معرفی و دانلود کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

عکس جلد کتاب باراک اوباما چه کسی است؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

اگر به دانستن زندگی‌نامه‌ی افراد تاثیرگذار و شناخته شده در جهان علاقه‌مند هستید، روبرتا ادواردز در کتاب باراک اوباما چه کسی است؟، با به تصویر کشیدن جزئیات زندگی رئیس جمهور سابق آمریکا، به شما این فرصت را می‌بخشد تا با او و فعالیت‌هایش بیشتر آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب باراک اوباما چه کسی است:

باراک اوباما (Barack Obama) از سال 2009 تا 2017 به مدت دو دوره‌ی چهار ساله، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود. وی در سال 2007 با برگزاری انتخابات جهت ریاست جمهوری، خودش را به عنوان نامزد حزب دموکرات و چهره‌ی سیاسی ملی در آمریکا به مردم معرفی نمود. باراک اوباما در سال 2009 موفق به دریافت جایزه صلح نوبل از کمیته نروژی صلح نوبل شد. او از زمانی که رئیس جمهور شد، پایان دادن به جنگ عراق را پیشنهاد داد.

اکنون روبرتا ادواردز (Roberta Edwards) در کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ (Who is Barack Obama) سعی دارد تا سرگذشت این فرد شناخته شده را با زبانی ساده و جذاب شرح دهد.

با باراک اوباما بیشتر آشنا شویم:

داستان درباره جوانی به نام باراک اوباما است که در سال 1981 در دانشگاه کلمبیا تحصیل می‌کرد. وی یک سال از عمر خود را به قدم زدن در گوشه و کنار شهر گذراند. یکی از علایق اوباما دیدن مناظر مشهور مانند مجسمه آزادی و شهر هارلم بود؛ هارلم محله مشهوری است که از دهه 1920 خانواده‌های سیاه پوست بسیاری در آن‌جا زندگی می‌کنند. اوباما اغلب اوقات احساس می‌کرد که هیچ‌گاه به جایی تعلق ندارد و موفق نخواهد شد! اصلا او در زندگی به دنبال چه چیزی بود؟

اگر در سال 1981 فردی به او می‌گفت که در کمتر از سی سال رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواهد شد آیا اوباما باور می‌کرد؟! اما این اتفاق افتاد و او در 20 ژانویه سال 2009 به عنوان رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد.

کتاب باراک اوباما چه کسی است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانانی که به مطالعه سرگذشت افراد مشهور و موفق علاقمند هستند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب باراک اوباما چه کسی است می‌خوانیم:

در سال 1965، مادر باری با مردی به نام لولو سوئتورو ازدواج کرد. لولو از اندونزی، کشوری در اقیانوس آرام که از بسیاری از جزایر تشکیل شده، آمده بود. لولو در دانشگاه هاوایی تحصیل می‌کرد. آن جا بود که او و آن با هم دیدار کردند.

باری کوچک بلافاصله با لولو دوست شد. وقتی لولو به اندونزی بازگشت، آن و باری نیز همراهش رفتند. آن آماده بود که از والدینش دور شود تا استقلال بیشتری پیدا کند.

بیش از 17000 جزیره در اقیانوس آرام و هند، کشور اندونزی را تشکیل می‌دهند. فقط در حدود شش هزار از این جزایر دارای سکنه هستند. آب و هوا کاملاً شرجی است. اندونزی دارای تنوع گسترده‌تری از حیوانات و گیاهان از هر کشور در جهان است.

افراد زیادی نیز - حدود 240 میلیون نفر در این کشور زندگی می‌کنند که اکثراً مسلمان هستند. آن‌ها دین اسلام را دنبال می‌کنند.

زندگی در جاکارتا، پایتخت اندونزی، برای یک پسر شش ساله یک ماجراجویی بزرگ بود. لولو یک حیوان خانگی به باری داد. توله سگ بود یا بچه گربه؟ نه لولو یک میمون کوچک به نام تاتا به باری داد. تاتا دوست داشت از شاخه‌های درختان بالای خانه‌شان تاب بخورد. مرغ و اردک هم در حیاط خانه زندگی می‌کردند (تمساح نیز!)

باری همچنین صاحب یک خواهر کوچک شد. مایا در 15 آگوست 1970 متولد شد. باری به مدت دو سال به یک مدرسه دولتی محلی و سپس به یک مدرسه کاتولیک رفت. او هم در کلاس اول و هم در کلاس سوم نوشت که وقتی بزرگ شد می‌خواهد رئیس‌جمهور شود. در آن زمان بسیاری از بچه‌ها این حرف را می‌زنند، اما در مورد باری، این واقعاً محقق شد! امروز، اتوبوس‌های گردشگری در مدارس محل تحصیل او توقف می‌کنند و از خانه کوچکی که خانواده‌اش در آن زندگی می‌کردند بازدید می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

باراک اوباما چه کسی است؟
فصل 1: متولد شده در بهشت
فصل 2: لولو و مایا
فصل 3: بازگشت به هاوایی
فصل 4: بزرگ شدن
فصل 5: زندگی شهری
فصل 6: بازگشت به خانه
فصل 7: میشل
فصل 8: ریشه دواندن
فصل 9: یک خانواده در حال رشد
فصل 10: رؤیاهای بزرگ‌تر
فصل 11: تغییر در راه است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باراک اوباما چه کسی است؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-284-106-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باراک اوباما چه کسی است؟

برای دریافت کتاب باراک اوباما چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.