معرفی و دانلود کتاب آرایشگر ثروتمند: راهنمایی سرشار از راه حل‌های مدبرانه برای رسیدن به ثروت بیکران

عکس جلد کتاب آرایشگر ثروتمند: راهنمایی سرشار از راه حل‌های مدبرانه برای رسیدن به ثروت بیکران
قیمت:
۷۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرایشگر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرایشگر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرایشگر ثروتمند: راهنمایی سرشار از راه حل‌های مدبرانه برای رسیدن به ثروت بیکران

کتاب آرایشگر ثروتمند، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های برنامه‌ریزی مالی، به قلم دیوید شیلتون، راهنمایی است که رمز ثروتمند شدن را در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب خودآموزی ساده است که شما را به سمت برترین افق‌های مالی هدایت می‌کند. با مطالعه‌ی آن، بدون اینکه لازم باشد در درآمدتان تغییر چندانی ایجاد کنید، با قرار گرفتن در سرراست‌ترین مسیر ممکن، به سوی ثروتمند شدن پیش می‌روید.

درباره‌ی کتاب آرایشگر ثروتمند

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که سه جوانِ بیست‌وچندساله، متوجه می‌شوند روی میلر، آرایشگر محله‌شان، یک استاد ثروت‌آفرینی تمام عیار است. بنابراین این سه جوان در سودای پولدار شدن، هر ماه برای اصلاح به آرایشگاه او می‌روند تا نصیحت‌ها و توصیه‌هایش را بشنوند. روی میلر هم هر بار دست‌ودلبازانه از رمز و راز ثروتمند شدن برایشان پرده برمی‌دارد. در طول این ملاقات‌ها، سه جوان متوجه می‌شوند که برای رسیدن به ثروتِ زیاد، لازم نیست دست به کار عجیبی بزنند، قدم اول این است که هر ماه مقداری از درآمدشان را در صندوقی امن کنار بگذارند. نظم بخشیدن به هزینه‌ها و درآمد محدود، همین مبالغ پس‌انداز شده را به مرور زمان تبدیل به رقمی هنگفت می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب آرایشگر ثروتمند

کتاب آرایشگر ثروتمند (The Wealthy Barber) به قلم دیوید شیلتون (David Chilton)، داستان ملاقات‌های متعدد این سه جوان را با آرایشگر محبوبشان روایت می‌کند. دیوید شیلتون، نویسنده‌ی مشهور و پرفروش آمریکا، در این کتاب، تجربیات شخصی و معلومات خود را در زمینه‌ی برنامه‌ریزی مالی گردآوری کرده و از زبان یک آرایشگر زیرک و با لحنی کاملاً صمیمانه و سرگرم‌کننده تقدیم خواننده می‌کند. او پازل پیچیده‌ی برنامه‌ریزی مالی را برای شما ساده‌‌سازی کرده و نشان می‌دهد چطور آینده‌ی مالی‌تان را در دست بگیرید.

کتاب آرایشگر ثروتمند در ده فصل تالیف شده است. نحوه‌ی پرداخت قسط‌های وام‌ها، بیمه‌ی عمر، مالیات بر درآمد، برنامه‌ریزی برای بازنشستگی و راه‌های سرمایه‌گذاری از جمله مسائل مهمی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند. در کتاب پیشِ رو خبری از جملات خشک متداول در متون مالی یا اعداد و ارقام و جداول عجیب و غریب نیست. کتاب آرایشگر ثروتمند در قالب دیالوگ‌هایی پرکشش و گیرا نوشته شده است. با زبان ساده و قابل فهم و با چاشنی طنز به تمامی سؤالات شما در زمینه‌ی برنامه‌ریزی پاسخ می‌دهد و در کنار اینکه اطلاعاتتان را در زمینه‌ی پس‌انداز و برنامه‌ریزی مالی بالا می‌برد، سرگرمتان هم می‌کند.

کتاب آرایشگر ثروتمند وعده نمی‌دهد که راه صد ساله را یک شبه طی می‌کنید، بلکه نحوه‌ی درست گام برداشتن در مسیر نه چندان کوتاه ثروتمند شدن را به شما نشان می‌دهد و نکات لازم را برای رسیدن به پول و ثروت هنگفت در طول سالیان، در اختیار شما می‌گذارد. با مطالعه‌ی این کتاب یک شبه پولدار نمی‌شوید، اما موفقیتتان حتمی است!

کتاب آرایشگر ثروتمند را لیلا رعیت به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را به انتشار رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب آرایشگر ثروتمند

  • فروش بیش از دو میلیون نسخه در جهان
  • بهترین کتاب در زمینه‌ی موفقیت مالی به انتخاب کلوپ کتاب ماه
  • در فهرست صد کتاب برتر سایت آمازون در زمینه‌ی تسهیلات مالی

نکوداشت‌های کتاب آرایشگر ثروتمند

  • کتاب آرایشگر ثروتمند همان معلم توانمندی است که عادات لازم برای شاد و پولدار شدن را به ما یاد می‌دهد. (جان تمپلتون، بنیانگذار گروه تمپلتون)
  • این کتاب ساده، خوش‌خوان و جذاب است. (Chicago Sun-Times)
  • اگر در جهان فقط یک کتاب مالی برای کسانی که از این مسائل سر درنمی‌آورند نوشته شده باشد، آن کتاب همین است. (ژورنال برنامه‌ریزی مالی مدیریت مالیات)
  • سی سال بعد دیوید شیلتون را به عنوان نویسنده‌ای پرفروش به خاطر نمی‌آوریم، بلکه از او به عنوان کسی که آدم‌ها را در مسیر محافظت از رفاهشان قرار داده، یاد خواهد کردیم. (Maclean's News Magazine)
  • کتاب آرایشگر ثروتمند، بهترین کتابی است که در این ژانر خواندم. بهتر است بگویم این تنها کتابی است که آمریکایی‌ها نیاز دارند بخوانند. کاش نویسنده‌ی این کتاب من بودم. (جری میسون، مدیر انجمن بین‌المللی برنامه‌ریزان مالی)

کتاب آرایشگر ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های موفقیت علاقه دارند و افرادی که به دنبال منبعی برای یادگیری پس‌انداز و برنامه‌ریزی مالی می‌گردند، این کتاب را از دست ندهند!

در بخشی از کتاب آرایشگر ثروتمند: راهنمایی سرشار از راه حل‌های مدبرانه برای رسیدن به ثروت بیکران می‌خوانیم

روی ریز خندید و گفت: «با این حرف‌ها آشنا نیستی، تام؟! اهمیتی ندارد، چون هیچ‌کدامشان به درد نمی‌خورند. زمان تشخیص بازار همانی است که از اسمش برمی‌آید. با استفاده از یک‌سری تعیین‌کنندگان کلیدی، مثل حرکت‌های اخیر نرخ سود، تو و هم‌ردیفانت سعی می‌کنید که بالاوپایین شدن بازار را حدس بزنید و پولتان را از یک صندوق درآورید و به صندوق دیگر ببرید. مثلاً، نشانگر یک بازار نزول می‌کند و همه می‌گویند پولت را از اینجا دربیار و ببر فلان ساحل امن، جایی دور از بازاری که به‌زودی هنگام نزولش است. برعکس، وقتی حس می‌شود که نزول سود در راه است، برگردید به همان بازار خودتان و سهم بخرید تا سود کنید. شاید این در حرف درست به نظر برسد، اما درحقیقت کاملاً اشتباه است. بسیاری از نشانگرها قابل‌اطمینان‌ نیستند یا می‌توانند غیرقابل‌اطمینان خوانده شوند. حتی مهم‌تر از آن، این بسته‌به مهارت ماست که نشانگر درست را انتخاب کنیم و بسنجیم که آیا قابل‌اطمینان است یا نه. طرفداران زمان‌گذاری بازار درباره‌ی این موضوع بحث می‌کنند و برای اثبات حرف خود به الگوهایی که پیش‌تر امتحان خود را پس‌ داده‌اند اشاره می‌کنند. آن‌ها می‌گویند: "اگر تو فرمول ما را دنبال می‌کردی، در طول بیست سال گذشته این مبلغ سود می‌کردی". هیچ‌وقت نمی‌گویند علت آن برد احتمالی این است که آن سیستم به‌شکلی کلی ازپیش‌امتحان‌شده و طوری توسعه‌یافته بود که بتواند بهترین عملکرد را بروز دهد و ظرف بیست سال بهترین نتایج را به بار آورد. درحقیقت، برد آن سیستم محصول یک‌سری عوامل است که کنار هم قرار می‌گیرند و به موفقیت می‌انجامند و تنها وابسته به تشخیص زمان نیست.»

«حتی اگر فرمولی برای تشخیص زمان مشخص و درست در بازار امکان‌پذیر بود، این فرمول نمی‌توانست دوام‌پذیر باشد، به دلیلی واضح و مشخص: تفاوت نظر خریدار و فروشنده. زمان‌دهی ثابت و دقیق بازار، انشعاب را از بین می‌برد. راستش را بگویم، به نظر من توجه زیاد به مسئله‌ی زمان‌بندی بازار کاری احمقانه است، درعوض، بهتر است به استدلال‌های قابل‌قبول و موثق زمان حال توجه کنید، نه مواردی که در دوره‌ای امتحان شده‌اند.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
دیباچه
فصل 1: بی‌سواد مالی
فصل 2: مراجعی حیرت‌انگیز
فصل 3: آرایشگر ثروتمند
فصل 4: راه‌حل 10‌درصدی
فصل 5: وصیت‌نامه، بیمه‌ی عمر و مسئولیت
فصل 6: برنامه‌ریزی برای بازنشستگی
فصل 7: خانه، این خانه‌ی شیرین
فصل 8: پس‌انداز عاقلانه
فصل 9: نگاهی به سرمایه‌گذاری و مالیات‌بردرآمد
فصل 10: فارغ‌التحصیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرایشگر ثروتمند: راهنمایی سرشار از راه حل‌های مدبرانه برای رسیدن به ثروت بیکران
نویسنده
مترجملیلا رعیت
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-220-842-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرایشگر ثروتمند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آرایشگر ثروتمند

برای دریافت کتاب آرایشگر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.