معرفی و دانلود کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

عکس جلد کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها که به تألیف مهدی احمدی و فاطمه عصیری به ثمر نشسته است، یک اثر کمک‌آموزشی کاربردی برای آماده شدن دوازدهمی‌ها در امتحانات پایان ترم درس زبان انگلیسی است. این کتاب چند آزمون تألیفی نوبت اول و دوم را در بر می‌گیرد و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌های 1399 تا 1402 را نیز شامل می‌شود. درسنامه‌ی جامع و پاسخنامه‌ی تشریحی از مشخصه‌های دیگر کتاب حاضر است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند امتحانات پایانی خود را با بهترین نمره به سرانجام برسانند.

درباره‌ی کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها از خلاصه‌ی فصل به فصل کتاب زبان انگلیسی پایه‌ی دوازدهم، 12 دوره امتحان (3 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول و 9 دوره سؤالات امتحانی پایانی نیمسال دوم) و فیلم آموزشی درسنامه‌ی کتاب امتحانت تشکیل شده است. این فیلم یک دوره از سؤال‌های نیمسال دوم کتاب را هم بررسی می‌کند. همچنین، شامل یک مشاوره‌ی امتحانی است که نحوه‌ی مطالعه‌ی کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 و شیوه‌‌ی کلی مطالعه‌ی درس زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد تا دانش‌آموز بتواند به درستی منابع لازم را مطالعه کند. شما از طریق بارکد درج شده در کتاب، می‌توانید به فیلم‌های آموزشی و 2 نمونه امتحان نهایی آنلاین هم دسترسی یابید. در این اثر کمک‌آموزشی همه‌چیز در یک‌جا برای کسب بهترین نتیجه گردآوری شده است تا خیال شما بابت موفقیت در امتحان زبان انگلیسی دوازدهم آسوده باشد و آن را در آرامش و با کسب نتیجه‌ی عالی پشت سر بگذارید. انتشارات مهر و ماه نو در پایان کتاب فلش‌کارت‌هایی را قرار داده است که همه‌ی نکات مهم امتحانی در آن‌ها ذکر شده‌اند.

کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها که انتشارات مهر و ماه نو چاپ آن را برعهده داشته، از آن دسته منابعی است که همه‌چیز را در نظر گرفته تا بهترین نتیجه را در امتحانات نهایی سال دوازدهم به دست آورید. مشاوره‌ی امتحانی این کتاب به بیان راهکارهای مختلف مطالعه‌ی درس زبان انگلیسی پرداخته و با توجه به محدودیت زمانی هر دانش‌آموز، روش موثر و مناسب مرور این درس را به او ارائه داده است. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه‌ی درس، شامل توضیحات مفصل، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که دانش‌آموز را برای حل سؤالات پیچیده‌تر آماده می‌کند. به‌علاوه، جدول‌های گرامری این بخش هم به فهم بهتر و ساده‌تر مطالب درسی می‌انجامند. این درسنامه تنها در 10 صفحه طراحی شده است تا یادگیری مباحث اساسی را در سریع‌ترین زمان، امکان‌پذیر کند و خلاصه‌ای جامع از کتاب زبان انگلیسی دوازدهم در اختیارتان قرار دهد.

سؤالات شبیه‌ساز امتحانی نوبت اول و دوم این کتاب، انواع و اقسام سؤالات پر کاربرد و نکته‌دار امتحانی را در بر می‌گیرد و شامل هر پنج بخش Listening Vocabulary، Grammer ،Reading ،Writing می‌شود. این کتاب از تألیف‌های خوب و کارآمد انتشارات مهر و ماه نو است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

مجموعه کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموزان را برای خلاصه‌کردن، جمع‌بندی و مرور سریع و موثر مطالب درسی در شب امتحان برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم را در دانش‌آموز ایجاد می‌کند. این مجموعه حاوی مشاوره‌ی امتحانی، درسنامه، 12 دوره آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی است.

انتشارات مهر و ماه نو مجموعه کتاب امتحانت را برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان، در رشته‌های گوناگون و دروس مختلف این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم همه‌ی رشته‌ها که می‌خواهند امتحان نهایی درس زبان انگلیسی سال دوازدهم را به خوبی و با بهترین نمره پشت سر بگذارند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات85
زبانانگلیسی
شابک978-600-317-653-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

برای دریافت کتاب امتحانت زبان انگلیسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.