معرفی و دانلود کتاب تکاپویی در حسابان (1)

عکس جلد کتاب تکاپویی در حسابان (1)
قیمت:
۱۵۰۰۰۰ ۷۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکاپویی در حسابان (1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکاپویی در حسابان (1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکاپویی در حسابان (1)

مجموعه‌ای از نکات، مباحث و تمرینات دروس ریاضی عمومی دوره‌ی کارشناسی، با نگاهی به مباحث پایه و مقدماتی، در کتاب تکاپویی در حسابان (1) جمع‌آوری شده‌اند. این اثر توسط حسین خورشیدی و محمدجواد منتظری تالیف شده و توضیحات کاملی از مهم‌ترین نکات مربوط به حساب دیفرانسیل و انتگرال را در اختیار دانشجویان و دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب تکاپویی در حسابان (1)

اگر به دنبال منبع کاملی از دروس حساب دیفرانسیل و انتگرال هستید، کتاب تکاپویی در حسابان (1) می‌تواند یک مرجع آموزشی مناسب برای شما باشد. مولفین کوشیده‌اند تا این اثر را متناسب با سرفصل‌های دروس ریاضی عمومی کارشناسی تدوین کنند و به طور کلی تمرکز نکات آموزشی مطرح‌شده بر مباحث دیفرانسیل و انتگرال توابع یک‌متغیره است. با این وجود، با توجه به این که آموزه‌ها بخشی از مبانی مقدماتی ریاضی و ریاضیات دوره‌ی پیش‌دانشگاهی را هم در بر می‌گیرند، می‌توان محتوای کتاب را برای یادگیری دروس مقدماتی ریاضی و حسابان نیز مناسب دانست.

با مطالعه‌ی کتاب تکاپویی در حسابان (1)، علاوه بر کسب آموزش‌هایی در زمینه‌ی ریاضی عمومی کارشناسی و ریاضیات مقدماتی، به منبعی غنی از تمرینات نیز دست خواهید یافت. به صورت کلی این تمرینات با توجه به سطح مهارت موردنیاز به سه دسته تقسیم شده‌اند؛ تمرینات مقدماتی و محاسباتی، تمرینات تحلیلی که به مهارت و دانش بیشتری احتیاج دارند و در مرحله‌ی آخر، تمریناتی که تراز بالاتری دارند و برای دانشجویانی مناسبند که به مطالعه‌ی عمیق‌تر مباحث علاقه‌مند هستند.

کتاب تکاپویی در حسابان (1)، طی 9 فصل، تمام مباحث موردنیاز دانشجویان برای گذراندن ریاضیات عمومی کارشناسی را به تفصیل توضیح داده و با ارائه‌ی منبعی منسجم، ریزترین نکات مباحث مطرح‌شده را در اختیار دانشجویان و دانش‌آموزان قرار داده است. همچنین می‌توان این کتاب آموزشی را برای درک عمیق‌تر مباحث حسابان دوره‌ی دوم متوسطه نیز مورد استفاده قرار داد.

این کتاب کمک آموزشی توسط حسین خورشیدی و محمدجواد منتظری تالیف و توسط انتشارات دانشگاه یزد منتشر شده است.

کتاب تکاپویی در حسابان (1) برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این منبع غنی ریاضیات را به دانشجویان مقطع کارشناسی که باید دروس ریاضی عمومی را بگذرانند و همچنین دانشجویانی که خود را نیازمند مرور مباحث مقدماتی ریاضی می‌دانند، پیشنهاد می‌کنیم. به علاوه، مطالعه‌ی کتاب حاضر می‌تواند برای دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه که در پی یادگیری بیشتر مفاهیم درس حسابان هستند نیز ثمرات قابل‌توجهی داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم مقدماتی
فصل دوم: حد و پیوستگی
فصل سوم: مشتق و کاربردهای آن
فصل چهارم: انتگرال
فصل پنجم: توابع مقدماتی
فصل ششم: صفحه‌ی مختلط و خم‌های مسطح
فصل هفتم: روش‌های انتگرال‌گیری
فصل هشتم: دنباله‌ها و سری‌ها
فصل نهم: توانمندی حسابان یک‌متغیره
پاسخ‌ها
مراجع
نمایه
واژه‌نامه فارسی به انگلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکاپویی در حسابان (1)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه یزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات568
زبانفارسی
شابک978-600-8571-25-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰۰ ۷۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکاپویی در حسابان (1)

مهدی اخلاقی
۱۴۰۲/۹/۲۰
بسیار مفید و عالی👏
امیرحسین غنی زاده
۱۴۰۲/۹/۲۶
بسیار عالی و کامل
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تکاپویی در حسابان (1)

برای دریافت کتاب تکاپویی در حسابان (1) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.