معرفی و دانلود کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف: چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود

عکس جلد کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف: چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف: چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود

آدام آلتر در کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف، یک راهنمای به‌روز را برای بهینه‌سازی تمامی بخش‌های زندگی، غلبه بر موانع و استفاده از پتانسیل کامل درونی ارائه کرده است. آلتر با ترکیب ماهرانه‌ی مطالعات علمی، داستان‌ها و مصاحبه‌ها، یاری‌تان می‌کند که محکم و شجاعانه از مواردی که شما را در مسیر زندگی و پیشرفت به عقب می‌رانند، فاصله بگیرید و به اهداف خود برسید.

درباره‌ی کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف

فرقی نمی‌کند که چند سال دارید یا در حال گذراندن کدام مرحله از زندگی‌تان هستید، انسان اغلب اوقات و در هر دوره از زندگی احساس عقب ماندن و بی‌هدفی یا درجا زدن و انفعال را تجربه می‌کند. اما آنچه در حقیقت اهمیت دارد، نحوه‌ی برخورد شما با این احساسات منفی و بازدارنده است. تقریباً تمام افراد، درگیر تله‌های زندگی هستند، این تله‌ها ممکن است مربوط به شغلی آزاردهنده باشند، مشکلات مربوط به سرگرمی‌ها و فعالیت‌های ساده را شامل شوند، بحران میانسالی باشند، یا حتی مسائلی مهم‌تر مثل تلاش برای بهبود و نجات یک دوستی در حال نابودی را در بربگیرند! احساسات انسان حاصل ترکیبی از اضطراب‌ها، عدم اطمینان، ترس، خشم و حتی بی‌حسی است. این احساسات اغلب مزمن هستند و به‌شکلی افسارگسیخته بروز پیدا کرده و خطرات زیادی را متوجه سلامت روان می‌کنند. خطر اصلی اما مربوط به پیامدهایی هستند که پیشرفت و موفقیت شما را دستخوش تغییر کرده یا آن‌ها را نابودی می‌کشانند. حال تصور کنید کسی به شما بگوید که یک برنامه‌ی اثبات‌شده و قطعی برای پیشگیری از شکست و رسیدن به موفقیت وجود دارد، آیا حاضر به اجرای آن هستید؟

معرفی و دانلود کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف

آدام آلتر (Adam Alter) در کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرفت (Anatomy of a Breakthrough) دقیقاً چنین برنامه‌ی راهنمایی را در اختیار شما قرار داده است. این کتاب حاوی راه‌حل‌هایی برای شناسایی و غلبه بر نقاط ضعفی‌ست است که بازدارنده هستند و شما را از مسیر درست و راهِ پیشرفت منحرف می‌کنند. استاد بازاریابی و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، یک چارچوب جدید درخشان را برای درجا نزدن در زندگی و شکوفایی استعدادهای درونی‌تان ارائه می‌دهد. می‌توان به‌شکل دقیق‌تری گفت که او هدفی جز بررسی جزءبه‌جزء نقاط ضعف و اصطکاک نداشته و آزمایشاتش در جهت کشف نقاط ارتباطی مهم انسان شامل سر، قلب و عادت‌های اوست. پس از آن، آلتر راهنمای شما روی نقشه‌ای خواهد بود که از آن عبور می‌کنید و به مقصد موفقیت خواهید رسید!

آلتر فرمولی مهم مدّنظر داشته و آن را با به‌اشتراک‌گذاشتن داستان‌های بزرگان و افراد موفقی شرح می‌دهد که روزی چون دیگر افراد، انسانی معمولی و ناشناس بوده‌اند اما بعدتر و با شکست موانع، به جایی رسیده‌اند که امروز شاید نامشان برای هر ذهنی آشنا باشد؛ مانند شناگر نخبه‌ای که دو بار خود را از بند دام‌ها رها کرد تا دو مدال طلای المپیک را کسب کند؛ بازیگری که قبل از به دست آوردن شهرت جهانی با طرد شدن‌های متوالی مواجه شد؛ نقاش مشهوری که فلج شد و به‌اجبار دوباره نقاشی را با قلم‌مویی که به مچ دستش بسته بود یاد گرفت و ... . همچنین در کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف داستانِ بخشی از زندگی آدام آلتر را خواهید خواند که با از دست دادن مدرک کالج خود، عمیقاً از خودش ناراضی بود!

نویسنده کتاب پیش رو را در سه بخش اصلی کمک، قلب و سر به رشته‌ی تحریر درآورده است. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، هدف آلتر یافتن نقاط ارتباطی بین این سه بوده و راهکارهای پیشنهادی خود را در دوازده فصل شرح و بسط داده است. فراموش نکنید که نحوه‌ی برقراری ارتباط شما با کتاب پیش رو و رهنمودهای آلتر نیز قطعاً اهمیت بالایی در میزان موفقیتتان خواهد داشت.

آراز بارسقیان کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف را به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف

  • یک کتاب پر از سرنخ و درخشان درباره‌ی پتانسیل‌ها و منابع خلاقیت انسان. من آن را دوست داشتم. (مالکوم گلدول)
  • کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف سرگرم‌کننده، کاربردی و بسیار به‌جا و به‌موقع است. آلتر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نقاط قوت را به پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف مانند کارآفرینی، هنر، موسیقی، نویسندگی، ورزش، دوستی و روابط شخصی تبدیل کرد. (آریانا هافینگتون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Thrive Global)
  • ممکن است هر کسی در یک شغل، یک پروژه‌ی خلاقانه و حتی در رابطه‌ی عاطفی و کاری‌اش، گرفتار یک نابسامانی شود. کتاب آلتر فرصتی را برای گشودن چشم‌هایتان رو به نور ایجاد می‌کند و در حکم یک راهنما برای حرکت در مسیر شما خواهد بود. آدام آلتر به سادگی یکی از بهترین کتاب‌ها را در زمینه‌ی ارتباطات بر پایه‌ی علم ارائه کرده است. (دیوید اپستین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف راهنمایی‌ست که ریشه در علم دارد و با داستان‌ها جان می‌گیرد. (دکتر آنجلا داکورث، نویسنده)
  • آدام آلتر راه‌حل‌هایی مبتنی بر تحقیق را با بینش واقعی ترکیب می‌کند. این کتاب راهنمای ارزشمندی برای تبدیل موانع به پیشرفت است. (اسکات گالووی، استاد بازاریابی دانشگاه نیویورک و نویسنده)
  • راهنمایی عمیقاً علمی، اثبات‌شده و قانع‌کننده برای شکستن موانع اجتناب‌ناپذیر در مسیر دستیابی به موفقیت معنادار. (کال نیوپورت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال رهایی از دام‌ها و موانع زندگی هستید و می‌خواهید رو به جلو حرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب راهنمای آدام آلتر را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف: چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود می‌خوانیم

ابینگهاس سعی کرد حافظه‌ی خودش را بهبود بدهد؛ به‌خصوص در مواجهه با کلماتی که در میانه‌ی فهرست بودند. آن‌ها را ده‌ها و حتی صدها بار خواند. کاری که در پیش گرفته بود، عملاً ذهنش را خسته می‌کرد و ازنظر روانی، برایش بار زیادی داشت؛ ولی او پافشاری می‌کرد. متوجه شد فرای یک نقطه‌ی خاص، دیگر ارزش خاصی در آموختن یک‌باره، دوباره و حتی ده‌باره‌ی آن فهرست وجود ندارد. فشار زیادی که اعمال می‌کرد، محدودیت‌های خودش را هم داشت و در نتیجه مفهوم اثر فلاتی از آن ایجاد شد. این مفهوم معنایش می‌شود تمایل‌داشتن به تکنیک‌هایی که ابتدا خوب جواب می‌دهند؛ ولی در طول زمان، ارزش خود را از دست می‌دهند. ابینگهاس خیلی سر این وقت نگذاشت که ببیند چرا توانایی‌اش در آموختن سه‌حرفی‌های مسطح به مشکل برخورده؛ بلکه تلاش بی‌دریغ او برای نشان‌دادن همان برخورد، هرروزه به‌طور مرتب بود که باعث شده گیر بیفتد. همان تکنیکی که شما را دیروز به پیش می‌برد، امروز شما را سر جایتان نگاه می‌دارد.

اثرِ فلاتی، درست به‌مانند مفهوم تأثیر شیب‌های هدف همه‌جا حاضر است. ابینگهاس روی بحث حفظ‌کردن کار کرده بود؛ ولی آنچه از ذهنش تراوش کرد، نشان داد که هزاران فلاتی در پژوهش‌هایی وجود دارد که درمورد بسیاری از مسائل ذهنی و فیزیکی انجام می‌گیرد. اگر می‌خواهید ببینید چرا آدم‌ها گیر می‌افتند و چطوری باید گیرشان را رفع کرد، باید بفهمید که بهترین استراتژی‌ها و برخوردها نیاز دارند هرازگاهی بازبینی شوند. اگر سعی می‌کنید وزن کم کنید و عضلات قدرتمندتری بسازید یا زبانی تازه بیاموزید، نمی‌توانید همان غذای همیشگی را بخورید و تمرینات معمول را انجام دهید؛ نمی‌توانید از تکنیکی تکراری برای حفظ‌کردن کلمات تازه استفاده کنید. این کلاً مشکلی برای گونه‌ی مای انسان است: ما موجوداتی هستیم که زندگی را براساس عادت پیش می‌بریم. وقتی تکنیکی پاسخ داد، تلاش می‌کنیم آن را دوباره و دوباره استفاده کنیم، نه اینکه نگرش خود را درباره‌ی آن بازبینی کنیم. همین معنا دارد: اگر بخواهیم از ابتدا شروع کنیم، به انرژی و زمان نیاز دارد؛ ولی همان تکنیک‌ها دیگر پاسخ‌گو نیستند. همان رژیم غذایی تکراری، تمرینات تکراری یا برنامه‌ی آموزش زبان که در گذشته جواب می‌داده، به‌طور فزاینده‌ای قدرتش را از دست می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: اولین قانون این است که حتماً گیر می‌افتید
بخش یکم: کمک
فصل یکم: چرا بی‌بروبرگرد گیر می‌افتید
فصل دوم: ادامه‌دادن
فصل سوم: تله‌ها و فریب‌ها
بخش دوم: قلب
فصل چهارم: نفست را بیرون بده
فصل پنجم: قبل‌ از بازی‌کردن، مکث کنید
فصل ششم: خوش بباز
بخش سوم: سر
فصل هفتم: رسیدگی به وضعیت اصطکاک و هنر ساده‌سازی
فصل هشتم: از نو ترکیب‌کردن و محورگردانی
فصل نهم: تنوع و جمع‌سپاری
بخش چهارم: عادت
فصل دهم: آزمایش‌کردن
فصل یازدهم: تحقیق‌کردن و بهره‌برداری
فصل دوازدهم: از عمل کار برآید
صد راه برای اینکه از مانع بیرون بیایید
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف: چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود
نویسنده
مترجمآراز بارسقیان
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک978-622-254-557-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف

برای دریافت کتاب آناتومی پیشرفت‌های شگرف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.