معرفی و دانلود کتاب صوتی سوال‌های درست: ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد

عکس جلد کتاب صوتی سوال‌های درست: ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوال‌های درست: ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد

دبی فورد، نویسنده‌ی کتاب‌های معنوی پرفروش، در کتاب صوتی سوال‌های درست به شما یاد می‌دهد که مسئولیت زندگی‌، اهداف و رؤیاهای خود را بر عهده بگیرید و از زندگی کردن به سبک ربات‌ها، دست بکشید. هر بار با یک انتخاب یا چالش جدید در زندگی‌تان مواجه می‌شوید، این کتاب را بردارید و ده سؤال مطرح‌شده را پاسخ دهید. مطمئن باشید همین پاسخ‌ها، آینده‌ی شما را دگرگون می‌کنند!

درباره‌ی کتاب سوال‌های درست

بعضی وقت‌ها وقتی در شرایط دشواری قرار می‌گیریم، زندگی خود را به دست سرنوشت می‌سپاریم و هیچ کاری انجام نمی‌دهیم. درست مانند خلبانی که هواپیما را روی حالت پرواز خودکار گذاشته است. کارهایی را که باید، انجام می‌دهیم و روزها و هفته‌ها را یکی پس از دیگری سپری می‌کنیم. گویی هدف از زندگی فقط این است که از طلوع تا غروب خورشید دوام بیاوریم؛ بدون آنکه ناامید شویم. اما وقتی از بیرون به زندگی‌مان نگاه کنیم، هیچ معنا و هدفی در آن نمی‌بینیم. تصمیم‌هایی که از سر اجبار گرفته‌ایم، راه‌هایی که بی‌اختیار در آن‌ها گام گذاشته‌ایم و زندگی‌ای را که بدون هدف و آرزویی سپری کرده‌ایم، همه و همه نشان از یک چیز دارند: اینکه ما سؤالات درستی از خودمان نمی‌پرسیم. اگر قبل از هر تصمیم‌گیری یا اقدامی سؤال درست را از خودمان بپرسیم، زندگی‌مان در جهتی درست پیش می‌رود و کمتر احساس ناامیدی می‌کنیم. دبی فورد (Debbie Ford) در کتاب سوال‌های درست (Right Questions)، ده سؤالی را مطرح می‌کند که همیشه باید در ذهنمان نگه داریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سوال‌های درست

او در همان ابتدای کتاب صوتی سوال‌های درست، ده سؤال مد نظرش را مطرح می‌کند:

  • آیا این انتخاب به آینده‌ای الهام‌بخش منجر می‌شود یا مرا در گذشته نگه می‌دارد؟
  • آیا این انتخاب رضایتی همیشگی در پی خواهد داشت یا فقط لذتی زودگذر است؟
  • آیا در اوج قدرت هستم یا فقط برای خشنود کردن دیگران زندگی می‌کنم؟
  • در جست‌وجوی نیکی هستم یا بدی؟
  • آیا این انتخاب به زندگی‌ام نیرو می‌بخشد یا نه؟
  • آیا این انتخاب به رشد و تعالی من کمک می‌کند یا به من ضربه می‌زند؟
  • آیا این انتخاب به من قدرت می‌دهد یا قدرت را از من می‌گیرد؟
  • آیا این تصمیم با خوددوستی من مرتبط است یا خودتخریبی؟
  • ایمان در این انتخاب نقش دارد یا ترس؟
  • بُعد روحانی‌ام در این تصمیم مؤثر است یا بُعد انسانی و جسمانی؟

دبی فورد در این کتاب ساده، کوچک و معنوی به ما می‌گوید که تصمیم‌های ما، حتی کوچک‌ترین تصمیم‌هایمان، زندگی ما را شکل می‌دهند. همه‌ی انتخاب‌هایی که در هفته‌ی گذشته، ماه گذشته و هر زمان دیگری کرده‌ایم،‌ در زندگی امروز ما نقش داشته‌اند. کسانی که هنوز جوان هستند، فکر می‌کنند وقت دارند و به سبک زندگی «خلبان خودکار» ادامه می‌دهند. اما آن‌ها می‌توانند با تصمیم‌ها و انتخاب‌هایشان در زمان حال، آینده‌ی خود را تغییر دهند. وقتی یاد می‌گیریم که انتخاب‌هایمان را با روحیه، خواسته‌ها و ذاتمان هماهنگ کنیم، خیلی راحت‌تر می‌توانیم تصمیم بگیریم. دبی فورد در هر فصل کتاب سوال‌های درست و با هر سؤال، روش تصمیم‌گیری درست را به شما می‌آموزد.

آوانامه کتاب صوتی سوال‌های درست را با صدای نازیما حسینی تهیه کرده. مترجم این کتاب دبی فورد الهام شریف و ناشر متنی آن انتشارات نسل نواندیش است.

نکوداشت‌های کتاب سوال‌های درست

  • این کتاب کاربردی و عمیق،‌ چارچوبی قدرتمند برای انتخاب‌های متحول‌کننده‌ی زندگی در اختیارتان قرار می‌دهد. (شریل ریچاردسون، نویسنده‌ی کتاب «برای زندگی خودت به پا خیز»)
  • کتاب سوال‌های درست شما را با قدرت به سمت رؤیاهایتان هدایت می‌کند. (جک کنفیلد، نویسنده‌ی مجموعه‌ کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح»)
  • دبی فورد به ما یاد می‌دهد چه چیزی بخواهیم تا به آن‌چه واقعاً می‌خواهیم برسیم. (ماریان ویلیامسون، نویسنده‌ی کتاب «اثر سایه»)
  • دبی فورد یک متفکر مبتکر و راهنمای توانا در مسیر آزادی عاطفی است. (تارا بنت – گلدمن، نویسنده‌ی کتاب «کیمیاگری هیجانی»)

کتاب سوال‌های درست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصمیم‌گیری برایتان دشوار است،‌ کتاب صوتی سوال‌های درست را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی سوال‌های درست: ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد می‌شنویم

چطور است شب‌ها پیش از رفتن به رختخواب فهرستی از تمام کارهایی که در طول روز انجام داده‌اید بنویسید و از خود برای انجام آنها تشکر کنید. یا صبح‌ها پیش از آن که از بستر بیرون بیایید از خود سؤال کنید: «امروز چطور می‌توانم به خودم عشق بورزم و احترام بگذارم؟» چه می‌شود اگر پیام همه‌ی مرشدان باستان، آموزه‌های معنوی کتاب‌های خودیاری و دیگر روش‌های تحول و کمال را به خود بدهیم: این که چگونه می‌توانیم عشقی را که سعی می‌کنیم از دیگران بگیریم خود نثار خویش کنیم؟ چه می‌شود اگر فکر کنیم تنها وظیفه‌ی ما عشق ورزیدن به خویش و انجام انتخاب‌هایی در جهت ابراز این حس است؟ پیش از هر انتخاب از خود بپرسید آیا کسانی که خود را دوست دارند چنین انتخابی می‌کنند؟ آیا کسانی که به خود احترام می‌گذارند و در پی آرامش خود هستند، چنین انتخابی می‌کنند؟ این دو پرسش در نهایت شما را به این سؤال ساده که «آیا این عمل از روی خویشتن دوستی است یا خودتخریبی؟» می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
33 دقیقه
فصل اول
35 دقیقه
فصل دوم
34 دقیقه
فصل سوم
18 دقیقه
فصل چهارم
16 دقیقه
فصل پنجم
29 دقیقه
فصل ششم
19 دقیقه
فصل هفتم
17 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
19 دقیقه
فصل دهم
20 دقیقه
فصل یازدهم
14 دقیقه
فصل دوازدهم
32 دقیقه
فصل سیزدهم
11 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوال‌های درست: ده پرسش ضروری که راهگشای شما به سوی زندگی بی‌نظیرتان خواهد شد
نویسنده
مترجمالهام شریف
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوال‌های درست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوال‌های درست

برای دریافت کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.