معرفی و دانلود خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت

عکس جلد خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت

خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت به قلم اسکات دنیسون راهنمایی کوتاه و کاربردی برای یافتن مشتریانی جدید از طریق اینترنت است. با به‌کارگیری تکنیک‌های ارائه شده در این خلاصه کتاب می‌توانید مشتری‌هایی بیابید که خدمات و کالای شما برایشان بهترین باشد.

درباره خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت:

بدیهی‌ست که مدیران و رهبران کسب‌وکار مهم‌ترین انتظاری که از تبلیغات و بازاریابی خود دارند، این است که مشتریان بیشتری جذب کنند و از این طریق فروش خود را افزایش دهند. با مطالعه‌ی خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت (80/20 Internet Lead Generation)‌ می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از روش‌های بازاریابی سنتی، دقیقاً آن مشتریانی را بیابید که کسب‌وکارتان را رونق می‌بخشند...

امروزه راه‌های بیشماری برای برقراری ارتباط با مشتریان وجود دارد. بنابراین استفاده از بیلبورهای تبلیغاتی و سایر روش‌های قدیمی بازاریابی به تنهایی کافی نیستند و نمی‌توانند چندان موثر واقع شوند. از این رو، آشنایی با شیوه‌های نوین بازاریابی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. بنابراین بیش از این تعلل نکنید. با مطالعه‌ی این خلاصه کتاب و به‌کاربستن راهکارهای آن تغییری بزرگ رقم بزنید و بازاریابی خود را بر اساس هدفتان نگه دارید.

اسکات دنیسون (Scott A. Dennison) در این اثر شگفت‌انگیز برخی از رازهای موثر بازاریابی خود را با مخاطبان به اشتراک‌ گذاشته است. به‌کاربستن این تکنیک‌ها به‌شیوه‌ای زندگی شغلی و حرفه‌ای شما را دگرگون خواهد کرد، که هرگز نمی‌توانید آن را تصور کنید!

خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این خلاصه کتاب به تمامی کسانی که به یادگیری روش‌های بازاریابی آنلاین علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده‌ی خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت:

- حدود 90 درصد از مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات را به صورت آنلاین پیدا می‌کنند.
- بازاریابیِ مدرن صرفاً انتشار نام تجارتی‌ات در معرض دید مردم نیست، بلکه باید نظر افراد مناسب را هم جلب کنی.
- قبل از اینکه شروع کنی، باید بفهمی که مشتریان مطلوبت چه کسانی هستند.
- طراحیِ از سرِ بی‌دقتی و هدایتِ گیج‌کننده می‌تواند سبب از دست دادن مشتری شود، درست همان کاری که فروشنده‌ای ژولیده و خیس از عرق می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت می‌خوانیم

برخی از وب‌سایت‌ها دردسرسازند. طراحیِ از سرِ بی‌دقتی و هدایتِ گیج‌کننده می‌تواند سبب از دست دادن مشتری شود، درست همان کاری که فروشنده‌ای ژولیده و خیس از عرق می‌کند. پس چطوری می‌توانی وب‌سایتی درست کنی که به پیام برندت استحکام ببخشد؟ اجازه بده از پایه شروع کنیم که همان ساختار وب‌سایت توست.

بگذار بگوییم که شغل تو بازسازی خانه‌هاست. وب‌سایت با «صفحه‌ی اصلی» آغاز می‌شود، که در ارتباط با صفحه‌های دیگر سایت توست. شاید خیال کنی قرار دادن مخاطبان در یک صفحه و فهرست‌های خدمات در صفحه‌ای دیگر، آسان‌ترین راه برای سازماندهی امور است. دوباره فکر کن. مشتریانت تا وقتی «کلیک» نکرده و چندبار صفحه را بالا و پایین نبرده‌اند، هیچ ایده‌ای ندارند که آیا خدمات تو نیازهایشان را برطرف می‌کند یا نه.

به مشتریانت نشان بده که آنچه را می‌خواهند، در صفحات فهرست مطالب پیدا کرده‌ای. برای مشاغل مربوط به نوسازی خانه، در صفحه‌ی نخست می‌شود نمونه‌ها و تصاویری واضح از کفپوش‌ داخل خانه و پوششِ بام و بازسازی آشپزخانه را قرار داد.

تمام صفحات مهم باید مستقیماً با صفحه‌ی اصلی مرتبط باشد. موتور جستجوگر هیچ صفحه‌ای را که بیش از دو کلیک با صفحه‌ی اصلی شما فاصله داشته باشد، فهرست نمی‌کند.این موضوع اهمیت دارد. موتورهای جستجو اغلب وسایل نقلیه‌ای هستند که مشتری‌ات با استفاده از آن در وهله‌ی نخست به سایت تو وارد می‌شود. می‌توانی با مساعدت موتور جستجوی وب‌سایتت از این مزیت سود ببری. چنین کاری را بهینه‌سازی موتور جستجو یا «سی. ای. او» می‌نامند. مردم معمولاً خیال می‌کنند که سی. ای. او در مورد یافتن کلیدواژه‌هایی صحیح به منظور هماهنگی محتوا با واژه‌هایی است که دیگران در گوگل تایپ می‌کنند. اما درواقع، جایابیِ کلیدواژه‌ها بسیار مهم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-340-275-1
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت

مرضیه گرانمایه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
قانون جالب و پر کاربردی است و می‌توان در کوچکترین مسائل زندگی هم به کار برد، ولی متاسفانه در این کتاب ازش محدود استفاده شده
sadegh021 esfandiari
۱۴۰۲/۱/۲۳
بنظرم این کتاب برای عزیزانی که کسب کار تازه‌ای شروع کردن عالیه و می‌تونه کمک خوبی در فروش آنلاین برای داشته باشه
متین
۱۴۰۲/۸/۱۷
خواندن این کتاب برای کسانی که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشند ضروری است
Morteza Kabiry
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتاب خیلی کوتاه است و نکته کلی اینکه شما ۸۰ درصد موفقیت را با ۲۰ درصد از تلاشتون به دست میارید
رضا
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب خوبیه ولی بایستی با دقت وچندین بار بخونی
mohamad nozad
۱۴۰۱/۶/۲۶
واقعا خیلی افتضاح بود حیف اصلا توصیه نمیکنم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت

برای دریافت خلاصه کتاب قانون 80/20 نسل پیشرو اینترنت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.