معرفی و دانلود کتاب اسم تو - جلد دوم

عکس جلد کتاب اسم تو - جلد دوم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسم تو - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسم تو - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسم تو - جلد دوم

ماکوتو شینکای در کتاب اسم تو - جلد دوم ادامه‌ی داستان تاکی و میتسوها را روایت می‌کند. یعنی دختر و پسری که بدن‌های‌شان در خواب با یکدیگر جابه‌جا می‌شود. حالا میتسوها و تاکی تصمیم گرفته‌اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اما هر راهی که برمی‌گزینند، به بن‌بست می‌خورد... گفتنی‌ است این مانگا در سه جلد و بر اساس انیمه‌ای پرفروش و پر افتخار به همین نام (اسم تو) با نویسندگی ماکوتو شینکای نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب اسم تو - جلد دوم

داستانی که پیش روی شماست، دومین مجلد از مجموعه مانگای اسم تو (Your Name)، نوشته‌ی ماکوتو شینکای (Makoto Shinkai) است. این اثر حول محور میتسوها میامیزو می‌گردد. دختری دبیرستانی که در شهری آرام و خلوت به نام ایتوموری زندگی می‌کند، اما هیچ از بودن در آن جا احساس رضایت ندارد. میتسوها میامیزو با خود فکر می‌کند اگر زندگی دیگری در کار باشد، دلش می‌خواهد در بدن پسری خوش‌قیافه به دنیا بازگردد؛ پسری که در توکیو ساکن است و روحش هم خبر ندارد که ایتوموری کجاست. در جلد اول این مانگا خواندیم که آرزوی میتسوها به واقعیت می‌پیوندد و بدن‌ او و پسری به نام تاکی با یکدیگر عوض می‌شود. در مجلد اول تا آنجا خواندیم که تاکی و میتسوها تصمیم گرفتند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اکنون در کتاب اسم تو - جلد دوم ادامه‌ی ماجرا را پی می‌گیریم.

داستان از این قرار است که در وقفه‌های زمانی بی‌قاعده و غیرمنتظره، دو یا سه‌بار در هفته، تاکی و میتسوها وارد بدن یکدیگر می‌شوند. این کار هنگام خواب رخ می‌دهد و نه تاکی و نه میتسوها نمی‌دانند که دلیل وقوع این اتفاق چیست. به محض آن‌که از خواب برمی‌خیزند، تمام خاطراتی که در بدن شخص دیگر داشته‌اند، دود می‌شود. اتفاقی که می‌افتد، به یک خواب بسیار واضح می‌ماند. بااین‌حال هردو آن‌ها می‌دانند که بدون شک وارد بدن یکدیگر می‌شوند. واکنش اطرافیان‌شان این قضیه را کاملاً اثبات می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب اسم تو - جلد دوم

ماکوتو شینکای در کتاب اسم تو - جلد دوم برای‌تان تعریف می‌کند که تاکی و میتسوها تلاش می‌کنند با یکدیگر ارتباط بگیرند. به عبارت دقیق‌تر، میتسوها و تاکی تصمیم گرفته‌اند حالا که متوجه شده‌اند واقعاً وارد بدن همدیگر می‌شوند، ‌سعی می‌کنند مقداری از این رؤیا را حفظ کنند. آن دو همچنین تصمیم گرفته‌اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. روزهایی که وارد بدن هم می‌شوند، بر روی گوشی‌های هوشمند یکدیگر خاطرات روزانه یا یادداشت‌هایی به جا می‌گذارند. بااین‌حال به دلایلی نامشخص، ارتباطشان فراتر از این نمی‌رود و هر راهی که انتخاب می‌کنند، به نتیجه نمی‌رسد. حالا دیگر هردو می‌دانند باید زندگی یکدیگر را سالم و دست‌نخورده باقی بگذارند و همین ارتباط کم‌رنگی که با یکدیگر دارند، خود جای خوشحالی دارد.

کتاب اسم تو - جلد دوم را ماکوتو شینکای نوشته، صالحه ترابی نوا آن را به زبان فارسی برگردانده و انتشارت نگاه آشنا آن را به دست طرفداران مانگا رسانده است. جا دارد اشاره کنیم که مانگای اسم تو با اقتباس از انیمه‌ای پرطرفدار و پرفروش به همین نام (اسم تو) نوشته شده است. نویسندگی این انیمه را نیز ماکوتو شینکای عهده‌دار بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اسم تو

اسم تو، عنوان یک انیمه‌ی رمانتیک-فانتزی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای، ‌کارگردان معروف ژاپنی است که نخستین بار در سال 2016 به نمایش درآمد. این انیمیشن با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد و توانست نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. این انیمه یک موفقیت تجاری بزرگ به شمار می‌آید و سومین انیمه‌‌ی پرفروش تاریخ سینما نام گرفته است.

ماکوتو شینکای بر اساس این انیمه، یک رمان و یک مانگای سه قسمتی را منتشر کرده که هر دو آن‌ها نیز با اقبال مواجه شده‌اند. اثری که پیش روی شماست، در واقع مانگای انیمه‌ی نام تو است. این مانگا در سه قسمت به انتشار رسیده که می‌توانید هر سه مجلد را از وب‌سایت و انیمیشن کتابراه دریافت کنید. ترجمه‌ی این مجموعه کتاب بر عهده‌ی صالحه ترابی نوا بوده و انتشارات نگاه آشنا آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است. گفتنی است اسم تو از پرطرفدارترین مانگاهای ژاپنی است، به طور کلی بیش از 2.5 میلیون نسخه فروش داشته و نسخه‌ی رمانِ آن تا سپتامبر سال 2016، بیش از 1,029,000 عنوان فروخته است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، خلاصه‌ای از این مانگا است:

میتسوها میامیزو دانش‌آموزی دبیرستانی در کشور ژاپن است که دیگر دلش نمی‌خواهد در حومه‌ی روستای ایتوموری زندگی کند. او آرزو می‌کند در زندگی بعدی‌اش کسی دیگر باشد. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که این اتفاق واقعاً رخ می‌دهد. میتسوها روزی از خواب برمی‌خیزد و خود را در جسم پسری اهل توکیو می‌یابد...

اقتباس‌ها از کتاب اسم تو

  • مانگای حاضر خود با اقتباس از انیمه‌ای به همین نام نوشته شده است.
  • لایواکشن اسم تو به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز و نویسندگی اریک هایسرر با اقتباس از انیمه‌ی اسم تو در حال ساخت است.

نکوداشت‌های کتاب اسم تو

  • قویاً مانگا یا فیلم اسم تو را پیشنهاد می‌دهم. می‌توانم بگویم از بهترین داستان‌های تاریخ است. شکی نیست که اسم تو اثرگذار و دل‌نشین است و من واقعاً دوستش دارم. پنج ستاره برای این کتاب! (وبلاگِ mybookishcourt.home)
  • پس از آن‌که خواندن جلد سوم مانگای اسم تو به پایان رسید، نگاهی به ساعتم کردم و با خود گفتم: «همین یک ربع پیش مطالعه‌ی نام تو را آغاز کرده بودی!» خواندن کتاب از آنچه به نظر می‌رسد کمتر طول می‌کشد. کتاب اسم تو احتمالاً تا سال‌های متمادی اثرگذار خواهد بود. (وب‌سایتِ theoasg)
  • من به عنوان اولین کسی که این را می‌گوید، اعتراف می‌کنم در دنیایی که همه‌چیز در آن هست مگر مهربانی، این مانگای سبک و کوتاه باعث شد در حالی که در رختخواب و با لباس راحتی بودم، با خواندنش لبخند به لبانم بیاید. داستان اسم تو کمی دل‌خراش است، اما این موضوع منجر نمی‌شود آن را مطالعه نکنید؛ بلکه در واقع می‌خواهید بارها و بارها دلتان شکسته شود! (وبلاگِ mybookishcourt. home)

کتاب اسم تو - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

دوست‌داران مانگاهای تخیلی و رمانتیک از مخاطبان کتاب اسم تو، نوشته‌ی ماکوتو شینکای هستند. اگر به انیمه‌ی اسم تو علاقه دارید، احتمالاً از مطالعه‌ی این سه‌گانه نیز بهره و لذت می‌برید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسم تو - جلد دوم
نویسنده
مترجمصالحه ترابی نوا
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-5260-46-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسم تو - جلد دوم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۷
داستانش قشنگ بود البته پایانش خیلی از نظر من بد تموم میشه تو جلد۳این کتاب ۳ جلده اگه برای وقتی بیکاری و سرگرمی میخواین خیلی خوبه داستان دربارهی یه دختر از سه ساله قبله که با یه پسر در آینده جابهجا میشن که این تو زن های این خانواده ارثیه به نظرم داستان طولانی تر بود و یکم پیچ تاب داشت قشنگ تر میشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اسم تو - جلد دوم

برای دریافت کتاب اسم تو - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.