معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

عکس جلد کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت اثری از رابین شارما، سخنران، مجری و نویسنده‌ی برجسته‌ی کانادایی است. شارما در این کتاب راوی ماجرای مردی موفق و ثروتمند است که به‌دلیل خلاء عمیقی که در خود احساس می‌کند، سفری اکتشافی را به درونِ خویشتن آغاز می‌نماید. نویسنده مخاطب را با مکاشفه‌های درونی قهرمانش همراه می‌کند تا به او کمک کند از دریچه‌ی ابعاد برتر وجودش به زندگی بنگرد.

درباره‌ی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari) راهنمایی متفاوت و کاربردی از رابین شارما (Robin Sharma) درباره‌ی رسیدن به خشنودی و رضایت درونی در این روزگار آشفته است. شارما در این کتاب، داستان زندگی وکیلی ثروتمند و سرشناس به نام جولیان منتل را روایت کرده است. جولیان برای یک شرکت حقوقی بزرگ و سرشناس کار می‌کند، زندگی خوبی دارد و هر چه خواسته به دست آورده است. با این وجود، جاه‌طلبی‌هایش او را رها نمی‌کنند و او برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و جایگاه‌های بالاتر، سرسختانه در تکاپو است. فشار روانی و خستگی جسمانیِ این تلاش و تکاپو سرانجام او را از پا درمی‌آورد. جولیان به حمله‌ی قلبی دچار می‌شود و تا مرز مرگ پیش می‌رود. این تجربه، زندگی و افکار جولیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را متحول می‌سازد. جولیان که از مرگ بازگشته، اکنون در پی یافتنِ معنای جدیدی برای زندگی خود است. انگار که چشم‌هایش برای اولین‌بار باز شده باشند، با تعجب به سال‌هایی که پشت سر گذاشته نگاه می‌کند و درمی‌یابد که تمام موفقیت‌های حرفه‌ای که آن‌قدر برای‌شان زحمت ‌کشیده، نه‌تنها نتوانسته‌اند از او انسانی بهتر بسازند بلکه در عرض چند ثانیه نابود شده و به فراموشی سپرده خواهند شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

جولیان همه‌ی دارایی‌های خود از جمله فراری قرمزش را می‌فروشد و پس از آن عازم هند می‌شود تا معنای زندگی را در حکمت شرق جست‌وجو کند چرا که باور دارد بینش برخاسته از اندیشه‌های کهن شرقی او را در یافتن آن معنا و سمت‌وسو بخشیدن به زندگیِ تهی و اندوهبارش یاری خواهد کرد. اما آیا واقعاً چنین اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا جولیان موفق خواهد شد تا از خود انسانی دیگر بسازد؟ انسانی قدرتمندتر و آگاه‌تر که به جهان نگرشی متفاوت دارد و آماده‌ی مواجهه با هر افسون و هر دست‌انداز آن است؟ آیا جولیان که عمری در ناز و نعمت بزرگ شده و هرچه خواسته و نیاز داشته، به وفور در اختیارش بوده است، می‌تواند از پس زهد و مسیر دشوار سلوک که بخشِ جدایی‌ناپذیر از آیین‌های هندی هستند برآید؟

رابین شارما در کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت با روایت زندگی جولیان منتل تلاش کرده است تا به مخاطب خود یادآوری کند موفقیت و خوشبختی را نمی‌توان در ظاهر زندگی جست‌وجو و به آن محدود کرد بلکه این شناخت اسرار درونی هر فردی است که می‌تواند او را به رشد معنوی برساند و به زندگی او جهت و مفهوم جدیدی ببخشد. شارما باور دارد که همه‌ی ما به دلیل خاصی این‌جا بر زمین زندگی می‌کنیم و هر فردی می‌تواند با تعمق در خود، به رسالت واقعیِ خویش پی ببرد و از چشم‌انداز ابعاد بالاتر روحی و معنوی به زندگی بنگرد. او راهکارهایی عملی به مخاطبانش ارائه کرده است تا با به‌کارگیریِ آن‌ها در زندگی‌شان، شکست‌خوردن را به رویدادی غیرممکن و پیروزی و موفقیت را به اموری حتمی بدل نمایند؛ شجاعانه از گذشته عبور کنند و امیدوارانه آینده‌ای درخشان را برای خویش بسازند.

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت را به همت شادن پژواک و در همکاری با انتشارات طاهریان، با ترجمه‌ی عفت عالی ‌مرام خرم ‌آباد و خوانش غلامرضا صادقی و علی باقرلی می‌شنوید.

افتخارات کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • فروش بیش از شش میلیون نسخه در سراسر جهان
  • ترجمه به هفتاد زبان مختلف

نکوداشت‌های کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • رابین شارما در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، پیام‌های مهم و الهام‌بخشی را به ما ارائه کرده است؛ پیام‌هایی که زندگی‌های بسیاری را دستخوش تغییر و تحول خواهد ساخت. (اسکات دگارمو، ناشر مجله‌ی موفقیت)
  • راهبی که فراری‌اش را فروخت داستانی ارزشمند است که زندگی خواننده‌ی خود را سرشار از امید و برکت می‌کند. (مارک ویکتور هانسن، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح)
  • راهبی که فراری‌اش را فروخت کتابی است که ارزش دارد بارها و بارها آن را بخوانید. (روزنامه‌ی کینگستون ویگ استاندارد)
  • رابین شارما هدیه‌ی کمیابی به شما داده است که زندگی‌تان را به‌واقع دستخوش تغییر خواهد کرد. (ریچارد کارلسون، نویسنده‌ی کتاب در زندگی سخت نگیرید)
  • داستان کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، سرگرم‌کننده و آموزنده است. (پائولو کوئیلو، نویسنده‌ی پرآوازه‌ی کتاب کیمیاگر)
  • راهبی که فراری‌اش را فروخت گنجینه‌ای گرانبهاست؛ فرمولی ظریف اما قدرتمند برای دستیابی به موفقیت و سعادت واقعی. رابین شارما دانش کهن را از طی اعصار و قرون مختلف گردآوری کرده و ماهرانه آن را به زمانه‌ی آشفته‌ی کنونی‌مان پیوند داده است. توانِ زمین گذاشتنِ کتاب را نداشتم. (جو تای، میلیاردر چینی و بنیان‌گذار علی‌بابا)

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش فروخت را به علاقه‌مندان آثار روان‌شناسی، خودیاری و توسعه‌ی فردی و همین‌طور طرفداران کتاب‌های انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت می‌شنویم

انگار جولیان به زبان خارجی صحبت می‌کرد. من هرگز نشنیده بودم که کسی از قدرت مغناطیسی ذهن برای جلب فراوانی معنوی و مادی صحبت کند. من هرگز نشنیده بودم که کسی از قدرت تصویرسازی و تأثیرات عمیق آن در هر جنبه‌ای از جهان صحبت کند. با این حال، در اعماق وجودم به حرف‌های جولیان ایمان داشتم. او مردی بود که قضاوت و توانایی‌های فکری‌اش بی‌عیب‌ونقص بود. او مردی بود که به‌خاطر فراست قانونی‌اش در سطح بین‌المللی مورد احترام بود. او مردی بود که از مسیری که من اکنون طی می‌کنم، قدم زده بود. جولیان چیزی را در سفر پرماجرایش به شرق پیدا کرده بود که خیلی واضح بود. با نگاهی به نشاط جسمانی و آرامش آشکار او و با دیدن دگرگونی در او می‌توان تأیید کرد که من عاقلانه به توصیه‌هایش گوش خواهم کرد.

هرچه بیشتر به آنچه می‌شنیدم فکر می‌کردم، بیشتر آن را احساس می‌کردم. مطمئناً ذهن باید پتانسیل بسیار بالاتری داشته باشد نسبت به آنچه که اغلب ما در حال حاضر استفاده می‌کنیم. در غیر این صورت مادران چطور می‌توانستند اتومبیل‌های بی‌حرکت را بلند کنند تا نوزادان گریانشان را که در زیر آن افتاده‌اند، نجات دهند؟ در غیر این صورت هنرمندان رزمی‌کار چگونه می‌توانستند پشته‌های آجر را با یکی از دست‌هایشان بشکنند؟ در غیر این صوتر چه کسی می‌توانست با یوگای شرقی ضربان قلبش را با میل خود کاهش دهد یا درد را بدون چشم بر هم زدن تحمل کند؟ شاید مشکل واقعی در درونم باشد و عدم اعتقاد من به هدایایی که در هر موجودی وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
فصل اول: ندای بیداری
8 دقیقه
فصل دوم: میهمان ناخوانده
24 دقیقه
فصل سوم: تحول معجزه‌آسای جولیان منتل
6 دقیقه
فصل چهارم: ملاقات جادویی با حکیمان سیوانا
9 دقیقه
فصل پنجم: شاگرد معنوی حکیمان
18 دقیقه
فصل ششم: معرفت تغییر شخصی
56 دقیقه
فصل هفتم: باغ شگفت‌انگیز
33 دقیقه
فصل هشتم: روشن کردن آتش درونی خود
72 دقیقه
فصل نهم: هنر کهن خودرهبری
23 دقیقه
فصل دهم: قدرت نظم و انضباط
20 دقیقه
فصل یازدهم: نفیس‌ترین دارایی شما
11 دقیقه
فصل دوازدهم: هدف نهایی از زندگی
28 دقیقه
فصل سیزدهم: راز جاودانه‌ی سعادت ابدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
نویسنده
مترجمعفت عالی مراد خرم آباد
راویغلامرضا صادقی، علی باقرلی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

ماهور
۱۴۰۳/۱/۱۲
یجورایی‌ داستانش مثل کتاب ادواردو آنیلی بود، درمورد مرد ثروتمند و موفق که باوجود تمام داشته هایش بازهم راضی نبود و انگار چیزی کم داشت، چیزی گم شده و سرگذشتش و اتفاقاتی که درراه پیدا کردن حقیقت تجربه می‌کنه. از اسم کتاب هم کاملا مشخصه، کتاب خوبی بود، گوینده میتونست صدای ملایم تری داشته باشه چون یاد مستند دیدن در tvافتادم، باتشکر.
Ftm Jhn
۱۴۰۳/۱/۱۱
من معمولا نمیتونم کتاب صوتی گوش بدم. اما صدای گوینده‌ها و مهارتشون باعث شد اصلا حواسم پرت نشه و تا انتهای داستان رو دو روزه گوش دادم. عالیه
داریوش زندی لک
۱۴۰۳/۱/۱۱
گوینده هاش که حرف نداشتن داستان کتاب هم خوب بود
مریم مهرابیان
۱۴۰۳/۱/۲۱
اصلأ کتاب جالب و جذابی نبود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

برای دریافت کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.