معرفی و دانلود کتاب گوتیک مکزیکی

عکس جلد کتاب گوتیک مکزیکی
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گوتیک مکزیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گوتیک مکزیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گوتیک مکزیکی

کتاب گوتیک مکزیکی رمانی ترسناک از نویسنده‌ای مکزیکی-کانادایی به نام سیلویا مورنو گارسیا است. این اثر که عنوان پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز را از آن خود کرده، به روایت داستان دختری جوان به نام نائومی می‌پردازد. مردی قصد به‌قتل‌رساندن همسرش را دارد، جان دخترعموی نائومی در خطر است، همه چیز به هم پیچیده و زندگی نائومی در التهاب فرو رفته است. این اثر برگزیده، دلهره‌آور و جذاب در انتها چشم‌های شما را خیره خواهد کرد.

درباره کتاب گوتیک مکزیکی:

همه‌چیز از وقتی شروع شد که نائومی نامه‌ی دیوانه‌واری از دخترعمو‌ی تازه ازدواج کرده‌اش دریافت کرد. دخترعمو در آن نامه درخواست کرده بود که کسی از عذابی مرموز نجاتش دهد. همسر او مردی انگلیسی و خوش‌تیپ است و نائومی زیاد او را نمی‌شناسد. نائومی بعد از دیدن نامه تصمیم می‌گیرد مکزیکو سیتی را ترک کند و راهی خانه‌ای دور در حومه‌ی شهر شود تا به او کمک کند. در حالی که هیچ ایده‌ای ندارد چه چیزی انتظارش را می‌کشد. او دختری جذاب، باهوش و با اراده‌ای تسلیم‌ناپذیر است. او نه از شوهر جدید دخترعمویش که در عین خطرناک و مرموز بودن، جذاب است می‌ترسد و نه از بزرگ خاندان و نه حتی از خود خانه که به محض این که نائومی در آن پا گذاشت، باعث شد توهم‌های شومی به سراغش بیاید. پشت دیوارهای این خانه اسرار زیادی پنهان گشته‌اند که ثروت عظیم این خانواده آن‌ها را از چشم‌های کنجکاو پنهان کرده است. اما به راستی راز پس این دیوارها چیست؟ خدمتکارها چرا حرف نمی‌زنند؟‌ اتصالات برق دقیقا چرا دچار مشکل است؟ داستان‌های خشن و دیوانه‌کننده‌‌ی این خانه چیست؟

سیلویا مورنو گارسیا (Silvia Moreno-Garcia)، نویسنده‌ی توانمند رمان خدایان زن و سایه، با رمانی ترس‌آور و مهیج بازگشته است. او با قلم پرکشش و خیره‌کننده‌ی خود شما را محسور دنیای وحشتناک و در عین حال سحرآمیز گوتیک مکزیکی (Mexican Gothic) می‌کند و شما برای حل معمای این خانه‌ی فریبنده تا پایان با او همراه می‌شوید. این اثر در سال 2020 منتشر شده و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. نویسنده برای نوشتن این کتاب از منطقه‌ای مسکونی به نام مینرال دل مونته واقع در مرکز مکزیک الهام گرفته است. این منطقه ظاهر بسیار منحصربه‌فردی دارد.

جوایز و افتخارات کتاب گوتیک مکزیکی:

- پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز
- بهترین کتاب ژانر ترسناک 2020 گودریدز
- نامزد نهایی جایزه‌ی لوکاس (جایزه‌ی سالانه‌ی ادبیات علمی تخیلی و فانتزی)
- رمان برگزیده‌ی سال توسط نیویورکر
- رمان برگزیده‌ی سال توسط ونیتی فیر

نکوداشت‌های کتاب گوتیک مکزیکی:

- فوق‌العاده... یک ماجراجویی باشکوهِ غم افزا، شبح‌وار، هوشمندانه و کنایه‌آمیز. (ویکتور لاوالی، نویسنده‌ی رمان بچه اشتباهی)
- گره‌افکنی‌ای وحشت‌آور در یک داستان کلاسیک ترسناک که در مکزیک پرزرق‌وبرق دهه‌ی 1950 رخ می‌دهد. (Kirkus Reviews)
- گویی یک قدرت فراطبیعی ما را وادار می‌کند صفحات این کتاب گوتیک هیجان‌انگیز را ورق بزنیم. (واشنگتن پست)
- کتابی کلاسیک در ژانر خود... جذاب، ترسناک و مبهم. همانند قهرمانش بلندپرواز و مصمم است و ارزش آشنایی دارد. (شیکاگو ریویو)

کتاب گوتیک مکزیکی مناسب چه کسانی است؟

اگر از خواندن رمان‌هایی در ژانر وحشت، گوتیک، فانتزی و تخیلی لذت می‌برید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب گوتیک مکزیکی می‌خوانیم:

و حالا نوئمی ترسیده بود، معنای وحشت را درک کرد، کف دستانش را بالا آورد تا مأیوسانه از خود دفاع کند. دستی روی بازویش نشست و او را از جا پراند. ویرجیل گفت: «نوئمی.» و او سریع نگاهی به پشت سرش انداخت و به ویرجیل پشت کرد، سعی کرد بفهمد چه اتفاقی افتاده است. او وسط راهرو ایستاده بود و ویرجیل هم که چراغی در دست راست داشت مقابلش قرار داشت. چراغی بلند و پر نقش و نگار بود، و شیشه‌اش سبز شیری رنگ. نوئمی بی هیچ حرفی به او خیره شد. آن موجود طلائی تا چند لحظه پیش آن جا بود، اما اکنون رفته بود! رفته بود و ویرجیل به جایش ایستاده بود، و ردای مخملین مجللی که طرح تاک‌هایی طلایی در امتدادش بالا رفته بود به تن داشت. نوئمی لباس خواب به تن داشت. باید بخشی از لباسی زنانه باشد، اما نوئمی بالاپوش را به تن نکرده بود. بازوانش برهنه بودند. حس کرد عریان است و سردش شد. بازوانش را مالید.

نوئمی پرسید: «چه اتفاقی داره می‌افته؟»
ویرجیل دوباره تکرار کرد:‌ «نوئمی» نامش را به نرمی بر زبان جاری کرد، مانند یک تکه ابریشم.
«داشتی تو خواب راه می‌رفتی. نباید یک خوابگرد رو بیدار کرد. می‌گن باعث میشه به شخص خوابگرد شوک شدیدی وارد بشه. ولی نگران بودم به خودت صدمه بزنی. ترسوندمت؟»
نوئمی متوجه سوال او نشد. یک دقیقه‌ای طول کشید تا متوجه شود او چه می‌گوید.
نوئمی به سر ویرجیل نگاه کرد. «نه. این غیرممکنه. سال‌هاست که این‌طور نشدم. نه از زمان کودکی.»
«شاید متوجه‌اش نشدی.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گوتیک مکزیکی
نویسنده
مترجمسمانه تیموریان
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات412
زبانفارسی
شابک978-622-233-165-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گوتیک مکزیکی

shahrzad izadi
۱۴۰۰/۶/۱۵
کتاب نسبتا خوبیه. متن روان و پر کششی داره که باعث میشه تا انتها داستان رو دنبال کنی. پرماجراست و برای من نیمه اول کتاب خیلی جذاب بود ولی در نیمه دوم روند داستان کاملا متفاوت با چیزی شد که فکر میکردم، هر چند پایانی قابل قبول داشت. فکر میکنم ارزش یکبار خوندن رو داشت.
somaihe karami karami
۱۴۰۰/۸/۱۱
کتاب جالبی بود، بر اساس یک کهن الگوی نامیرایی و دقیقا بر اساس افسانه‌های آمریکای جنوبی، به هر کسی که به داستانهای آمریکای جنوبی علاقه مند است پیشنهاد می‌کنم این کتاب را بخواند. من لذت بردم از خوانش کتاب.
ضحی مختارزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کتاب کشش خوبی داشت و همون طور که گفته شده، نمیشه تا تمام نشدن کتاب، کنار بگذاریدش، پس حواستان باشه که در دوران فراقت بخونید، هرچند خیلی خشن است و یک مقدار بعضی جاها تهوع آور
محبوبه سادات معنوی
۱۴۰۱/۹/۲۲
کتابی است که جنایی است و روایت خانه‌های تاریخی و قدیمی و اسرار آن‌ها س که در داستان جذابی نوشته شده است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب گوتیک مکزیکی

برای دریافت کتاب گوتیک مکزیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.