معرفی و دانلود کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی

عکس جلد کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی

شخصیتی به نام ایگرگ 3 برای تحقیق درباره‌ی زمینی‌ها عازم سیاره‌ی ماست. آیا حاضرید او را در ماجراجویی خطرناکش همراهی کنید؟... کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی داستانی تخیلی به قلم ارهارد دیتل است، که به طور خاص برای مخاطبین کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر درآمده.

درباره کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی

صدای ما را از فضا می‌شنوید، از آسمانِ لایتناهی! نام من ایگرگ 3 است، اما شما اگر مایلید می‌توانید «گوستاو گورکی» صدایم کنید. من به همراه همکارم، ایگرگ 9، برای انجام پاره‌ای از تحقیقات علمی، عازم سیاره‌ی زمین هستم. امیدوارم بتوانم روی مهمان‌نوازی شما ساکنانِ زمین حساب باز کنم. من و همکارم از طرف مافوق‌های فضایی‌مان مأموریت داریم که شما زمینی‌ها را بهتر بشناسیم. شما را، و البته، زیست‌گاه و محل اقامتتان را. شنیده‌ام که در آسمان زمین فقط یک خورشید پیداست. عجیب است. چون که در آسمان سیاره‌ی ما خورشیدهای بسیاری می‌درخشند. همچنین، شینده‌ام که بر روی زمین، به جز شما که انسان نام دارید، موجودات زنده‌ی دیگری هم زندگی می‌کنند. راست است؟ به هر حال، من تا با چشم خودم نبینم باور نمی‌کنم. بیایید و برای ما آرزوی موفقیت کنید. چون ظاهراً، طبق گزارش‌هایی که به من رسیده، زمین آبستن خطرات بسیار است. سیل و زمین‌لرزه، سونامی و گردباد. آه، خدا رحم کند. خصوصاً که این همکار من، همین جناب ایگرگ 9، چندان مأمورِ قابل اعتمادی نیست...

کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی (Gustav Gorky besucht den blauen Planeten) داستانی تخیلی از ارهارد دیتل، نویسنده‌ی مطرح اهل آلمان است. دیتل در این داستان زیبا، در قالب قصه‌ای پرکشش که در مرکز آن دو آدم فضایی قرار دارند، اطلاعات علمی جالب توجهی را در باب زیست‌گاه ما، زمین، در اختیارمان قرار داده است.

کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی توسط دنا ع. حسینی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر پرتقال در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی مناسب چه کسانی است؟

کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی برای کودکان متعلق به رده‌ی سنی 3 تا 7 سال نوشته شده است.

با ارهارد دیتل بیشتر آشنا شویم

ارهارد دیتل (Erhard Dietl) متولد سال 1953 و اهل کشور آلمان است. او کارتونیستی خبره، نویسنده‌ای سرشناس و نوازنده‌ای تواناست. بیشتر آثار داستانی دیتل به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان تعلق دارند. از میان این آثار می‌توان به کتاب «گوستاو گورکی در سیاره آبی» اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی
نویسنده
مترجمدنا ع حسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-462904-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی

برای دریافت کتاب گوستاو گورکی در سیاره آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.