت کتاب گنجشک کوچولوی تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.