معرفی و دانلود کتاب برو حمام خرگوشی

عکس جلد کتاب برو حمام خرگوشی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برو حمام خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برو حمام خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برو حمام خرگوشی

آموزنده، سرگرم‌کننده و مملو از تصاویر جذاب و دلنشین! کودکان خردسال با کتاب برو حمام خرگوشی، اثر یورگ موله، هم آداب حمام کردن را یاد می‌گیرند هم به خرگوش بامزه و بازیگوش این قصه کمک می‌کنند که روش درست حمام کردن را بیاموزد. این داستان کودکانه، ارزش تعامل و همکاری را به مخاطبان نشان داده و کودکان را برای انجام کارهای گروهی آماده می‌سازد.

درباره‌ی کتاب برو حمام خرگوشی

شاید به نظر بزرگ‌ترها یا پدر و مادرها، کارهای ساده‌ای مثل حمام کردن، مسواک زدن یا پوشیدن لباس‌ها اصلاً نیازی به آموزش نداشته باشند اما برای کودکانی که به‌تدریج یاد می‌گیرند کوچک‌ترین کارهای خود را بدون کمک دیگران انجام دهند، همین رفتارهای به‌ظاهر ساده هم نیازمند آموزش هستند. البته اگر بچه‌ها این کارها را به کمک دنیای قصه، همراه با یک‌عالمه نقاشی و سرگرمی یاد بگیرند، هم سریع‌تر از پس کارهای شخصی خود برمی‌آیند و هم لذت بیشتری از یادگیری آن‌ها می‌برند. یورگ موله (Jorg Muhle) که به تأثیر شگفت‌انگیز داستان و قصه در آموزش به کودکان آگاه بوده، کتاب برو حمام خرگوشی (Bathtime for Little Rabbit) را با هدف آموزش هرچه بهتر آداب حمام کردن به نگارش درآورده است.

توجه داشته باشید که معمولاً انجام دادن برخی از کارهای شخصی، مانند حمام کردن یا خوابیدن در یک اتاق مجزا، می‌تواند برای کودکان با دلهره و نگرانی همراه باشد. پس چه بهتر که با کمک بازی، نقاشی و داستان به کودکان نشان بدهیم که مثلاً حمام کردن چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده و بامزه باشد و هرگز دلیلی برای ترسیدن از فضای حمام وجود ندارد.

یورگ موله علاوه‌بر نگارش این داستان، تصویرگری آن را نیز به عهده داشته و سراسر کتاب‌ را با تصاویری دوست‌داشتنی از حمام کردن خرگوشی زیباتر کرده. آناهیتا حضرتی کیاوندانی، ترجمه‌ی این داستان را به انجام رسانده و نشر پرتقال چاپ آن را به عهده داشته است‌.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های من و سرگرمی

مجموعه‌ی «من و سرگرمی» شامل داستان‌ها و کتاب‌هایی است که با هدف آموزش مهارت‌ها و فعالیت‌های گوناگون به کودکان خردسال تدوین و منتشر شده‌اند. قهرمان این کتاب‌ها خرگوشی است که می‌آموزد رفتارهای ساده‌ای مانند خوابیدن یا حمام کردن را به‌درستی انجام دهد. هرکدام از آثار این مجموعه به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که مطالعه‌ی آن‌ها مستلزم تعامل و همکاری مخاطبان کودک است. به این ترتیب، موجب رشد احساس مسئولیت‌پذیری و علاقه‌ی ایشان به همکاری و کار گروهی می‌شوند.

«لالا کن خرگوشی»، «گریه نکن خرگوشی» و «برو حمام خرگوشی» عناوین سه مجلد از سری کتاب‌های مصور من و سرگرمی هستند که نشر پرتقال چاپ و انتشار آن‌ها را به عهده داشته.

در نکوداشت کتاب برو حمام خرگوشی

  • کتابی که به بچه‌های کوچک نشان می‌دهد چطور شامپو زدن و خشک کردن موها را به‌درستی انجام دهند. انتخاب رنگ‌ها در این کتاب نیز شایان تحسین است و به‌گونه‌ای تنظیم شده که آرامش‌بخش باشد. (اسکول لایبرری)

کتاب برو حمام خرگوشی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتابی که پیش رو دارید برای کودکان رده‌ی سنی دو تا چهار سال پیشنهاد می‌شود، اثری که در عین آموزنده بودن، سرگرم‌کننده نیز هست.

با یورگ موله بیشتر آشنا شویم

یورگه موله (1973) داستان‌نویس و تصویرساز آلمانی است که به‌طور مستقل از سال 2000 به فعالیت هنری و ادبی می‌پردازد. موله عمده‌ی شهرت خود را به سبب چاپ و انتشار مجموعه‌ی خرگوشی (Little Rabbit) به دست آورده؛ به‌طوری که یکی از مجلدهای این مجموعه در کشور آلمان فروشی شش‌هزارنسخه‌ای داشته و به شش زبان دنیا نیز ترجمه شده.

در بخشی از کتاب برو حمام خرگوشی می‌خوانیم

آخی عزیزم! آب روی صورت خرگوشی ریخته.
زودباش چشم‌هایش را بگیر
خیلی هم بد نبود نه؟
آب را از روی دماغش پاک کن.
حالا می‌تواند بیرون بیاید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برو حمام خرگوشی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-274-374-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برو حمام خرگوشی

Parisa
۱۴۰۳/۱/۲۸
برای دختر ۲ ساله من خیلی جذابه
شیرین سلطانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
دختر من عاشقش شده
۳. ۵ سالشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب برو حمام خرگوشی

برای دریافت کتاب برو حمام خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.