معرفی و دانلود کتاب یک دنیا سلام

عکس جلد کتاب یک دنیا سلام
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا سلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا سلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک دنیا سلام

برندن ونتسل این بار، در کتاب یک دنیا سلام، کودکان را با محیط زیست آشتی می‌دهد و با زبان تصویر، به آن‌ها حیوانات دوست‌داشتنی‌ای را معرفی می‌کند که آسیب‌پذیر یا در معرض انقراض‌اند. این کتاب تصویری بهترین کتاب کودک سال به انتخاب واشنگتن پست و آمازون شده است.

درباره‌ی کتاب یک دنیا سلام:

نود و دو حیوان به‌ترتیب وارد می‌شوند؛ از گربه‌ی خانگی گرفته تا سمندر ببری، از میمون دماغ‌دراز تا پروانه‌ی آبی، از تامارین امپراتور گرفته تا انسان! در کتاب یک دنیا سلام (Hello Hello)، کودکان به تک‌تک این جانوران سلام می‌دهند و با تنوع و گوناگونی و زیبایی و شکوه یکایک آن‌ها آشنا می‌شوند.

برندن ونتسل (Brendan Wenzel)، با بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب، سعی دارد کودکان را با طبیعت و محیط زیست آشتی دهید. او حیواناتی را در معرض دید کودکان قرار می‌دهد که شاید تابه‌حال نام آن‌ها را هم نشنیده باشیم، اما اقداماتمان در طبیعت و دست بردنمان در محیط طبیعی رشد آن‌ها باعث شده که این حیوانات زیبا و دوست‌داشتنی در خطر انقراض قرار بگیرند.

کتاب یک دنیا سلام دعوتی است از کودکان و همین‌طور بزرگسالان تا با طبیعت همراه شوند و خود را بخشی از آن بدانند، و هم‌صدا با همه‌ی جانوران و گیاهان و هر آنچه در طبیعت وجود دارد به دنیا سلام کنند.

نویسنده‌ی کتاب یک دنیا سلام از کودکان می‌خواهد تا هرچه بیشتر از این جانوران اطلاعات به دست بیاورند و نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت کنند تا بتوانند سال‌های بیشتری در کنار این جانوران زندگی کنند. از نظر ونتسل، «همه‌چیز با یک سلام شروع می‌شود.»

افتخارات کتاب یک دنیا سلام:

- بهترین کتاب کودک سال به انتخاب واشنگتن پست در سال 2018
- بهترین کتاب کودک سال به انتخاب آمازون در سال 2018
- بهترین کتاب کودک سال به انتخاب ورکینگ مادر در سال 2018
- بهترین کتاب کودک سال به انتخاب بوک رایوت در سال 2018
- بهترین کتاب کودک سال به انتخاب فادرلی بست چیلدرن در سال 2018

نکوداشت‌های کتاب یک دنیا سلام:

- طرح بصری بسیار قوی که مقایسه‌ی حیوانات را براساس رنگ و اندازه میسر می‌کند. (چارلوت نیوز آبزرور)

- جشنی باشکوه از حیوانات مختلف در هر شکل و اندازه‌ای که هستند. کتاب یک دنیا سلام کودکان را تشویق می‌کند تا از همه‌ی حیوانات وحشی جهان مراقبت کنند. (ورکینگ مادر)

- به‌غایت ساده اما به‌طرز شگفت‌انگیزی عمیق، کتاب یک دنیا سلام بیانه‌ی قدرتمندی درباره‌ی پاسداشت و حفاظت از جانوران متنوع و درعین‌حال مشابه است. (اسکول لایبرری جورنال)

- کتابی پرجنب‌وجوش با رنگ‌هایی خارق‌العاده و پیامی بسیار مهم... (بوک رایوت)

کتاب یک دنیا سلام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دغدغه‌ی محیط زیست دارید و دوست دارید کودکان 3 تا 7 ساله‌ی دوروبرتان هم به محیط اطرافشان حساس شوند و درعین‌حال کتابی لذت‌بخش بخوانند، این کتاب بهترین انتخاب برای شماست.

با برندن ونتسل بیشتر آشنا شویم:

نویسند و تصویرساز کتاب حاضر حامی سرسخت و جدی محیط زیست است و با بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه‌ی حفاظت از گونه‌های در حال انقراض همکاری دارد.

برندن ونتسل که از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود برای کتاب «گربه را دیدند» مفتخر به دریافت جایزه‌ی معتبر کالدکوت شده است، این جایزه هر ساله به بهترین آثار تصویری کودکان اهدا می‌شود.

کتاب‌های ونتسل کودکان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده‌اند، و از این مؤلف پرافتخار کتاب‌های «گربه را دیدند» و «سنگی نشسته بود ساکت و آرام» به فارسی برگردانده شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک دنیا سلام
نویسنده
مترجمحمیدرضا شکاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-498-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک دنیا سلام

آرتمیس دولت آبادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
خیلی خوبه برای بجه‌های ۳ سال به بالا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب یک دنیا سلام

برای دریافت کتاب یک دنیا سلام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.