معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو

الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو هرآنچه را که برای ایجاد و پیش بردن یک مکالمه‌ی عالی، بدون نقص و به‌یادماندنی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. چه بخواهید گفت‌وگویی را با فردی غریبه آغاز کنید و چه با دوستی نزدیک، توصیه‌های این خلاصه کتاب صوتی برایتان کارآمد خواهد بود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو

به آخرین مکالمه‌ای که برقرار کرده‌اید فکر کنید. آیا لحظاتی در طول گفت‌وگویتان بود که شما را دچار احساسات ناخوشایندی کند؟ طرف مقابل خود را حین مکالمه چگونه یافتید؟ آیا از این که در حال برقرار کردن ارتباط با او بودید احساس امنیت و آرامش داشتید؟ اساساً مکالمات حضوری و رودررو برای شما آسوده‌تر سپری می‌شوند یا گفت‌وگوهای تلفنی و مکاتبه‌ای؟ پاسخ شما به این سؤالات هرآنچه که باشد، راهکارهایی که الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو در اختیارتان قرار می‌دهد، به کارتان خواهد آمد.

الیزابت کونکه در این خلاصه کتاب صوتی شما را به هرآنچه که برای برقراری یک مکالمه‌ی عالی نیاز دارید، مجهز می‌کند. فرقی ندارد که این گفت‌وگو با غریبه‌ای باشد که در تاکسی برای چند دقیقه با شما هم‌مسیر است، یا همکاری که قرار است مسئله‌ی مهمی را با او درمیان بگذارید، یا یک دوست قدیمی و صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده‌تان. گفت‌وگو آدابی دارد که همه‌ی ما باید خود را از اصول آن آگاه کنیم تا در هر موقعیت و با هر فردی بتوانیم یک مکالمه‌ی عالی و بی‌تنش را رقم بزنیم.

شروع مکالمه با یک فرد جدید می‌تواند ترسناک باشد. شما حتی با صمیمی‌ترین افراد زندگی‌تان هم یک نقطه‌ی شروع داشته‌اید که در آن لحظه انقباض خود و طرف مقابلتان در ارتباط بیشتر از میزان تنشی بوده است که اکنون میان شما وجود دارد. چرا که هر شروعی دشواری‌های خود را به‌دنبال دارد. حتی ممکن است شروع کاری که در آن مهارت و خبرگی بسیاری دارید نیز برای شما سخت باشد. اما به هر حال سخت یا آسان شما از این مرحله عبور می‌کنید. گاهی یک «سلام» یا یک لبخند ساده برای برقراری اولین ارتباط کافی است. اما تازه با سپری کردن این مرحله است که کار سخت‌تر آغاز می‌شود! شما باید بدانید که چگونه مکالمه‌تان را ادامه دهید. ساخت مکالمه از پرداخت آن آسان‌تر است. چرا که برای آغاز یک مکالمه مدت‌زمانی کوتاه و حرکتی ساده می‌تواند موانع را از میان بردارد؛ اما حفظ کیفیت‌ و ایده‌آل‌های گفت‌وگو فرآیندی زمان‌بر است که دقت و تمرین مداومی را از طرفین مکالمه می‌طلبد.

الیزابت کونکه با مطالبی که در خلاصه کتاب آداب گفت و گو تألیف کرده است، به شما در ایجاد گفت‌وگویی استاندارد و ارتباطی سالم کمک می‌کند. در این اثر که به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است، تکنیک‌های پیش بردن مکالمه به‌سبک حرفه‌ای‌ها را می‌شنوید. ترجمه‌ی حسین سلیمانی از این کتاب با صدای محسن حکیم معانی در قالب یک خلاصه کتاب گویا تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در گفت‌وگو با دیگران متمایز و شاخص باشید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با الیزابت کونکه بیشتر آشنا شویم

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) یک کارشناس متخصص و همچنین نویسنده کتاب‌های پرفروش در حوزه ارتباطات و رفتارهای غیرکلامی است. او همچنین یک مربی اجرایی است که در حیطه تأثیر نفوذ شخصی فعالیت می‌کند. الیزابت با رهبران بلندپایه و ستارگان مشهور در سازمان‌های مختلف جهانی همکاری و به آن‌ها کمک کرده که خود را در بهترین حالت، شخصی با اعتماد‌به‌نفس و متعهد نشان دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو می‌شنویم

مذاکره موجب کسب یا کسر اعتبار برای افراد می‌شود. وقتی شروع مناسبی داشته باشید اهدافتان مشخص باشد و نیازها و نگرانی‌های خود و طرف مقابل را از قبل بشناسید، احتمال این که به نتیجه‌ی موفقیت‌آمیزی برسید زیاد است. اجازه دهید اول طرف مقابل شروع کند. طرف مقابل را تشویق کنید اول او شروع کند و شما صبورانه گوش کنید. هرگز صحبت او را قطع نکنید. این مثل قدیمی که «هرکس اول قیمت را اعلام کند می‌بازد» همیشه درست نیست. ولی بهتر است شما به‌جای این که فوراً دستتان را بالا ببرید، محکم بنشینید و با دقت گوش کنید. حتی اگر طرف مقابل قیمت را هم اعلام نکند، این فرصت را پیدا می‌کنید که از او درمورد آنچه فکر می‌کند بپرسید. راه دیگر برای این که روند گفت‌وگو خوب پیش برود، این است که به دنبال توافق با طرف مقابل باشید. تعیین قواعد اصولی واقعاً می‌تواند به ایجاد اعتماد کمک کند. ولی مطمئن شوید که این قواعد را به طرف مقابل تحمیل نمی‌کنید و توافقی واقعی وجود دارد.

فعالیت: اگر نمی‌دانید چگونه شروع کنید، می‌توانید جمله‌ای شبیه این را بگویید که «شما بیشتر از من تجربه‌ی مذاکره درباره‌ی این‌جور معاملات را دارید. نرخ معمول چقدر است؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
30 دقیقه
آداب گفت‌وگو
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو
نویسنده
مترجمحسین سلیمانی
راویمحسن حکیم معانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو

Abbas Ghaheri
۱۴۰۳/۲/۳
مراحل محاوره را توضیح داده است
faez ..
۱۴۰۲/۱۲/۹
بسیار کاربردی و خوب بود.
ماهگل
۱۴۰۲/۱۱/۹
کاربردی و خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آداب گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.