معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها

چطور راهمان را از میان کوه خرت‌وپرت‌های به‌هم‌ریخته‌ی اطرافمان باز کنیم و بدون منحرف شدن یا لغزیدن به سمت هدفمان پیش برویم؟ مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها چند تکنیک راهگشا برای این کار را در اختیار ما می‌گذارد تا بتوانیم از شر دیو آشفتگی خلاص شویم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها

صبحِ هر روز، بهترین زمان برای نظم بخشیدن به اطراف و مشخص کردن تکلیف خرت‌وپرت‌ها و خرده‌کارهایی است که از روزهای قبل روی هم انباشته شده‌اند. شما پس از یک شب استراحت، ذهن آماده‌تر و سریع‌تری برای روشن کردن تکلیف آن‌ها دارید. این یکی از ده روشی است که مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها، در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

به‌احتمال زیاد همه‌ی ما براساس تجربیاتمان از این واقعیت اطلاع داریم که ریخت‌وپاش مثل باتلاقی است که آرام‌آرام ما را در خود فرومی‌برد، تا جایی که بیرون آمدن از آن سخت و کنترلش از دست ما خارج می‌شود. این مسئله می‌تواند تبدیل به مهم‌ترین چالش ما در فعالیت حرفه‌ای یا زندگی شخصی‌مان بشود. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها تصور می‌کند گاهی آن‌قدر سرمان شلوغ است که واقعاً نمی‌توانیم هر لحظه و هر ساعت به فکر نظم دادن و جمع کردن دوروبرمان باشیم. بنابراین به تکنیک‌هایی نیاز داریم که وقت زیادی از ما نگیرند و نگذارند آشفتگی به حدی برسد که ذهن و روند کارمان را هم آشفته کند.

ازجمله راهکارهایی که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها مطرح می‌کند، این است که هیچ چیز اضافه‌ و بدون استفاده‌ای را نگه نداریم. اگر چیزی هست که در حال حاضر یک‌سالی می‌شود که بی‌استفاده مانده، پس موقع آن رسیده که بررسی کنیم آیا واقعاً به آن احتیاج داریم یا نه. اگر احتیاجی به آن نداریم، لازم است بدون معطلی از شر آن خلاص شویم و اجازه ندهیم فضای مفیدی را بیهوده اشغال کند. خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های مفیدی مانند این را به ما پیشنهاد می‌کند تا زندگی کاری و شخصی منظم‌تر و موفق‌تری داشته باشیم.

خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

تعهد به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های آموزشی مقدماتی از ویژگی‌های مهم مجموعه کتاب‌های دامیز است. به‌روزترین مطالب در حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری در این مجموعه کتاب‌ها پوشش داده می‌شود. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به دور‌وبر خود نظم بیشتری ببخشید و هربار که در اوج کاری هستید، این خلاصه کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم. علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی، تغییر مثبت و روان‌شناسی مطالب مفیدی از مارک مک کورمک خواهند آموخت.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

سال 1990، مجله‌ی ورزشی اسپورت ایلاستریتد (Sports Illustrated) مارک مک کورمک را «قدرت‌مندترین مرد در جهان ورزش» نامید. زمانی که فعالیتش در رشته‌ی تنیس تمام شد نیز نشریه‌ی تنیس مگزین (Tennis Magazine) او را «قدرت‌مندترین مرد در جهان تنیس» معرفی کرد. مارک مک کورمک با تبدیل کردن IMG به بزرگ‌ترین کمپانی نمایندگی ورزشکاران در جهان که درآمدی میلیارد دلاری داشت، جهان ورزشی را متحول کرد.

مارک هیوم مک کورمک (Mark Hume McCormack) در سال 1930 در آمریکا متولد شد و در سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدانِ فارغ‌التحصیل از دانشکده‌‎ی حقوق دانشگاه ییل بود. مارک مک کورمک در سال 1960 برای اولین‌بار با یک گلف‌باز به نام آرنولد پالمر قراردادی مبنی بر نمایندگی حقوقی او امضا کرد. این قرارداد که تنها توافقی ساده با مبلغی نه‌چندان بالا بود، آغاز بازاریابی ورزشی در جهان شد. «ده راهکار برای بهبود نتایج»، «ده روش عالی برای آغاز یک روز کاری» و «ده پرسش هدفمند از خودتان» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها می‌شنویم

پایان روزی پرمشغله و طولانی، شاید زمان خوبی برای تمیز کردن اطرافتان نباشد؛ به‌خصوص اگر دیر از اداره برگردید یا قرار باشد تا ساعتی دیگر در رستورانی آن‌طرف شهر باشید و در این فاصله لباس عوض کنید و یک تلفن دیگر بزنید. در چنین شرایطی به آت‌و‌آشغال‌ها دست نمی‌زنید و فردا صبح زود برمی‌گردید و کاری که می‌کنید تصفیه کردن و دور ریختن آن‌هاست.

این رویکرد کمی با آنچه بسیاری از مدیران سازمان‌دهی می‌گویند تفاوت دارد. توصیه‌ی آن‌ها این است که شب، میز خود را تمیز کنید تا هر روزتان را تروتازه آغاز کنید. توصیه‌ی فوق‌العاده‌ای است؛ به‌شرط آنکه ممکن باشد. ولی واقعیت زندگی با آنچه ما می‌خواهیم تفاوت دارد. گاهی خیلی ساده فرصت مرتب کردن کازیه، پرونده‌ها و گذاشتن کتاب‌ها در قفسه، سر جای‌شان وجود ندارد. اگر رئیسی نداشته باشید که نصفه‌شب به دفترتان بیاید و همه‌ی خرت‌وپرت‌هایتان را در سطل زباله بریزد، مهم نیست که کار تمیز کردن میزتان را به فردا صبح مؤکول کنید. بیشتر به تعویق انداختن آن درست نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
20 دقیقه
ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت‌وپرت‌ها
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۳
نسبت به زمان کوتاهی که داره، راهکارها و نکته‌های خوب و کاربردی برای جمع نشدن خرت و پرت‌ها میده. در مورد کمد‌های دیواری و نگهداری خرت و پرت هم چیزهایی میگه که دونستنش بد نیست. در کل خوب بود و راضی بودم.
لیلی
۱۴۰۳/۱/۱۲
سلام. خدا قوت چون صدای آقای رضوانی رو دوست داشتم، این کتابو انتخاب کردم البته کتاب هم مختصر و مفید بود مرسییی از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده روش برای جلوگیری از جمع شدن خرت و پرت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.