معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)، راهنمای خوبی برای افرادی‌ست که با توجه به گسترش روزافزون صنایع خودروسازی و مکانیک، به دنبال مهارت‌آموزی و ارتقای دانش شغلی در این زمینه هستند. کتاب حاضر توسط داریوش فریدونی برزآباد نوشته شده و بر عیب‌یابی خودروهای مختلف و رفع نیازهای مشتریان در این زمینه متمرکز شده است.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)

صنعت خودروسازی ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد که نیاز است مهارت‌آموزان این حوزه، دانش خود را درباره‌ی آن ارتقا دهند و به دنبال یادگیری مهارت‌های مورد نیاز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان باشند. در این میان، لزوم تسلط بر عیب‌یابی خودرو بر مهارت‌آموزان پوشیده نیست و تکنیک عیب‌یابی از مهم‌ترین نیازهای مشتریان در این صنعت است. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) به همت داریوش فریدونی برزآباد نوشته شده تا راهنمایی برای علاقه‌مندان به کسب مهارت‌های تخصصی در زمینه‌ی خودروسازی و کار با دستگاه دیاگ باشد.

عیب‌یابی خودرو از این رو از نیازهای اصلی مشتریان صنعت خودرو به شمار می‌رود که انجام آن بدون دانش فنی و برای افراد غیرمتخصص میسر نیست. به همین علت دستگاه‌های عیب‌یاب خودرو که با عنوان دستگاه دیاگ (DIAG) هم شهرت دارند، تولید شده‌اند تا در مدیریت برنامه‌ریزی کامپیوتر خودروهای پیشرفته به کار گرفته شوند و با ارائه‌ی کدهای مخصوص، راهنمای تعمیرکاران در رفع مشکل خودرو باشند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)، راهنمای خوبی برای کارآموزان است که با هدف مسلط شدن بر استفاده از دستگاه‌های عیب‌یابی آن را مرور می‌کنند.

محتوای این کتاب شامل کار با ابزارهای ساده‌ی عیب‌یابی، به کارگیری انواع تجهیزات عیب‌یاب، ارتقا و به‌روزرسانی نرم‌افزارها، اصول کالیبراسیون تجهیزات و نکات ایمنی است. تمام این موارد با جزئیاتی کاربردی و نگاهی ریزبینانه شرح داده شده‌اند و مطالعه‌ی آن‌ها نکات مفیدی را به مهارت‌آموز انتقال خواهد داد.

کتاب حاضر توسط موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای مهارت‌آموزان این حوزه، مربیان و مدرسان، دانشجویان مکانیک، کارآموزان فنی و حرفه‌ای و تعمیرکاران تخصصی خودرو مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) می‌خوانیم

امروزه مولتی‌مترهای دیجیتال نسبت به نوع آنالوگ بیش‌تر استفاده می‌شوند؛ زیرا دارای طول عمر بیشتر، دقت بالاتر و ارزان‌تر از نوع آنالوگ هستند. بسیاری از آن‌ها قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارند و لذا می‌توان با متصل‌کردن آن‌ها به کامپیوتر و انتقال کمیت‌های اندازه‌گیری‌شده به کامپیوتر، از این کمیت‌ها در برنامه‌های نوشته‌شده استفاده و به این طریق دستگاه‌هایی را کنترل کرد. روی مولتی‌مترهای دیجیتالی یک صفحه‌نمایش برای نمایش مقادیر اندازه‌گیری‌شده وجود دارد، که در قسمت بالای مولتی‌متر تعبیه شده است. به‌طور تقریبی در وسط مولتی‌متر یک سلکتور قرار دارد، که دارای ضرایب و رنج‌های متعدد است.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه مؤلف
1. کار با ابزارهای عیب‌یاب ساده در خودرو
2. کار با انواع تجهیزات عیب‌یابی خودرو
3. به‌ روز رسانی نرم‌افزارهای عیب‌یاب خودرو
4. اصول نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات عیب‌یابی خودرو
5. رعایت نکات حفاظتی و ایمنی کار و الزامات زیست‌محیطی
6. آموزش، ارزشیابی، تست و بررسی پاسخنامه آزمون‌ها
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-622-218382-0
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG)

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: کار با دستگاه‌های عیب یاب خودرو (DIAG) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.