معرفی و دانلود کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین

عکس جلد کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین

ان ماری رایان در کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین یکی از مشهورترین داستان‌های برادران گریم را بازنویسی کرده است. داستان دختری به نام جین که اگر نتواند از کاه طلا بسازد، پادشاه او را در سیاهچال قصر سربه‌نیست خواهد کرد. جین حالا در اتاقی در قصر پادشاه است و فقط یک روز وقت دارد کوه کاهی را که در مقابلش گذاشته‌اند، تبدیل به طلا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین

این داستان بازنویسی یکی قصه‌های افسانه‌ای برادران گریم است که در حدود 200 سال پیش نوشته شده. ناگفته نماند که برادران گریم نیز داستان خود را بر اساس افسانه‌ای متعلق به چهار هزار سال پیش نوشته بودند. اَن ماری رایان (Anne Marie Ryan) در کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین (Rumpelstiltskin) داستان آسیابان پیری را تعریف می‌کند که در روزگاران قدیم در دهکده‌ای زندگی می‌کرد. او پدر دختری جوان و زیبا به‌نام «جین» بود و آرزو داشت روزی دخترش لباس خوشبختی بر تن کند. در دهکده مردان زیادی بودند که می‌خواستند با جین عروسی کنند. همه‌ی آن‌ها شیفته و مسحور زیبایی صورت گلگون و چشم‌های درخشان جین بودند. اما آسیابان می‌خواست دخترش با پادشاه وصلت کند.

او یک روز در میان جمعیت پادشاه را دید و در لحظه دروغی بزرگ از خودش درآورد تا نظر پادشاه را در شلوغی و همهمه به خودش جلب کند. آسیابان فریاد زد: «دختر من آنقدر باهوش است که حتی می‌تواند نی‌های کاه را با چرخ ریسندگی مثل موهایش ببافد و به طلا تبدیل کند.» این شد که پادشاه از آسیابان و دخترش دعوت کرد تا به قصر او بیایند تا راست و دروغ ماجرا را بیازماید. و این تازه آغاز ماجرا بود...

حالا جین در اتاقی در قصر پادشاه نشسته بود و کوهی از کاه در مقابلش که تا فقط فردا مهلت داشت آن را به رشته‌های طلا تبدیل کند. دروغ پدر او را در دردسری بزرگ انداخته بود. جین داشت به حال خودش گریه می‌کرد که ناگهان سروکله‌ی یک کوتوله‌ی عجیب و غریب پیدا شد. فکر می‌کنید کوتوله به جین چه چیزی گفت؟ آیا جین موفق شد تا صبح فردا کاه‌ها را به طلا تبدیل کند؟

کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 5 تا 8 سال از شنیدن این داستان افسانه‌ای شگفت‌زده خواهند شد!

با اَن ماری رایان بیشتر آشنا شویم

اَن ماری رایان نویسنده و ویراستار اهل بریتانیا است. او کتاب‌های کودکان را با نام‌های مستعار منتشر می‌کند. «کریسمس با کتاب» اولین رمان او برای بزرگسالان است.

در بخشی از کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین می‌شنویم

آسیابون گفت: «سرورم! من دختری دارم که بسیار باهوش و زیباست.»

اما صدای پیرمرد توی شلوغی جمعیت گم شد. پدر پیر کمی فکر کرد، اون باید حرفش رو جوری می‌گفت که توجه پادشاه به فرزند عزیزش جلب می‌شد.

پیرمرد: «چیه که یک پادشاه ثروتمند رو هیجان‌زده می‌کنه؟»

بعد از چند لحظه، فکر خوبی به ذهنش رسید و با صدای بلندی فریاد زد: «سرورم لطفاً به من گوش کنید. دختر من انقدر باهوشه که حتی می‌تونه نی‌های کاه رو با چرخ ریسندگی مثل موهاش ببافه و به طلا تبدیل کنه.»

پادشاه با شنیدن کلمه‌ی طلا گوش‌هاش تیز شد، افسار اسب رو محکم کشید و ایستاد.

پادشاه: «هی وایستین!»

تمامی خدمتکار‌ها و کالسکه‌ها با فرمان شاه ایستادن و با تعجب به همدیگه نگاه کردن. پچ‌پچ‌ها بالا گرفت. چطور ممکن بود کسی بتونه کاه بی‌ارزش رو به طلا تبدیل کنه؟

پادشاه: «اون دختر رو به قصر من بیارین!»

پیرمرد: «بله بله حتما اعلی‌حضرت.»

همراهان پادشاه، جین رو با خودشون به قصر بردن. موطلاییِ از همه‌جا بی‌خبر با نگرانی به دردسری که پدرش براش درست کرده بود فکر می‌کرد. مطمئناً شاه ادعای عجیب و غریب پدرش رو باور نکرده بود و اگر متوجه دروغ بزرگشون می‌شد حتماً به سختی مجازاتشون می‌کرد.

بعد از رسیدن به قصر، نگهبان‌ها اون رو به سمت اتاقی کوچیک بردن. توی اتاق پر از کپه‌های بزرگ کاه و یک چرخ ریسندگی چوبی بود. بعد از چند ساعت نگهبان حضور پادشاه رو اعلام کرد و اون با ردای قرمز رنگ ابریشمیش وارد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
رامپل استیلت اسکین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رامپل استیلت اسکین
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین

فرانک وفرنیا کلانکی
۱۴۰۳/۲/۷
من از این کتاب فوق العاده خوشم اومد چون کسانی که صدا‌ها رو انتخاب کرده بودند واقعا تو کارشون عالی بودن وافرین به این نویسنده واین گروه لطفا به کارتون ادامه بدین تا ما بیشتر از کار‌های شما لذت ببریم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏👏👏👏😃😃😍😍😍🤩🤩🤩👍👍👍👍👍👍
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتاب خیلی خوبیه داستان در مورد دختری به اسم جینه که فرزند آسیابان پیری هست ولی خیلی باهوشه و خوشگله ولی بخاطر پدرش به دردسر بزرگی میوفته و....
داستان قشنگیه پیشنهاد میکنم حتما بشنوین
mahan احمدی
۱۴۰۲/۵/۲۰
داستان دختری به اسم جین که باید کوهی از کاه را به طلا تبدیل کند جالبه بچه‌ها دوستش دارند
مصطفی خلیلی
۱۴۰۲/۵/۲۰
چه افسانه‌مزخرفی! البته فقط جهت آشنایی با افسانه‌های ملل میتونید بخونیدش. قیمتش مناسبه.
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۱۲/۶
هم راوی خوبه هم داستان
فریناز مهدیزاده
۱۴۰۲/۸/۶
پسر خیلی دوست داشت
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین

برای دریافت کتاب صوتی رامپل استیلت اسکین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.