معرفی و دانلود کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری

عکس جلد کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری

مهدی شیری در کتاب کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری، قصد دارد شما را با روش‌ها و تکنیک‌های ساده‌ای آشنا کند که بزرگ‌ترین ثروتمندان دنیا با استفاده و عمل به آن‌ها توانسته‌اند به معنای واقعی ثروتمند شوند.

پول مثل یک بوم نقاشی است که با معنا و احساساتی که برایش در نظر می‌گیریم، شکل می‌گیرد. در نهایت آن چیزی نیست که ما دنبالش هستیم! درست است؟! چیزی که ما می‌خواهیم احساسات و عواطف و چیزهایی هستند که فکر می‌کنیم پول می‌تواند برایمان به وجود آورد. احساس قدرت، آزادی، امنیت، داشتن حق انتخاب و احساس زنده بودن و کمک به افرادی که دوستشان داریم و کسانی که نیازمند هستند.

پول جزو اصطلاحاتی است که مردم کمتر در مورد آن صحبت می‌کنند. زیرا باور دارند اگر نشان دهند که پول برای آن‌ها ارزشی ندارد کار بسیار خوبی انجام داده‌اند. برخی از افراد، دارای تصورات غلطی هستند. برای مثال هنگامی که آن‌ها می‌گویند که من هیچ‌وقت پولدار نمی‌شوم، این ‌یک پیش‌بینی است که تبدیل به واقعیت خواهد شد. ما باید لیاقت و شایستگی نگهداری و احترام گذاشتن به پول را در خود به وجود آوریم؛ زیرا اگر به پول بی‌احترامی نماییم آن را از خود دور ساخته و از دستش می‌دهیم.

«دانش مالی» یکی از مهم‌ترین ابزارهای تعالی مادی و معنوی است. هرچه قدر که ما اطلاعات دقیق‌تر و صحیح‌تری در مورد «پول» کسب کنیم، قطعاً به نتایج درخشان‌تر و بزرگ‌تری می‌رسیم و این مهم امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به دلیل پیچیده‌تر شدن دنیای مالی مصداق دارد.

ما باید بدانیم که با استفاده و رعایت اصول ساده و عملی مالی و در نظر داشتن آن‌ها در زندگی می‌توانیم به نتایج و پیشرفت‌های بسیار برجسته و بزرگ نائل شویم و برای این کار، عملی کردن همین اصول ساده که در این کتاب آمده، کافی است.

شما در هر سنی که هستید و هر مقدار پول و سرمایه‌ای که دارید، با استفاده و عملی کردن راهکارهای این کتاب می‌توانید میزان ثروت خود را بسیار بهتر از قبل اداره کنید و به نتایج خیره کننده‌ای دست یابید.

جملات برگزیده‌ی کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری:

- عظمت زندگی در علم نیست، بلکه در عمل است. (آنتونی رابینز)
- پول در آوردن مهم نیست پول نگهداشتن مهم است. (آنتونی رابینز)
- برای کسب ثروت تمرکز کامل بر روی ثروت ضروری است. به هرچه که دقیق شوید آن را به دست می‌آورید. شما همانید که می‌اندیشید. (جیمز آلن)
- اثر مرکب هشتمین اعجاب طبیعی جهان و قدرتمندترین چیزی است که تاکنون با آن روبه‌رو شده‌ام. (آلبرت اینیشتین)

نکوداشت‌هایی از کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری:

- «کتابچه راهنمای پول» کتابی کاربردی، پرمحتوا، مفید و مختصر است. (دکتر حسین شیر محمدی، نویسنده و برگزار کننده سمینارهای موفقیت)

- کتاب حاضر کتابی عالی و تأثیرگذار است و بنده با استفاده از بعضی از اصول آن توانسته‌ام به ثروت میلیاردی برسم. (استاد محمد شیری، نویسنده و مدرس زبان انگلیسی)

(فایل کتاب در تاریخ 1399/10/02 جایگزین شده است.)

در بخشی از کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری می‌خوانیم:

متوسط هزینه دلاری فرآیندی است که سرمایه‌گذار طبق یک ‌زمان بندی خاص با وجود پایین آمدن قیمت سهام مبلغ ثابتی را به خرید آن اختصاص می‌دهد. اگر قیمت سهام پایین آمده باشد سرمایه‌گذار قادر به خرید تعداد بیشتری سهام خواهد شد و در حالت عکس، تعداد کمتری خواهد خرید و در نتیجه انجام این کار قیمت تمام ‌شده هر سهام، کمتر از قیمت میانگین تمامی خریدها خواهد بود. چون در قیمت‌های پایین‌تر، سرمایه‌گذار تعداد زیادی از سهام را خریده است. روش متوسط هزینه دلاری باعث کاهش ریسک نسبت به زمانی خواهد شد که مبلغ کلانی در یک‌زمان نادرست به سرمایه‌گذاری اختصاص داده شود.

متوسط هزینه دلاری استفاده از نوسانات بازار به نفع خودتان است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: درک شناختی پول
فصل دوم: مهم‌ترین تصمیم زندگی
فصل سوم: تمرکز بر پول
فصل چهارم: جادوی اثر مرکب
فصل پنجم: قانون 101» 20» 50
فصل ششم: مهم‌ترین تصمیم سرمایه‌گذاری زندگی
فصل هفتم: پول و معنویت
فصل هشتم: راز زندگی؟
فصل نهم: راز ثروت؟
فصل دهم: چهار اصل بنیادین ثروت
منابع استفاده ‌شده در این کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-732166-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری

علی ساعدی
۱۳۹۹/۹/۱۳
کتاب رو نخوندم. اما من ماشینم رو ٣٠ میلیون فروختم و پس انداز کردم. الان با اینا یک وام ٧٠ ملیونی گرفتم. اما قیمت ماشینم شده ١٢٠ میلیون!!
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتاب ارزشمندی است پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید. چکیده چند کتاب ارزشمند است.
رامین برموده
۱۴۰۲/۲/۱
از ده تا راهی که گفت چندتاش واقعا به کارم امد
علی پودینه
۱۴۰۰/۶/۱۸
کتاب خوبی بودش جالب هستش واقعا
نزهت حسین پور
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مفید بود و تاثیر گذار
رادمهر عمانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بی نظیر و عالییی
محمد رضا
۱۴۰۰/۱۰/۲
کوتاه و مفید بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری

برای دریافت کتابچه راهنمای پول: 10 راز شگفت انگیز پس انداز و سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.