معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کار عمیق
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

خلاصه کتاب صوتی کار عمیق نوشته‌ی کال نیوپورت، به مهارتی می‌پردازد که در جهان جدید هرچه بیشتر نایاب می‌شود: توانایی تمرکز زیاد بر کاری که از نظر شناختی و فکری بسیار درگیرکننده است. کال نیوپورت چنین فعالیت‌هایی را کار عمیق می‌نامد و در این خلاصه کتاب صوتی که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است، تمرینات ساده و عملی‌ای برای تقویت مهارت کار عمیق ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

کار عمیق به توانایی افراد در انجام فعالیت‌ها و وظایفی اشاره دارد که فرآیندهای شناختی و فکری زیادی را درگیر می‌کنند و نیاز به تمرکز و توجه زیادی دارند. کار عمیق، باعث می‌شود شما بتوانید اطلاعات و داده‌های پیچیده‌ای را در زمانی کمتر ارزیابی و پردازش کنید و رضایت بیشتری را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. اما در جهان امروز، بسیاری توانایی انجام کار عمیق را به علت ظهور شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌های جدید از دست داده‌اند و اکثر زمان خود را صرف کارهایی می‌کنند که تنها آن‌ها را سردرگم‌تر می‌کند و بهره‌وری کاری‌شان را پایین می‌آورد. کال نیوپورت (Cal Newport) در خلاصه کتاب صوتی کار عمیق (Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World)، تمرین‌ها و استراتژی‌های ساده‌ای برای تقویت مهارت و توانایی کار عمیق در برابر شما می‌گذارد.

کال نیوپورت با تأکید بر اهمیت کار عمیق، نشان می‌دهد در هر حوزه‌ی شغلی، استفاده و بهره‌گیری از کار عمیق مزایای زیادی خواهد داشت و با ارائه‌ی مثال‌های متعددی بیان می‌کند بهتر است ما خودمان را برای بی‌حوصلگی آماده کنیم تا اینکه همیشه در معرض اطلاعات و داده‌های سرگرم‌کننده‌ی بی‌فایده قرار دهیم. برنامه‌ی مدون و دقیقی که کال نیوپورت در این کتاب ارائه می‌دهد، از چهار اصل کلی تشکیل یافته که تغییرات زیادی را در ذهن و همینطور عادت‌های شما ایجاد خواهد کرد.

خلاصه کتاب صوتی کار عمیق، توسط انتشارات مات و با ترجمه‌ی مهرداد رئوف منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه به گویندگی مهدی صفری تهیه کرده است.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب کار عمیق

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وب‌سایت آمازون
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب در بخش کتاب‌های غیرداستانی از سوی وب‌سایت گودریدز
  • انتخاب شده توسط وب‌سایت آمازون به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار در سال 2016

نکوداشت‌های خلاصه کتاب کار عمیق

  • کال نیوپورت در میان دریای پرهیاهویی که ما را احاطه کرده، صدایی شفاف و واضح است که علم و احساس را با هم در می‌آمیزد. (ست گودین، نویسنده‌ی کتاب «گاو بنفش»)
  • در این کتاب خودیاری، کال نیوپورت به‌صراحت بیان می‌کند که عادت‌های کارشناسان و متخصصان جدید که در همه ساعت ایمیل‌های‌شان را چک می‌کنند، از جلسه‌ای به جلسه‌ای دیگر می‌روند و برای چندکاری و چندوظیفگی ارزش زیادی قائل هستند، بیش از هر چیزی مانع ایجاد کار ارزشمند می‌شوند. (Publisher's Weekly)
  • کال نیوپورت به شکلی مثال‌زدنی، ایده‌هایش را روی کاغذ می‌آورد. (نشریه‌ی نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • کتاب کار عمیق بدون اینکه به کلیشه‌های رایج رجوع کند، مجموعه‌ای مناسب از تمرین‌ها را ارائه می‌دهد؛ و ازطرف دیگر، بدون اینکه لحنی کج‌خلق و منفی داشته باشد، با تفکرات رایج در بین مدیران شرکت‌ها که همیشه به‌دنبال متصل کردن همه‌چیز هستند مخالفت می‌کند. (وال استریت ژورنال)
  • از نظر کال نیوپورت، عمیق بودن، در تقابل با یک زندگی سرشار و کامل نیست و بلکه برعکس، عمیق بودن راه رسیدن به چنین زندگی‌ای را تسهیل می‌کند. ادعاهای او در این کتاب برای من متقاعدکننده هستند. (الیور برکمن، نشریه‌ی گاردین)

خلاصه کتاب صوتی کار عمیق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که توانایی تمرکز خود را بیشتر کنید و از وقت‌های خالی هرروزه‌تان استفاده‌ی بهتری ببرید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی کار عمیق به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کار عمیق می‌شنویم

کال می‌گوید تعطیلی اینترنت می‌تواند مفید باشد، اما اثرات مورد نیاز ما را در مغز ایجاد نمی‌کند. بهتر است ما مغز خود را به دور از حواس‌پرتی و به شکل عمقی، سیم‌کشی مجدد کنیم. کال معتقد است تعطیلی اینترنت، مانند رژیم کاهش وزن، تنها یک روز در هفته است. این کار جواب نمی‌دهد. شما برای کاهش وزن یا در واقع بازیابی یا حفظ قابلیت تمرکز به یک عملکرد ثابت نیاز دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
کار عمیق - بخش اول
28 دقیقه
کار عمیق - بخش دوم
34 دقیقه
کار عمیق - بخش سوم
26 دقیقه
کار عمیق - بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کار عمیق
نویسنده
مترجممهرداد رئوف
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۲
شاید بعضی از قسمت‌ها در زندگی ما که در ایران هستیم کارکرد نداره و ما بعضی از درگیری‌های گفته شده کتاب را نداشته باشیم اما بی شک کتابی است که باید بخوانیم و عمل کنیم بی شک
صدای راوی عالی و کتابی فوق العاده برای فهم و درک چرایی‌های رفتار و ریشه یابی بعضی رفتار اشتباه و تصحیح این رفتار
در پایان: متن این کتاب را باید زندگی کنیم
Mehdi sadeghi
۱۴۰۲/۸/۱۶
خیلی خیلی بد مخصوصا گویندگی ضعیف
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.