معرفی و دانلود کتاب یادگیری به سبک انیشتین

عکس جلد کتاب یادگیری به سبک انیشتین
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری به سبک انیشتین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری به سبک انیشتین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یادگیری به سبک انیشتین

کتاب یادگیری به سبک انیشتین نوشتۀ پیتر هالینز اثری جذاب و خواندنی برای آموختن مهارت‌های مرتبط با یادگیری است. این کتاب به مخاطب می‌آموزد چطور با استفاده از راهکارهای عملی مهارت‌های مختلفی نظیر تندخوانی و حفظ مطالب در حافظه را بیاموزد، حرکت در مسیر یادگیری را سرعت ببخشد و در نهایت به موفقیت برسد.

دربارۀ کتاب یادگیری به سبک انیشتین

کتاب یادگیری به سبک انیشتین (Learn Like Einstein) اثر پیتر هالینز (Peter Hollins) حاصل سال‌ها مطالعه و پژوهش این نویسنده در حوزۀ یادگیری است که در قالب این کتاب جمع‌آوری و منتشر شده است. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند در مورد سبک‌های مختلف یادگیری مطالبی را بیاموزد که برای حرکت در مسیر یادگیری در هر حرفه‌ای کمک‌کننده و شتاب‌دهنده خواهد بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیتر هالینز روزی تنبل‌ترین شاگرد کلاس بوده و حالا یکی از برجسته‌ترین افراد در حوزۀ کاری خودش است. به گفتۀ هالینز، او در زمان مدرسه نمی‌دانست چطور درس‌ها را مطالعه کند و یاد بگیرد و به همین خاطر همیشه دانش‌آموز ضعیفی بود؛ اما در کلاس هشتم اتفاقی می‌افتد که به او انگیزۀ یادگیری با حداکثر سرعت را می‌دهد، و حالا او در این کتاب راهکارهایی را ارائه کرده‌ است که خودش پیش‌تر به کار بسته بود.

نویسندۀ کتاب یادگیری به سبک انیشتین می‌گوید حتی اگر از یاد گرفتن تنفر داشته باشید، باز هم این کتاب به دردتان می‌خورد. این اثر به هیچ وجه شبیه کتاب‌های درسی نیست و راهکارهای عملی و مفیدی را به شما می‌آموزد. پیتر هالینز در این کتاب جذاب مجموعه‌ای از شیوه‌های یادگیری را به شما آموزش می‌دهد که موجب بالا رفتن سطح تمرکز و یادگیری شما خواهد شد. در واقع، این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید مانند آلبرت انیشتین، دانشمند معروف، تا جای ممکن از قابلیت‌های مغزتان بهره ببرید و با استفاده از تمرکز لیزری، مسیر یادگیری را بهتر و سریع‌تر طی نمایید.

کتاب یادگیری به سبک انیشتین در 13 فصل نگارش شده است و راهکارهای عملی فراوانی برای افزایش دقت و کارایی یادگیری به مخاطب ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه، نکاتی را در خصوص یادداشت‌برداری ذکر می‌کند که اگر آن‌ها را رعایت کنید، به یادگیرندۀ بهتری تبدیل خواهید شد. همچنین در خصوص شیوه‌های مختلف یادگیری و پردازش اطلاعات مطالب مفیدی را ارائه می‌کند. در واقع، آموختن نحوۀ یادگیری یکی از ارزشمندترین مهارت‌هایی است که می‌توانید با کمک این کتاب کسب کنید و به وسیلۀ آن دیگر مهارت‌های خود را بهبود دهید یا مهارت‌های جدید دیگری بیاموزید.

این اثر خواندنی پنجمین کتاب از مجموعه‌ای با عنوان «آموختن یادگیری» اثر پیتر هالینز است. برخی از دیگر کتاب‌های این مجموعه نیز به همت انتشارات مختلف به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب یادگیری به سبک انیشتین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب یادگیری به سبک انیشتین برای تمام دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین افرادی مناسب است که به دنبال یادگیری مهارت در یک حوزۀ خاص هستند. با استفاده از این کتاب کارایی، سرعت و دقت در یادگیری را به طور هم‌زمان می‌آموزید.

با پیتر هالینز بیشتر آشنا شویم

پیتر هالینز نویسنده و محقق آمریکایی ساکن سیاتل است. او تحصیلات روانشناسی دارد و نویسندۀ عناوین پرفروشی است. هالینز یکی از نویسندگان پیشگام در حوزۀ یادگیری و خودآموزی است. از آثار برجستۀ او می‌توان به این موارد اشاره کرد: یادگیری به سبک انیشتین، علم تمرکز قوی، کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن و.... برخی پیتر هالینز را استاد آموزش شیوه‌های تقویت حافظه می‌دانند؛ طوری که در کمترین زمان حداکثر یادگیری ایجاد شود.

در بخشی از کتاب یادگیری به سبک انیشتین می‌خوانیم

شما در حال یادگیری یک موضوع هستید. به نظرتان سریع‌ترین راه برای متخصص شدن در آن موضوع چیست؟

تمرین کردن! اگر بخواهیم در خصوص نوازندگی پیانو صحبت کنیم باید گفت حتی اگر دارای استعداد موتزارت گونه باشید، بازهم تنها راه موفقیت و متخصص شدن در امر نواختن پیانو این است که ساعات زیادی را صرف نشستن روی صندلی پیانو کنید و نواختن را تمرین کنید.

با این حال، دقیقاً همانند یادگیری، یادداشت‌برداری و خواندن (بیشتر مطالبی که تاکنون در این کتاب بحث کردیم)، روش‌های دیگری هم وجود دارند که به نظرمان مفید و کارآمد هستند؛ به عبارت دیگر، ما غالباً روش مناسبی را برای تمرین انتخاب نمی‌کنیم و اگر چنین باشیم، قطعاً دلیل موجهی برای انتخاب آن نداریم.

ارزیابی روش تمرین گاهی بسیار دشوار است، زیرا به طور کلی اینگونه به نظر می‌رسد که تمرین کردن یعنی فقط تکرار چندین باره یک عمل تا زمانی که موفق شویم. اگرچه این درست است، اما بیش از حد مبهم است و منجر به موفقیت چشمگیر نمی‌شود، زیرا هیچ هدف یا سیستمی پشت آن وجود ندارد.

قبل از آنکه به نکات اصلی یک تمرین کارآمد بپردازیم، می‌خواهم به برخی از نکات اولیه تمرین کردن اشاره کنم، نکاتی که حتی ممکن است از پیش با آن‌ها آشنا باشید. در این فصل، می‌خواهم از مثال موفق شدن در نواختن ویولن استفاده کنم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه نویسنده
فصل اول: تحلیل نظریه‌ها
فصل دوم: مبانی یادگیری بهتر
فصل سوم: خود را بشناس و درک کن
فصل چهارم: مفیدتر و سریع‌تر مطالعه کنید
فصل پنجم: مهارت یادداشت‌برداری
فصل ششم: بهترین روش‌های تمرین
فصل هفتم: تکنیک‌های حافظه فیل
فصل هشتم: یادگیری ثانویه
فصل نهم: چگونه شب امتحان، خود را برای امتحان آماده کنیم
فصل دهم: یادگیری علمی
فصل یازدهم: اهداف هوشمندانه
فصل دوازدهم: مقوله سه‌گانه
فصل سیزدهم: معمای استدلالی آلبرت انیشتین
نتیجه‌گیری
خلاصه رئوس مطالب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یادگیری به سبک انیشتین
نویسنده
مترجممحمدعلی سواعد
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7369-70-0
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یادگیری به سبک انیشتین

Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب مختصر و مفیدی است ولی ترجمه خیلی ضعیف است. بنظر می‌رسد از گوگل ترنسلیت بدون ویرایش استفاده شده. کتاب اصلی را نداشته باشید واقعا متوجه منظور نویسنده نمی‌شوید. کتاب اصلی را هم بخوانید، پس فایده این کتاب چیست؟! البته یک ترجمه دیگر از این کتاب هست که اون هم از این بدتره. این کتاب شدید ترجمه لازم است و اگر صوتی هم بشود که خیلی بهتره.
امین حسینیان
۱۴۰۱/۷/۱۳
بنظر من میتونست کامل تر باشه و تمرین‌های عملی و قابل انجام بیشتری بذاره. از نویسنده برای نوشتن این کتاب تشکر میکنم و از مترجم برای ترجمه خوب و از کتابراه. کسایی که به این موضوع علاقه مندند پیشنهاد میکنم کتاب بی حد و مرز و کتاب حافظه نامحدود را مطالعه کنند.
Ali King
۱۴۰۱/۷/۴
بهتون پیشنهاد میکنم اگه به اصول درست یادگیری و تقویت حافظه علاقه مند هستید حتما این کتاب رو مطالعه کنید
ابوالفضل مددی
۱۴۰۲/۳/۱۵
پیشنهاد من اینه که این کتاب رو بخرید چون واقعا ارزشش رو داره
pedram aghaee
۱۴۰۲/۹/۱۱
عالی بود راه کار‌های هم برای مطالعه بهتر داده بود
زهرا حسنپور
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب عالی بود و همه راه و روش‌های یک مطالعه خوب رو میگه
پرهام زمانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی پیشنهاد میشه بخرید عالی و آموزنده
Bahman Vatankhah
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
در کنار کتاب‌های دیگه میتونه مفید باشه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب یادگیری به سبک انیشتین

برای دریافت کتاب یادگیری به سبک انیشتین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.