معرفی و دانلود کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

عکس جلد کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

بنجامین هاردی در کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی دقیقاً نشان می‌دهد چگونه آینده‌ای بسازیم که بسیار باشکوه‌تر از تصور کنونی ما باشد. می‌خواهید ده سال بعد به چه جایگاهی برسید یا به چه موفقیت‌هایی دست پیدا کنید؟ به کمک اثر حاضر می‌آموزید که در کمترین زمان، خودِ ایده‌آل و رویایی‌تان را محقق کنید.

درباره‌ی کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

انسان‌ها در طی سال‌ها حضورشان بر روی زمین، یاد گرفتند برای بقا، نیاز به همراهی دیگر ابناء بشر دارند. تلاش انسان برای برقراری ارتباط با دیگران، درنهایت به ایجاد جامعه و اجتماعی‌شدن منجر شد. انسان‌ها برای خود قوانینی ساختند و چارچوبی را برای تبدیل شدن به انسانی بهتر و پذیرفته‌تر در جامعه مشخص کردند. به همین خاطر است که میل به پذیرفته شدن در جامعه، به صورت فطری آدمی را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد. از سویی، همین میل به پذیرفته شدن از سوی دیگران موجب می‌شود انسان‌ها از بسیاری خواسته‌ها و رویاهای خود که با باورهای جمعی چندان سازگاری ندارند، دست بکشند.

کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید (Be Your Future Self Now)، نوشته‌ی بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) اثری پیرامون تعهد به هویت فردی و اجتماعی و اهمیت آن است. هدف اصلی هاردی در این کتاب، تبدیل افراد به یک انسان آرمانی و غیرقابل‌باور نیست، بلکه قصد دارد به مخاطبانش کمک کند، هرچه سریع‌تر به شخصیت دلخواه خود بدل شوند.

دکتر بنجامین هاردی در کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید، معتقد است که افراد، باید دورنمایی از جایگاه خود در چند سال آینده داشته باشند. به صورت یک قاعده‌ی کلی و فراگیر، بیشتر افراد به آن جایگاهی که ده سال قبل فکرش را می‌کردند، نمی‌رسند. این اتفاق با توجه به تحولات درلحظه و سریع دنیای امروزی اجتناب‌ناپذیر است. با این وجود، هاردی در پی این است تا به افراد نشان دهد که آن‌ها می‌توانند همین اکنون و در حال حاضر، به شخصیت مطلوبی که خواهان آن هستند، تبدیل شوند.

همه انسان‌ها به مرور زمان به بلوغ می‌رسند؛ این اتفاق جزئی از روند طبیعی رشد انسان به حساب می‌آید. تا آخرین لحظه‌ی زندگی، امکان دارد رشد و تغییرات جسمی متوقف شود؛ اما تقریباً محال است انسان سالم و هوشمند، از نظر فکری در مرحله‌ای ثابت بماند. ما دائماً در حال تکامل و رشد هستیم. نکته‌ی مهم اما سرعت این تغییر و تحول است. عده‌ای در برخی از مراحل زندگی‌شان درجا می‌زنند و فرصت‌های زیادی را با بی‌خیالی و بی‌توجهی از دست می‌دهند؛ زیرا اغلب برای پیشرفت در زندگی، خطر ریسک کردن را به جان نمی‌خرند و از حاشیه‌ی امن خود خارج نمی‌شوند اما بنجامین هاردی با نکاتی که در کتاب اکنون خودِ آینده‌تان باشید، ارائه کرده به کمک آن‌ها می‌آید.

کتاب حاضر، از مقدمه‌ای مفصل و سه بخش تشکیل می‌شود. در بخش اول، هفت تهدید برای خود آینده بیان شده؛ مانند نداشتن امید، ناآگاهی از محیط اطراف، حضور نداشتن در دل حوادث زندگی و مواردی از این قبیل. در بخش دوم، هفت حقیقت درباره‌ی خود آینده به بحث گذاشته می‌شود. برخی از این حقایق عبارتند از: آینده‌ی شما بر حل‌و‌هوای امروزتان تأثیر دارد، آینده با تصورات ذهنی شما متفاوت است و دیدگاه شما نسبت به خودتان، آینده‌تان را می‌سازد.

در بخش سوم، هفت مرحله برای تبدیل شدن به خود آینده بیان می‌شود. مراحلی مانند: مشخص کردن هدف، اتوماتیک و سیستماتیک کردن خود آینده، برنامه‌ریزی کردن خود آینده و موارد این چنینی. در پایان این فصول، گام‌های تبدیل شدن به خود آینده شناسایی می‌شود. این راهنمای عملی، برای افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار را دارند یا سازمان‌هایی که به دنبال پیشرفت جایگاه خود در میان رقبا هستند، بسیار مفید و کارساز خواهد بود.

کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید با برگردان ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم، از سوی نشر زمان تغییر به مشتاقان کتاب‌های خودسازی عرضه شده است.

در نکوداشت کتاب اکنون خود آیندتان باشید

  • شناخت آینده، خود کلید زندگی پرقدرت و هدفمند است. دکتر بنجامین هاردی مقدمات و علم یادگیری این شناخت را فراهم کرده است تا شما نه‌تنها بتوانید خودِ آینده‌تان را از نزدیک بشناسید، بلکه این امکان را داشته باشید که زندگی‌تان را نیز متحول کنید. (آنتونی رابینز، نویسنده شماره یک نیویورک تایمز)

کتاب اکنون خود آیندتان باشید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیش‌رو برای افرادی که به آثار مربوط به روان‌شناسی، هویت فردی و جمعی، هدف و هدف‌گزینی، تصمیم‌گیری و... علاقه‌ دارند، اثری جذاب خواهد بود.

با بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

دکتر بنجامین هاردی، روانشناس، نویسنده و متخصص در زمینه‌ی کارآفرینی اهل ایالات متحده‌ی امریکا است که در اورلاندوی فلوریدا زندگی می‌کند. تخصص او در حوزه‌ی روانشناسی صنعتی و سازمانی است و در این رشته به درجه‌ی دکتری رسیده است. تحقیقات او در مقطع دکتری، بر نیاز به شجاعت و اهل ریسک بودن در کارآفرینی و رهبری متمرکز بود. بنجامین هاردی با استفاده از تخصص خود، مشاور رهبری کارآفرینی و رشد تصاعدی بسیاری از شرکت‌ها بوده است.

این نویسنده با استفاده از مطالبی که در قالب وبلاگ منتشر کرده، محبوبیت بسیاری یافته است. کتاب‌های «خواستن توانستن نیست»، «شخصیت شما همیشگی نیست»، «چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید» و « برد و باخت» از بهترین کتاب‌های بنجامین هاردی هستند که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. صدها هزار نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رفته و هاردی را به یکی از نویسندگان مشهور در زمینه‌ی روانشناسی تبدیل کرده است.

جملات برگزیده کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

  • وضعیت فردی که می‌خواهید باشید را تصور کنید تا از وضعیت فعلی خودتان نجات پیدا کنید. (نویل گودارد)
  • چشم‌انداز شما از جایی که می‌خواهید باشید یا کسی که می‌خواهید باشید، بزرگترین دارایی شماست. برنده شدن بدون داشتن هدف کار سختی است. (پاول آردن)
  • زمان یا دوست شما خواهد بود و یا دشمن شما. او یا شما را ارتقا می‌دهد یا پایین می‌آورد. (جلف السون)
  • انجام بده یا انجام نده. هیچ تلاشی وجود ندارد. (بودا)

در بخشی از کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید می‌خوانیم

از اواخر قرن نوزدهم تا اواخر قرن بیستم، روان‌شناسی صرفاً بر روی مشکلات انسان‌ها متمرکز بود. لذا بسیاری از مشکلات بر اساس بیماری‌شناسی مورد بررسی قرار گرفته و تئوری‌ها و روش‌های درمان متفاوتی نیز برای درمان و یا کاهش مشکلات روانی مانند افسردگی و خودکشی ارائه می‌شد. اما مفهوم رسیدگی به انسان و تربیت انسان چندان مورد توجه نبود.

در طی همین دوره، علم این‌گونه پیشنهاد می‌داد که انسان در حقیقت محصول گذشته است و این دیدگاه که به نام جبرگرایی خوانده می‌شد- ایده‌ای که بیان می‌کند رفتار انسان در حقیقت یک دومینو است که توسط دومینوی قبلی که رفتار قبلی می‌باشد تعیین می‌شود- این‌گونه تفسیر می‌شد که گذشته ما مشخص می‌کند که ما الان چه کاری باید انجام دهیم. در این حالت هیچ آزادی برای انسان قایل نبودند و در حقیقت موضوع به شکل کنش و واکنش دیده می‌شد.

به عبارت دیگر، طبق جبرگرایی زندگی امروز شما در حقیقت نتیجه گذشته شما است. دیدگاه جبرگرایی در حالت افراطی بسیار محدودکننده و منفی بود. اگر کسی مشکلات زیادی داشت این مشکلات تنها با گذشته فرد توضیح داده می‌شد و به آن‌ها ارتباط پیدا می‌کرد. و متأسفانه هدف روان‌شناسی هم این بود که تنها این مشکلات را بیان نماید نه اینکه راهکار ارائه کند.

در دهه 1990 گروهی از روان‌شناسان انقلابی که خودشان را روان‌شناسان مثبت‌نگر می‌نامیدند این بدبینی در روان‌شناسی را زیر سوال بردند. آن‌ها سوالات مختلفی پرسیدند و انواع متفاوتی از آزمایشات انجام دادند تا سعی کنند متوجه شوند که چه چیزی سبب می‌شود که افراد به سمت شادی، سلامت و موفقیت سوق پیدا کنند. این تحقیقات همراه با پیشرفت در تکنولوژی و علوم اعصاب و روان سبب شد که تصویری متفاوت در مورد اینکه انسان چیست شکل بگیرد. در حقیقت تحقیقات مدرن، دیدگاهی متفاوت از دیدگاه قبلی ایجاد کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
انقلاب 180 درجه‌ای روان‌شناسی
تغییر در علم
اکنون خود آینده‌تان شوید
تعهد این کتاب
بخش اول: هفت تهدید برای خود آینده
تهدید اول: بدون داشتن امید به خود آینده زمان حال برای شما معنی نخواهد داشت
تهدید دوم: یک روایت واکنشی از گذشته، آینده شما را خراب می‌کند
تهدید سوم: ناآگاهی از محیط اطراف شما سبب تکامل تصادفی می‌شود
تهدید چهارم: ارتباط نداشتن با خود آینده سبب نزدیک‌بینی در اتخاذ تصمیمات می‌شود
تهدید پنجم: کارهای فوری و اهداف کوچک سبب عدم رشد شما می‌شوند
تهدید ششم: حضور نداشتن در میدان پیش زمینه شکست است
تهدید هفتم: موفقیت اغلب کاتالیزوری برای شکست است
نتیجه‌گیری: تهدیدهای خود آینده
بخش دوم: هفت حقیقت در مورد خود آینده
حقیقت اول: آینده شما اکنون شما را هدایت می‌کند
حقیقت دوم: آینده شما متفاوت از چیزی است که شما انتظار دارید
حقیقت سوم: آینده شما فلوت زن است
حقیقت چهارم: هرچقدر خود آینده شما مشخص‌تر و با جزئیات بیشتر باشد پیشرفت شما سریعتر اتفاق خواهد افتاد.
حقیقت پنجم: شکست به عنوان خود آینده بهتر از موفقیت به عنوان خود فعلی است
حقیقت ششم: موفقیت با صادق بودن به خود آینده به دست می‌آید، نه چیز دیگری
حقیقت هفتم: دیدگاه شما به خدا روی خود آینده شما تاثیر دارد
نتیجه‌گیری: حقایق آینده
بخش سوم: هفت مرحله برای تبدیل شدن به خود آینده
مرحله اول: هدف خود را مشخص کنید
1. خانواده
2. کتاب‌ها
3. وضعیت مالی
مرحله دوم: حذف کردن هدف‌هایی با اهمیت کمتر
مرحله سوم: از مرحله نیاز داشتن به مرحله خواستن تا دانستن بروید
مرحله چهارم: دقیقاً همان چیزی که می‌خواهید را سوال نمایید
مرحله پنجم: خود آینده‌تان را اتوماتیک و سیستماتیک کنید
مرحله ششم: خود آینده خود را برنامه‌ریزی نمایید
مرحله هفتم: کار ناقص را به شدت کامل نمایید
نتیجه‌گیری: گام‌های خود آینده
نتیجه‌گیری: اکنون خود آینده خود شوید
درباره نویسنده
یادداشت مترجمین
پی‌نوشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اکنون خود آینده‌تان باشید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-622-5872-11-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

بهنام هادی
۱۴۰۲/۱/۱۱
آنچه میتوان برداشت کرد. آنچه هستیم از خود ما هستیم. هر آنچه دیگران را مقص ربدانیم. آنها یک دعوتی بوده که بامیل خود پذیرفته ایم. ولی الان ما شروعی است برای حال خوب و آینده درخشان، مرکز این دایره زندگی و مدیریت خودمان هستیم.
Media Mousavi
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
یه تحقیق جامع و کاربردی برای رسیدن و حفظ آینده‌ای که آرزوتونه
Sh...🌸
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
سلام این دست کتاب‌ها همیشه خواننده دارند چون انگیزه بخش هستند من هردومدلشو دارم هم متنی هم صوتی بسیارعالی ست.
ادیب رازیانی
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب فوق العاده ایی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید

برای دریافت کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.