معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

اگر به دنبال یک منبع خوب برای آشنایی فرزند خود با احساسات مختلف باشید، کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ می‌تواند به شما کمک کند تا فرزندتان را با استفاده از اشعار کودکانه با انواع احساساتی که تجربه می‌کند آشنا کنید. این کتاب مصور با اقتباسی شعرگونه از کتابی که توسط گروه نویسندگان انتشارات دی‌کی تهیه شده، توسط شروین جوانبخت ترجمه شده و به دست مریم اسلامی به شکل حاضر در آمده است.

درباره‌ی کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

آموزش احساسات مختلف به کودکان کم سن و سال، چالشی‌ست که بسیاری از والدین در سال‌های ابتدایی زندگی فرزند خود با آن روبه‌رو هستند. از همین رو معمولاً به دنبال ابزارهای کمکی هستند که بتوانند کودک خود را به بهترین شکل با مفاهیم روزمره‌ای مانند احساسات آشنا کنند. کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ (How Do I Feel?: A Little Guide To My Emotions) توسط مریم اسلامی و شروین جوانبخت در قالب اشعار کودکانه و ساده تهیه شده تا والدین بتوانند از آن کمک گرفته و احساساتی مانند شادی، غم، عصبانیت، ترس و خجالت را برای فرزند خود توضیح دهند. این مسئله که کودک بتواند احساسات خود را از هم تفکیک کند و دلایل آن را بشناسد، در رشد او به شیوه‌ای سالم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. لازم به ذکر است که این کتاب توسط انتشارات دی‌کی (DK Publishing, Inc) تالیف شده، اما نسخه‌ی اصلی کتاب به صورت متنی بوده و مترجمان با تبدیل مفاهیم موجود در کتاب به اشعار کودکانه، به خاطر سپردن آن‌ها را برای کودکان آسان‌تر کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

بهتر است به این نکته توجه داشته باشیم که تنها با خواندن کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ نمی‌توان مفاهیم آموزشی را به صورت کامل به کودکان منتقل کرد. لازم است برای هر صفحه و هر احساسی که در کتاب از آن صحبت می‌شود وقت بگذارید، آن را برای فرزندتان توضیح دهید، داستانی را درباره‌ی تجربه‌ی آن احساس بسازید و فرزندتان را کاملاً در این فرایند درگیر کنید. حتی می‌توانید از او بخواهید که درباره‌ی آخرین باری که چنین اتفاقات یا احساساتی را تجربه کرده برای شما صحبت کند؛ هرچند ممکن است جواب‌هایی که می‌گیرید دقیقاً هم مرتبط با موضوع نباشد. اما مطمئن باشید که علاوه بر این که تاثیرگذاری آموزش و انتقال مفاهیم اهمیت بالایی دارد، فرایند انتقال آموزه‌ها به شیوه‌ای که برای فرزندتان سرگرم‌کننده باشد و او را خسته نکند و زمان خوشی را برایتان رقم بزند هم از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از اشعار این کتاب راه بسیار خوبی برای شناساندن احساسات مختلف به کودکان به شمار می‌رود.

شروین جوانبخت نسخه‌ی اصلی کتاب را به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال این کتاب را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب اولین احساسات من

شرکت انتشارات دی‌کی، مجموعه کتاب اولین احساسات من (First Emotions) را با هدف آموزش احساسات مختلف به کودکان تالیف کرده است. این مجموعه بعد از ترجمه به فارسی، توسط مریم اسلامی به شعر تبدیل شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. تمام کتاب‌های این مجموعه احساسات مختلف را با دلایلی که ممکن است آن‌ها را به وجود بیاورند برای کودکان توضیح داده‌اند و به کودکان کمک می‌کنند تا راحت‌تر بتوانند احساساتی که تجربه می‌کنند را از هم تفکیک کنند. کتاب‌های این مجموعه عبارتند از: «چه‌جوری من شاد باشم؟»، «حس غرور یعنی چه؟»، «شجاع بودن یعنی چه؟»، «امروز چه مهربونم!»، «من عصبانی هستم»، «چرا امروز غمگینم؟»، «مامانی من می‌ترسم» و «با تنهایی چه کار کنم؟»

کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مصور برای آموزش احساسات به کودکان 3 تا 7 سال تهیه شده است.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ می‌خوانیم

وقتی که حس می‌کنی
وای همه چیز عالیه!
فوری سوال می‌کنی:
«موقع خوشحالیه؟»
زودی به مغزت می‌گی:
«یه چیز تازه دیدم
من می‌تونم شاد باشم
با این حس جدیدم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟
نویسنده
مترجمشروین جوانبخت، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-498-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

مهسا باشوکی
۱۴۰۳/۲/۱۰
برای اینکه بچه‌ها احساساتشون رو بهتر بشناسن و درک کنن، عالیه
لیلا حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۰
شعر زیبا و دلنشین، دختر من خیلی دوست داشت، قابل فهمه
کیانی
۱۴۰۲/۱۰/۱
دختر من که خیلی خوشش اومد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: امروز چه حسی دارم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.