معرفی و دانلود کتاب لالا کن خرگوشی

عکس جلد کتاب لالا کن خرگوشی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لالا کن خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لالا کن خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لالا کن خرگوشی

یورگ موله در کتاب لالا کن خرگوشی به سراغ موضوعی رفته که دل‌مشغولی بسیاری از والدین محسوب می‌شود؛ به‌موقع خوابیدن فرزندان خردسالشان! شخصیت اصلی این کتاب مصور خرگوشی است که قصد دارد برای خوابیدن آماده شود و کتاب نیز به‌صورتی نوشته شده که مخاطبان کودک در آماده شدن وی برای خوابیدن مشارکت داشته باشند. اثر حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب داستانی با موضوع خواب برای کودکان نوپا شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب لالا کن خرگوشی

تمامی پدرها و مادرها می‌دانند که تشویق کردن کودکان به خوابیدن در زمان مقرر، یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست! بچه‌ها ممکن است به دلایل مختلف، مثلاً ترس از تاریکی یا تنها بودن در اتاق خود و شاید به خاطر اشتیاق برای بازی کردن، حاضر نباشند در همان ساعات اولیه‌ی شب به رخت‌خواب بروند. همین موضوع می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین معضلات والدینی تبدیل شود که کودک خردسالی در خانه دارند. بااین‌حال، از آن‌جایی که بچه‌ها معمولاً عاشق قصه و داستان هستند، می‌توان با استفاده از همین دو ابزار به آن‌ها یاد داد که چگونه به‌صورت داوطلبانه کارهای قبل از خواب، مانند مسواک زدن را انجام دهند و خودشان به رخت‌خواب بروند. کتاب لالا کن خرگوشی (Tickle My Ears) یکی از همین داستان‌هایی است که با چنین هدفی به نگارش درآمده و با تصاویر رنگارنگ و جذاب خود، آداب خوابیدن را به بچه‌ها می‌آموزد!

یورگ موله (Jörg Mϋhle) در این کتاب مصور به سراغ دنیای جالب حیوانات رفته و یک خرگوش بامزه را به‌عنوان قهرمان داستان خود انتخاب کرده است. این خرگوش کوچولو به‌خوبی می‌داند که شب‌ها قبل از خواب باید دندان‌هایش را خوب مسواک بزند و لباس خوابش را هم به تن کند. یکی از ویژگی‌های جالب داستان حاضر این است که گویا کودکان و مخاطبان هم در آن حضور دارند. به‌‌طور مثال، راوی کتاب از مخاطب می‌خواهد که بالش خرگوشی را برایش آماده کند تا او برای خوابیدن آماده شود. به این‌ ترتیب، بچه‌ها در آماده کردن خرگوشی برای خوابیدن مشارکت می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که خودشان هم آمادگی بیشتری برای خواب شبانه داشته باشند.

یورگ موله علاوه‌بر نگارش کتاب لالا کن خرگوشی، تصویرگری آن را نیز به عهده داشته. کتاب حاضر اثری است سرگرم‌کننده و آموزنده که هم بچه‌ها را مجذوب خود می‌کند و هم نکته‌های مهمی را در مورد خوابیدن به آن‌ها یاد می‌دهد. کتابی که پیش رو دارید با برگردان آناهیتا حضرتی کیاوندانی و به همت نشر پرتقال، به تمامی کودکان فارسی‌زبان ارائه شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های من و سرگرمی

مجموعه‌ی «من و سرگرمی» شامل داستان‌ها و کتاب‌هایی است که با هدف آموزش مهارت‌ها و فعالیت‌های گوناگون به کودکان خردسال تدوین و منتشر شده‌اند. قهرمان این کتاب‌ها خرگوشی است که می‌آموزد رفتارهای ساده‌ای مانند خوابیدن یا حمام کردن را به‌درستی انجام دهد. هرکدام از آثار این مجموعه به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که مطالعه‌ی آن‌ها مستلزم تعامل و همکاری مخاطبان کودک است. به این ترتیب، موجب رشد احساس مسئولیت‌پذیری و علاقه‌ی ایشان به همکاری و کار گروهی می‌شوند.

«لالا کن خرگوشی»، «گریه نکن خرگوشی» و «برو حمام خرگوشی» عناوین سه مجلد از سری کتاب‌های مصور من و سرگرمی هستند که نشر پرتقال چاپ و انتشار آن‌ها را به عهده داشته.

نکوداشت‌های کتاب لالا کن خرگوشی

  • رنگ‌های ملایمی که در تصاویر کتاب لالا کن خرگوشی به کار رفته‌اند، کاملاً با خواب آرام شبانه تناسب دارند. (نقد کتاب Kirkus)
  • تصاویر کتاب لالا کن خرگوشی با رنگ‌های شاد خود، راه کودکان را برای رفتن به رخت‌خواب هموار می‌کنند. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • کتابی کوچک و زیبا! (مگ روزوف، نویسنده‌ی ادبیات کودک)
  • کتابی تصویری که مخاطبان کودک را به تعامل وامی‌دارد. (راهنمای کتاب‌های کودکان ایرلند)

کتاب لالا کن خرگوشی برای چه کسانی مناسب است؟

ماجرای کتاب لالا کن خرگوشی برای کودکان رده‌ی سنی دو تا چهارسال مناسب است.

در بخشی از کتاب لالا کن خرگوشی می‌خوانیم

دیر وقت است.
خرگوش باید بخوابد.
دندان‌هایش را مسواک زده، لباس خوابش هم آماده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لالا کن خرگوشی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-274-372-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لالا کن خرگوشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لالا کن خرگوشی

برای دریافت کتاب لالا کن خرگوشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.