معرفی و دانلود کتاب اسم تو - جلد سوم

عکس جلد کتاب اسم تو - جلد سوم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسم تو - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسم تو - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسم تو - جلد سوم

ماکوتو شینکای کتاب اسم تو - جلد سوم را بر اساس انیمه‌ای پرطرفدار به همین نام نوشته است. شما در این مانگا که در سه جلد به رشته‌ی تحریر درآمده، داستان تاکی و میتسوها را مطالعه می‌کنید که در خواب بدن‌های‌شان با یکدیگر عوض می‌شود... بد نیست اشاره کنیم انیمه‌ی نام تو سومین انیمه‌ی پرفروش تاریخ سینما لقب گرفته است.

درباره‌ی کتاب اسم تو - جلد سوم

کتابی که پیش روی شماست، سومین و آخرین مجلد از مجموعه مانگای اسم تو (Your Name)، نوشته‌ی ماکوتو شینکای (Makoto Shinkai) است. این مانگا را ماکوتو شینکای، بر اساس انیمه‌ای به همین نام که آن را نیز خودش نوشته بوده خلق کرده و در اختیار دوست‌داران انیمه‌ی «نام تو» قرار داده است.

این داستان حول محور یک پسر به نام تاکی و یک دختر به نام میتسوها می‌گردد که اولی در توکیو زندگی می‌کند و دومی ساکن شهر خلوت و ساکت ایتوموری است. کتاب از جایی آغاز می‌شود که بدن تاکی و میتسوها در خواب با یکدیگر عوض می‌شود. تاکی از خواب برمی‌خیزد و می‌بیند بدنش دخترانه شده، یک خواهر کوچک‌تر دارد و دوستانش از او می‌پرسند چرا رفتارهای عجیب‌وغریب دارد. از طرفی، میتسوها می‌بیند که بدنی مردانه دارد، اتاقش پر از دفترهای طراحی است و در یک کافه در توکیو زندگی می‌کند. هیچ‌کدام‌شان سر در نمی‌آورد که چه اتفاقی افتاده...

معرفی و دانلود کتاب اسم تو - جلد سوم

در جلد دوم کتاب اسم تو مطالعه کردید که میتسوها و تاکی تلاش کردند با یکدیگر تماس بگیرند و ارتباط برقرار کنند، اما جز اینکه بر روی گوشی‌های هوشمند یکدیگر خاطرات روزانه یا یادداشت‌هایی بر جا بگذارند، کار دیگری از دستشان برنیامده است. اما این نیز خود غنیمتی‌ است. همین که می‌توانند ارتباط کوتاهی با هم بگیرند، حال‌شان را خوش می‌کند. از طریق همین پیغام گذاشتن‌ها چند تا قانون هم برای وقت‌هایی که بدن‌شان جابه‌جا می‌شود وضع کرده‌اند. مثلاً لیستِ «نباید‌های تاکی» از این قرار است:

  • با تشی زیاد صمیمی نشو؛
  • هیچ‌وقت هیچ‌وقت دوش نمی‌گیری.

در لیستِ «نبایدهای میتسوها» هم این‌ها قرار دارد:

  • پول‌های تاکی را خرج نکن؛
  • موقع رفتن به مدرسه یا به سرکار دیر نکن. دیگر مسیرها را یاد گرفته‌ای؛
  • ان‌قدر با سوکاسا راحت نباش.

خلاصه این‌که دل هر دو خوش است به این ارتباط گرفتن‌های گاه‌وبی‌گاه تا این‌که اتفاقی می‌افتد؛ ستاره‌ای دنباله‌دار از آسمان عبور می‌کند و بعد از آن دیگر هیچ‌وقت جای میتسوها و تاکی با یکدیگر عوض نمی‌شود. به عبارت دیگر، عوض شدن میتسوها و تاکی یک روز به طور ناگهانی آغاز می‌شود و یک روز دیگر -باز هم به صورت ناگهانی- به پایان می‌رسد. تاکی هرچه بیشتر به این مسأله فکر می‌کند، ‌بیشتر متوجه دلیل قضایا نمی‌شود. تاکی نگران میتسوها شده. با خودش فکر می‌کند حتماً اتفاقی برای او افتاده. شاید تب کرده. شاید در تصادف کشته شده. آیا میتسوها هم این‌چنین دلتنگ تاکی است؟ تاکی هیچ ایده‌ای ندارد. او برای رفتن به ایتوموری خود را به هر دری می‌زند. در نهایت، چیزی به گوشش می‌رسد که باعث می‌شود خون در رگ‌های‌اش یخ بزنند: «سه سال پیش، همه‌ی ساکنان ایتوموری مُرده‌اند.»...

شما کتاب اسم تو را با ترجمه‌ی صالحه ترابی نوا و به همت انتشارات نگاه آشنا در اختیار دارید.

درباره‌ی مجموعه‌ی اسم تو

اسم تو، عنوان یک انیمه‌ی رمانتیک-فانتزی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای، ‌کارگردان معروف ژاپنی است که نخستین بار در سال 2016 به نمایش درآمد. این انیمیشن با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد و توانست نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. این انیمه یک موفقیت تجاری بزرگ به شمار می‌آید و سومین انیمه‌‌ی پرفروش تاریخ سینما نام گرفته است.

ماکوتو شینکای بر اساس این انیمه، یک رمان و یک مانگای سه قسمتی را منتشر کرده که هر دو آن‌ها نیز با اقبال مواجه شده‌اند. اثری که پیش روی شماست، در واقع مانگای انیمه‌ی نام تو است. این مانگا در سه قسمت به انتشار رسیده که می‌توانید هر سه مجلد را از وب‌سایت و انیمیشن کتابراه دریافت کنید. ترجمه‌ی این مجموعه کتاب بر عهده‌ی صالحه ترابی نوا بوده و انتشارات نگاه آشنا آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است. گفتنی است اسم تو از پرطرفدارترین مانگاهای ژاپنی است، به طور کلی بیش از 2.5 میلیون نسخه فروش داشته و نسخه‌ی رمانِ آن تا سپتامبر سال 2016، بیش از 1,029,000 عنوان فروخته است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، خلاصه‌ای از این مانگا است:

میتسوها میامیزو دانش‌آموزی دبیرستانی در کشور ژاپن است که دیگر دلش نمی‌خواهد در حومه‌ی روستای ایتوموری زندگی کند. او آرزو می‌کند در زندگی بعدی‌اش کسی دیگر باشد. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که این اتفاق واقعاً رخ می‌دهد. میتسوها روزی از خواب برمی‌خیزد و خود را در جسم پسری اهل توکیو می‌یابد...

اقتباس‌ها از کتاب اسم تو

مانگایی که در دست شماست، نسخه‌ای مصور از انیمه‌ای به نام اسم تو است که در سال 2016 ساخته شد و افتخارات زیادی را از آن سازندگان خود کرد. نویسندگی این انیمه را نیز ماکوتو شینکای برعهده داشت.

جی جی آبرامز (تهیه‌کننده) و اریک هایسرر (فیلم‌نامه‌نویس) در سال 2017 بیان کردند که قصد دارند نسخه‌ای لایواکشن از این انیمه بسازند.

نکوداشت‌های کتاب اسم تو

  • مانگا و فیلم اسم تو هردو به شدت پیشنهاد می‌شود. به نظرم حتماً یکی از بهترین داستان‌ها در طول تاریخ است. اسم تو هم تأثیرگذار است و هم دل‌چسب و من واقعاً دوستش دارم. این کتاب شایسته‌ی امتیاز پنج ستاره است! (وبلاگِ mybookishcourt.home)
  • خواندن جلد سوم مانگای اسم تو که تمام شد، نگاهی به ساعتم کردم و از خودم پرسیدم: «مگر همین یک ربع پیش شروع به خواندن نکرده بودی!؟» خواندن این مانگا از چیزی که به نظر می‌رسد سریع‌تر انجام می‌شود. اسم تو برای مدت خیلی طولانی به‌عنوان یک کتاب تأثیرگذار شناخته خواهد شد. (وب‌سایتِ theoasg)

کتاب اسم تو - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مانگاهای فانتزی، تخیلی و عاشقانه علاقه دارید، کتاب اسم تو برای شماست. علاقه‌مندان به انیمه‌ی پرطرفدار اسم تو از دیگر مخاطبان کتاب حاضر به شمار می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسم تو - جلد سوم
نویسنده
مترجمصالحه ترابی نوا
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-5260-47-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسم تو - جلد سوم

مهسا
۱۴۰۳/۱/۱۷
تا یه جای خیلی خوب پیش رفت ولی پایانش از نظرم جالب نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اسم تو - جلد سوم

برای دریافت کتاب اسم تو - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.