معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پول شاد: جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پول شاد: جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید
قیمت:
۲۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پول شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پول شاد: جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید

شاید ثروتمند شدن برای شما یک رویا باشد، اما لاینا بوانوستار نویسنده‌ی خلاصه کتاب صوتی پول شاد معتقد است به دست آوردن پول بیشتر یک آموزه است که می‌توانید با خواندن این اثر در زندگی‌تان اجرایش کنید. در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور احترام به پول و تغییر باورها می تواند جریان بی‌نهایت ثروت را به زندگی شما سرازیر کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی پول شاد

بیشتر افراد دوست دارند درآمد خود را افزایش دهند تا شاید به بخشی از آرزوهای دست‌نیافتنی‌شان جامه‌ی عمل بپوشانند، اما همیشه موانع و حتی بهانه‌هایی برای ثروتمند نشدن وجود دارد. مثلاً ممکن است از رها کردن شغلتان بترسید یا ندانید با استفاده از چه مهارت‌هایی می‌توانید ثروت بیشتری کسب کنید. اما از اینکه به شما گفته شود موضوع اصلاً انتخاب شغل یا تغییر شرایط بیرونی‌تان نیست، تعجب نکنید .

لاینا بوانوستار (Laina Buenostar) در خلاصه کتاب صوتی پول شاد (Happy Money) به شما یاد می‌دهد باور خود را نسبت به پول و کسب ثروت تغییر دهید. در این کتاب با راهکارهای جالبی آشنا می‌شوید که می‌توانند چرخه‌ی ثروت را در زندگی شما به حرکت درآورند. اولین قدم آن است که پول را نه به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به خواسته‌ها، بلکه به منزله‌ی یک موجود زنده در نظر بگیرید.

شاید این نگرش برایتان عجیب باشد، اما وقتی به پول مانند یک همراه و دوست همیشگی خود نگاه می‌کنید، ارزش آن نیز در ذهن شما صدچندان می‌شود؛ چرا که درمی‌یابید رسالت پول در زندگی شما تنها رساندنتان به خواسته‌های مادی و زودگذر نیست. پول به شما کمک می‌کند بخشنده باشید، به رفاه حال خود و سلامتی‌تان بیشتر فکر کنید و حتی به جهان پیرامونتان عشق بورزید.

متأسفانه همواره به ما یاد داده‌اند که مادیات ارزشی ندارند و پول ازدست‌رفتنی است؛ درحالی‌که آنچه در نهایت از پول باقی می‌ماند می‌تواند نتایج و دستاوردهای درخشانی باشد که ما به‌واسطه‌ی تلاش‌های سازنده‌مان در زندگی خود ایجاد کرده‌ایم.

مثلا وقتی پولی را به فرد نیازمندی می‌بخشیم در حقیقت راه به دست آمدن مجدد آن پول و حتی چند برابر شدن آن را باز کرده‌ایم. این موضوعی‌ست که در آموزه‌های دینی به آن اشاره شده، اما نویسنده‌ی کتاب با استدلالی متفاوت شما را با قانون بخشش و تبعات باورنکردنی آن آشنا می‌کند.

توضیحات کتاب پول شاد آنقدر ساده و قابل فهم است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. در این کتاب یاد می‌گیرید چطور برای تحقق اهداف مالی‌تان شکرگزاری کنید و با اطمینان به کائنات دستاوردهای مالی و ثروت بی‌نهایتی را به زندگی خود جذب نمایید.

فراموش نکنید که درس گرفتن از چالش‌های زندگی در هر مرحله می‌تواند به روشنایی راه شما منجر شود؛ ضمن این‌که همان‌طور که گفته شد، اگر می‌خواهید پول خود را افزایش دهید اول باید احترام به آن را بیاموزید.

در طول این اثر، نویسنده‌ی کتاب به شما نشان می‌دهد که پول چه مسئولیت‌ها و چالش‌هایی را برای افراد ایجاد می‌کند و باور هر فرد به ثروتمند یا فقیر بودن چقدر در وضعیت رفاه او موثر خواهد بود. در مجموع، هدف لاینا بوانوستار از نگارش این کتاب تغییر شرایط مالی شما و نگرشتان نسبت به مادیات است.

خلاصه کتاب صوتی پول شاد ترجمه‌ی آرمین فیروزگاه است که با صدای راضیه هاشمی از سوی نشر صوتی نوژین منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی پول شاد مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با تغییر باورهای مالی‌تان درآمد خود را افزایش دهید، شنیدن این کتاب برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

با لاینا بوانوستار بیشتر آشنا شویم

لاینا بوانوستار خبرنگار خارجی سابق یک خبرگزاری بین‌المللی است. او سال‌ها پیش دنیای خبر را ترک کرد تا بیشتر روی مثبت‌اندیشی تمرکز کند و گه‌گاهی هم رمان بنویسد. بوانوستار امروزه دانش خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و از تجربیات شخصی خود و سایر افرادی که به عنوان مشاور معنوی ملاقات کرده، سخن می‌گوید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پول شاد: جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید می‌شنویم

شاید بپرسید اگر بخشیدن پول تا این حد در افزایش جریان پول موثر است، پس چرا مردم بیشتری این کار را انجام نمی‌دهند؟ افراد زیادی این کار را انجام می‌دهند. اکثر آن‌ها خیرین ثروتمندی هستند که معمولا بخشش پولشان اعلام نمی‌شود. آیا این افراد فقط به خاطر تخفیف و بخشودگی مالیاتی این کار را انجام می‌دهند؟ واقعیت آن است که این افراد می‌دانند بخشیدن پول خود به خیریه و جنبش‌هایی که لیاقت این بخشش را دارند، بهترین راه برای جذب پول بیشتر برای خودشان است. بعضی از مردم یک دهم از ده درصد درآمد خود را می‌بخشند. برخی نیز سرمایه‌ی اولیه‌ی کسب‌وکارهای نوپا را تأمین می‌کنند.

روش پول شاد ما را ترغیب می‌کند تا با روشی پولمان را ببخشیم که هم گیرنده و هم بخشنده‌ی پول ناشناس بماند و بهترین نکته‌ی این روش آن است که می‌توانید با مقدار پول کمی آن را آغاز کنید. نیاز نیست پنج درصد یا ده درصد دارایی‌تان را برای این کار اختصاص دهید. چرا فقط افراد پولدار یا سرمایه‌دار این کار را انجام می‌دهند؟ جواب این سوال را نمی‌دانم. شاید فقط چون همین افراد از قدرت بخشش پول باخبر هستند. روایتی وجود دارد که می‌گوید بخشیدن بهتر از دریافت کردن است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
پول و شادی
29 دقیقه
فرمول پول شاد
23 دقیقه
دریافت کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پول شاد: جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید
نویسنده
مترجمآرمین فیروزگاه
راویراضیه هاشمی
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پول شاد

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۴/۱۱
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتاب بسیار خلاصه و کاربردی برای عزیزانی که می‌خواهند تغییر بزرگی در ذهنیت خود ترتیب بدهند و به موفقیت‌های مالی گوناگونی برسند. در این کتاب که نویسنده با بیان ساده و بدون حاشیه رفتن به خواننده القا می‌کنه که باید طرز نگرش و تفکر خودمان نسبت به پول را عوض کنیم تا بتونیم بیشتر و بیشتر جذبش کنیم و پول صرفا اسکناس و سکه و طلا نیست چه بسا به شیوه‌ها و اشکال مختلف فراوانی می‌تونه وارد زندگیمون بشه فقط مهم اینجاست که باور و دیدمان به آن چگونه باشد و پذیرایی باشیم. شکر گزاری و انرژی مثبت فرستادن به کائنات مطمئنا باعث جذب بیشتر نعمات و فراوانی‌های بیشتر در زندگی خواهد شد. ترجمه‌ی عالی و خوانش خانوم هاشمی فوق العاده بود. سپاس از تیم خوب کتابراه
Solmaz Masoumi
۱۴۰۲/۲/۲۶
خیلی کتاب خوبیه ، به نظرم جنس صحبت هاى این کتاب متفاوت از دیگر کتاب هاى جذب ثروته و البته کتاب بسیار خوش انرژی هست،با گوش دادن به کتاب و صداى گوینده حس خیلی خوبی به من دست داد، همتونو دعوت میکنم به خریدن و گوش کردنش، امیدوارم نتایج جدید و مثبتى با شنیدنش نصیبتون بشه
هیبت اله محمدزاده
۱۴۰۲/۵/۳
کتابی فوق العاده زیبا هست که با شیوه ساده و عالی و متفاوت در مورد جذب پول و ثروت گفته میشود. احساسی که بعد از گوش کردن به این کتاب به ادم دست میده، نشانگر درستی مطالبی هست که گفته شده.
Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۶
کتاب چیز خاصی نمیگه. فقط یک مدل بخشش پول رو پیشنهاد میده و میگه راز بیشترشدن پول، بخشش هست. البته به نظرم خوبه که هرکس به روشی که خودش دوست داره ببخشه.
مجید وجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
برای من چندان جالب نبود ارزش خواندن نداشت و کلیشه‌ای و بی خاصیت ارزیابی میکنم
سعید رنجبری
۱۴۰۲/۶/۲۵
کتاب خوبیه صدای گوینده عالیه پیشنهاد میکنم کتاب رو گوش کنید
Jalal karami
۱۴۰۲/۸/۱۹
بسیار عالی و پرانرژی بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پول شاد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پول شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.